Tulevien isien fiilikset

Me nukutaan kaikki makkarissa mut meillä on vaan yks muksu :) pääasiassa mä hoidan yöheräilyt
 
Meillä tyttö nukkuu omassa huoneessaan. Hoidetaan vuoronperään yöheräilyt. Eli periaatteessa molemmat saa saman verran unta :)
 
Mun mies on nyt intissä, joten viikot mä nukun pojan kanssa makkarissa. Viikonloput mies hoitaa yöt ja nukkuu pojan kanssa, mä nukun sohvalla, että saan levättyä edes joskus. :D muksu kyllä nukkuu muutenkin tosi paljon paremmin isin kanssa. :)
 
Me nukutaan samassa huoneessa, minä hoidan yöheräilyt ja useimmiten mies ei edes herää vaikka anni ääntelee ja mää imetän. Aamulla vaan ihmettelee ku ei oo kuullu mitään :)
 
Me nukutaan myös samassa huoneessa kaikki. Tyttö omassa sängyssä. Mies saattaa herätä yöllä laittamaan tuttia, mut yleensä meillä herätään ekan kerran vasta 5-6 aikaan ja sillon pitää olla jo tissiki tarjolla.
 
Meilläkin nukutaan samassa huoneessa ja mä yleensä hoidan yöheräilyt. Mies käy joskus laittamassa tuttia suuhun. Neljän viiden välillä herää syömään.
 
Me nukutaan samassa makkarissa ja poika omassa sängyssä ja meidän vieressä. Hoidan yleensä yön herätykset. Nyt on pikku hiljaa harkinnassa pojan siirto omaan huoneeseen.
 
Mä nukun yöt lasten kanssa ja iskä muualla. Välillä on iskä sängyssä mut sit meitä on aamulla siellä 5.
 
Meillä vauva nukkuu ekaan yösyöttöön saakka pinniksessä samassa huoneessa meidän kanssa. Kun vauva herää, mies nousee ja nostaa vauvan meidän väliin syötölle ja siinä vauva nukkuukin koko loppuyön mun hoidellessa mahdolliset heräämiset. Mies ei niistä paljon häiriinny. :)
 
Takaisin
Top