Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on esikoisella kinderkraftit (yhdistelmävaunut, ilman kaukaloa) Ollu hyvät ainaki meiän käytössä. Ihan kauheimmassa loskalumimyrskyssä on ollu takkuisempaa meno, mutta en tiiä kulkeeko niissä mitkään muutkaan.Välillä kattelen yhdistelmävaunupaketteja jossa ois kaikki samassa, budjetti tosin rajottaa enkä kuitenkaan haluais mitään kinderkraft merkkiä kun kuullu siitä et sika huteraa tavaraa
Meillä siis sama tilanne kaikin puolin.Me ollaan säästetty esikoiselta kaikki, joten aika vähän tarvitsee hankkia. Isoimpina tuplarattaat (donkeyt haluan) ja sänky. Täytyy vielä pohtia mikä sänkyratkaisu keksitään, eli hankitaanko vauvalle oma pinnis vai esikoiselle joku juniorisänky. Esikoisen pinniksestä saisi laidan pois eli sillä tavalla pärjäisi varmaan suyt pitkään, mutta jos juniorisänky tarvitsee kuitenkin jossain kohtaa, niin olisiko se fiksu kuitenkin hankkia jo keväällä.
Jos tulee eri sukupuolta, niin annan itselleni luvan hankkia kirpparilta kohtuullisesti vaatteita, mutta mielummin ehkä vähän isompia kun ihan vauvalla ei kuitenkaan vaatteet juuri kulu ja valikoimakin sukupuolineutraalimpi. (Ihan kauheaa miten jo tällaiselle 1v:lle huomaa, että alkaa poikien vaatteet olla dinosaurusta, autoa ja krokotiiliä. Toki jo nuoremmillakin mutta nyt enemmän.)
Apua toi on sun viimeinen lause sai mut kyl herkistymään tavallista enemmän.Meillä on edessä taas KAIKEN hankinta Molemmille esikoinen, eikä lähipiirissä ole tuttavia, joilta voisi saada second handina mitään. Isoin investointi meilläkin on uusi auto, vanha on varsinainen tilaihme, mutta reissailu vauvan, vaunujen, koiran ja koiran matkahäkin kanssa lienee vähän liikaa sillekin. Mitään en oo vielä lähtenyt ostamaan, vaikka oon käynyt kyllä kirpparilla ja kaupoilla hypistelemässä vauvanvaatteita. Vielä ei luotto raskauteen ole niin suuri, että uskaltaisin mitään ostaa.
Vauvalle on hankittuna ainoastaan unikaveri, jonka ostin jo silloin, kun lopetettiin ehkäisy. Sillä samalla unilelulla myös kerroin miehelle vauvan tulosta.
Mä haluan myös vierekkäiset. Katselin just donkeyn hintoja uutena. Ai kauheeta! Esikoiselle haluttiin ehdottomasti uutena ostaa rattaat, mutta voipi olla että näitä nyt katsotaan myös käytettynä.Aika hintavia ne silti ovat, vaikka käytettyjä. Mä jostain syystä en halua päällekkäisiä vaan vierekkäiset
Noi emmaljungat kans käytettynä ja on vierekkäin, niiden valmistus on kai lopetettu vuonna 2020 paikkeilla. Mut tosi hyvä kuntosia myös käytettynä.Mä haluan myös vierekkäiset. Katselin just donkeyn hintoja uutena. Ai kauheeta! Esikoiselle haluttiin ehdottomasti uutena ostaa rattaat, mutta voipi olla että näitä nyt katsotaan myös käytettynä.
Oliko noi emmaljungatkin vierekkäin? Mutta onko niitä enää uutena saatavilla? Jotenkin oon ollut siinä käsityksessä että donkeyt olisi ainoat vierekkäiset mutta onko vaan niin että ne on ainoat mitä nykyään enää valmistetaan?
Mä haluqn kans kaukalon runkoon kiinni.Noi emmaljungat kans käytettynä ja on vierekkäin, niiden valmistus on kai lopetettu vuonna 2020 paikkeilla. Mut tosi hyvä kuntosia myös käytettynä.
Meillä esikoisen kanssa ollut liikenteessä tosi tärkeänä ollut että turvakaukalon saa kiinni adaptereilla vaunun runkoon ja tästä syystä emmaljunga tai bogaboo on ainut vaihtoehto mitä oon yrittänyt tsekkailla.
Tosin britaxilla tais olla jotkut mut niissä tosi huonot ja pienet pyörät jotka taas tosi huonot talvella.
Siistit ja hienot noi on myös budjettiin sopii paremminMä haluqn kans kaukalon runkoon kiinni.
Samoin on bogaboon vaunuissa että adaptereita saa kyllä hyvin käytettynä.Ja siis torista saa niitä adapteita kyllä, monet myy mitä kattonut.