Netistä löytyy pilvin pimein ideoita isyyspakkauksen toteuttamiseen. Mielestäni tämä on kiva tapa huomioida tulevaa isää. Itse ajattelin koota jonkinlaisen isyyspakkauksen vauvan kylpyammeeseen. Paketin voisi toki koota myös johonkin koriin tai ihan vaan pahvilaatikkoon äitiyspakkauksen tapaan. Pakettiin tulee ainakin nämä:
Isälle:
-energiajuomaa
-lempikarkkeja
-vauva käyttäjän opas kirja
-isyyspakkaus kirja
-korvatulpat
-lahjakortti kotipizzaan tms, jossa teksti "Käytä, kun olisi sun vuoro laittaa ruokaa etkä jaksa"
Vauvalle
-purulelu
-vastasyntyneen vaippoja
-wipesit
-vauvan pesuaineita
-harsoja
-tutteja
- i
dad sukat (löytyy esim H&M)
- I love dad pyjama (löytyy esim H&M)
Yhteisiin hetkiin
-joku ensikirja
-kylpyankka
Isälle:
-energiajuomaa
-lempikarkkeja
-vauva käyttäjän opas kirja
-isyyspakkaus kirja
-korvatulpat
-lahjakortti kotipizzaan tms, jossa teksti "Käytä, kun olisi sun vuoro laittaa ruokaa etkä jaksa"
Vauvalle
-purulelu
-vastasyntyneen vaippoja
-wipesit
-vauvan pesuaineita
-harsoja
-tutteja
- i
- I love dad pyjama (löytyy esim H&M)
Yhteisiin hetkiin
-joku ensikirja
-kylpyankka

), erikoisenergiajuomaa, Kimi Räikkösen kirja (tätä mietin josko oisin antanut vasta synttärinä, kun se on joulukuun alussa) ja dödöä. Tilannut olen jo myös vauvan käyttöopas-kirjan ja vaippanäytteitä. Toivottavasti ehtivät isänpäiväksi. Lisäksi ajattelin ostaa vielä korvatulpat, pakkaukseksi ehkä ammeen ja sinne kylpyankkoja, ehkä jotkut sukat sekä isälle että vauvalle, suklaata sekä miehen suosikkisipsit. Olen myös noihin, jotka olen jo paketoinut, kirjoittanut pienen viestin. Ajattelin myös askarrella noita "vapaailta" jne kortteja. Suunnittelin jopa lippuja jääkiekkopeliin miehelle ja kaverilleen, mutta sitten tulee jo liian kallis paketti :bag: Vähän oon myös suunnitellut käyttäväni isänpäivää tekosyynä tehdä pieni voileipäkakku...