Tukisukkahousut

Heisi

Puuhakas puhuja
Huhtikuiset 2021
Hei

Suosittele tukisukkahousuja, tukisukkia, stay upeja tai kompressiotuotteita. Mistä hankit, hinta?

Iltaisin jalkoja kolottaa jo nyt (näyttöpäätetyö) enkä haluaisi suonikohjuja.

Pitkänä ihmisenä olen kokenut tukisukat ikäviksi, kun jäävät pahimmoillaan pohkeen paksuimpaan kohtaan. Uskon myös että polvitaide on minulla kriittisin kohta. Pohdiskelen stay uppeja tai sukkiksia. Kompressiotrikoot ois parhaat, niissähän vois kotona oleskella, mutta raskaana oleville ei tahdo löytyä.
 
En osaa sua auttaa mutta pähkäilen samaa. Olen nyt kahdesta apteekista käynyt kyselemässä eivätkä suosita tai myy mulle minkäänlaisia ilman että on lääkärin ohjeet mukana. :eek:
 
Mä teen näyttöpäätetyötä eli istun paljon ja mulla toisessa pohkeessa ehkä joku pinnallinen verisuoni tai alkava pieni suonikohju(?). Tilasin Medic online -sivulta reisipituiset tukisukat. Olen ollut niihin tyytyväinen, tosin vertailukohtaa ei ole kun en ole ennen tämmösiä käyttänyt.

Toi puapru2:n huomio oli kyllä hyvä, ei ollut tullut mulla mieleen. En siis ole tästä kysynyt lääkäriltä tms, että onko nuo soveltuvat, pitäisi kyllä varmaan kysyä seuraavalla kerralla.
 
Mulla on jostain netistä tilattuja värikkäitä pohkeen yli tulevia. Pysyvät hyvin kun ovat oikeaa kokoa ja hengittävää puuvillaa! Tosi vaikeat vaan pukea päälle kun maha kasvaa.
 
Tilasin 2XU:n äitiyskompressiotrikoot kokeeksi. Kerron teille sitten oliko hitti vai huti. Sillä hinnalla sais olla hyvät!

Otin magnesiumlisänkin käyttöön, koska voihan sekin vaikuttaa kinttujen kihelmöintiin.
 
Nyt on 2XU Sport Compression äitiystrikoot jalassa. Onhan nämä veikeän näköiset kun "vyötärö" on rintojen alla. Naurattaa kun katsoo itseään peilistä ja tästähän sivuprofiili vasta komiammaksi muuttuu! Vatsaosa tulee tosiaan niin korkealle, etten usko että passaavat lyhytselkäiselle.

Jahkailin kahden koon välillä. Pienemmän koon puristus tuntui hyvältä jaloissa, mutta ikävältä rintojen alla. Päädyin isompaan kokoon, koska jäävät kuitenkin käyttämättä jos ahdistavat rintakehää. Urheillessa tiukemmatkin varmasti menisivät, mutta tarkoitus olisi käyttää näitä ihan kotihousuinakin.

En osaa vielä sanoa auttavatko jalkojen kihelmöintiin/pakotukseen, toivottavasti. Mukavat ovat jalassa joka tapauksessa, vaikkakin vatsan yli menevä kangas tuntuu erikoiselta, kun ei ole sellaiseen vielä tottunut. Jos pohkeet kaipaa lisäpuristusta, niin voipihan sitä vetää kompressio-/tukisukat päälle.
 
Palaan vielä kertomaan, että jalkojen levottomuus loppui muutamassa päivässä, kun aloin syödä laadukasta magnesiumia (Puhdistamo Tripla Magnesium). Alkuun 3 tablettia illalla, nykyään 2 kpl. Kompressiotrikoita käytän pääosin jumpatessa, siihen ne on hyvät.
 
Mä juttelin tänään neuvolassa siitä että yritin ostaa kahdestakin apteekista tukisukkia itselleni eikä suostuttu myymään. Th oli asiasta suorastaan pöyristynyt! Ohjasi olemaan apuvälinekauppaan yhteydessä, sieltä saa omilla mitoilla just sopivat (ja varmaan tautisen hintaiset...)
 
Takaisin
Top