Tulehdus mutta ei kuitenkaan?

Heeppis

Silmät suurina ihmettelijä
Elikkäs.. miulla on (tai siis luulin että on) taas tämä ikävä vaiva nimittäin HIIVA.
Ongelmana on ettei emätinpuikot käy meikäläiselle, tulee yliherkkyysoireet ..
Ja olen raskaana (yllätys) :P

Kutisee...inhottaa..... kokkareista vuotoa.... !!! Haluasin siitä niin eroon. Noh, neuvolalääkärille sanoin, hän laittoi lähetteen labraan jossa katottais mikä on.
Labra otti näytteen ja samalla sanoi : " ihan selvä hiivahan tää taitaapi olla".
Tänään kuiteski soitin tuloksia ja näyte oli kaikin puolin puhdas!!! mitä kummaa :o ?
onko kellään ollut vastaavaa? Mikäköhän konsti tähän auttaisi, alan oleen kyllästynyt tähän jatkuvaan inhotus oloon tuolla alhaalla...
 
Mulla oli ekassa raskaudessa myös hiivan kaltaista oireilua useinkin! Älä käytä käsikauppalääkkeitä! Mulla ainakin kerran todettiin joku, en edes muista minkä niminen, mutta hiivankaltainen tulehdus, mutta ei iha perushiiva. Ole lääkäriin yhteydessä ja kysy mitä voit tehdä helpottaaksesi oloa ja voisiko kyseessä olla joku muu kuin hiiva.
 
Kokeileppa huvikses noita maitohappobakteereista sisältäviä emätinpuikkoja tai geeliä, itsellä ainakin auttoi. Voithan myös aloittaa maitohapon oton myös suun kautta.
 
Kannattaa kokeilla myös ruokavalion muokkausta, eli kaikki hiivat, sokeri ja vehnäjauhotuotteet pois muutamaksi viikoksi. Itse oon raskaana voinut tosi paljon paremmin (iho ja vatsa) näillä keinoin. Mulla on muutenkin viljat ollut pois, paitsi hiivatonta täysjyväruisleipää oon vedelly reilusti.
 
Mulla ollut kans samankaltaisia oireita. Bakteerikanta vaan heilahdellut. Mä söin maitohappobakteereita ja se auttoi. 
 
Takaisin
Top