Tuleeko vauvakuume uniin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Näettekö muut aiheeseen liittyviä unia?

Itse näen aina välillä unia, joissa plussaan. Joskus myös unia vauvoista.
 
Tulee mun uniin, sekä miehen uniin. Mies näki hetki sitten unta, että plussasin. Mä olen nähnyt unta poika-ja tyttövauvoista vuorotellen. Plussatesteistäkin uneksin silloin tällöin. Synnytyksestä näin unta tosi usein, kunnes se tapahtui ja unet loppui siihen. :happy:
 
Tulee tosi paljon uniin. En ole koskaan vielä saanut plussaa raskaustestiin, ja tähän mennessä unet on olleetkin nimenomaan unia plussaamisesta.

Toivottavasti uni muuttuu joskus vielä todeksi. :)
 
Kyllä niitä useemman kerran viikossa näkee! Harmihan se on aina herätä kun ei ookkaan pientä vieressä. :smiley-angry017 mutta toivottavasti vielä lähitulevaisuudessa!
 
Hei. Eipä ole ennen vauvat tulleet uniin asti paitsi ehkä esikoinen tietysti. Mutta tämän kierron aikana näin kerran unta, että sain poika vauvan. Mitä lie tarkoittaa? Nyt kp 29, dpo 12 ja menkat pitäisi jo alkaa, minulla kun luteaalivaihe on 11pv. Odottelen vielä pari päivää ja teen sitten testin jos menkat ei ala.
 
Olen raskaana, näin yks yö unta että odotin kolmosia. Ja sitten yksi yö että mulla oli kolme nukketaloa. Mulla on ollut oikeasti nyt tässä raskaudessa sellainen epäilys ja tunne että on kaksoset. Äsken heitin ihan läpällä miehelle että mitäs jos meille tuleekin kaksoset, eikö oiskin ihanaa:hilarious: olin ihan varma että mies sanoo että ei helvetissä mutta sanoikin vaan että niin:angelic:
 
Tulee uniin. Oon lapseton joten jännä et nään unia jatkuvasti synnyttämisestä ja siitä että se koskee julmetusti. Mies näkee aina välillä unta et plussaan. Ollaan yritetty huhtikuusta - 20
 
Olen harvoin nähnyt vauvoihin tai lapsiin liittyviä unia. Ennen toista raskautta (kun suunniteltiin) ja uudelleen kun olin jo raskaana, näin unia kastejuhlasta. Hatara muistikuva, että näin kasteunia esikoista odottaessanikin.
 
Mä näin unta, että mulla ei näkynyt mitään mahaa vaikka tutulla odottajalla oli iso. Harmitti. Ainoassa raskaudessa olikin melkein niin, meni n. 6kk ennen kuin alkoi tulla selvästi ulospäin. :rolleyes:
 
Mä oon nähny kahtena yönä plussatesteistä unia. Tänään mä sain esihaamun testiin. :)
 
Yleensä en, ja voisin varmaan laskea yhden käden sormin ne kerrat kun muistan nähneeni omiin lapsiin tai raskauteen liittyviä unia (olen siis vielä lapseton). Lähes poikkeuksetta unet ovat aina liittyneet siihen että olen unohtanut lapsen olemassa olon ja unessa havahdun siihen, ja koen suurta syyllisyyttä.

Viime yönä näin todella hämärää unta, jossa olin onnellisesti raskaana, vatsa pyöreä ja iso, mutta mulla olikin tossa pallean kohdalla reikä, josta se vauva piti päätä ulkona, vähän niinkuin kengurut. Ja se oli siinä unessa ihan ok ja normaalia. :wtf

Oi miksi ei vaan vois nähdä normaaleja unia? :laughing021
 
Takaisin
Top