Tsemppausketju: päivän positiiviset

Annnika

Kommentoinnin ninja
Heinämammat 2016
Marrasmammat 2018
Tuntuu, et oon ite nykyään usein kiukkunen ja tiuskin tolle miehelle milloin mistäkin, vaikka se kyllä oikeasti tekee tosi paljon ja huolehtii.
Muutenkin tuntuu olevan kaikenlaista huolta ja murhetta milloin mistäkin, niistä tietysti mitään väheksymättä.
Joten ajattelin, että tällänen positiivisuusketju voisi olla paikallaan. Jaetaan positiivisia juttuja ja tsempataan toisiamme!
 
Päivän positiivinen on Cheekin jäähallikeikka tänään. Väsymyksestä huolimatta tänään vähän viihteelle. Esikoinen jää iskän kanssa kotiin ja äiti pääsee rentoutumaan :)
 
Positiivista kun löydettiin isofix telakka meidän kaukaloon :) ei enää valmisteta, mut löyty paikkakunnalta käytettynä ja vaan 15€!!
 
Positiivista on, että tänään näyttäisi olevan eka kuumeeton päivä tiistain jälkeen. Heti parempi mieli! Aurinkokin paistaa jo ties monennetta päivää!
 
Positiivista täs päivässä on se, et oon väsymykseltäni saanu vihdoin joulukuusen pihalle ja siivottua ees vähän! Kyllä mä tän kämpän vielä loppuun asti puunaan tänään. Ois ihanaa viedä matot ja petivaatteet tonne pakkaseen ni sais illalla mennä raikkaaseen sänkyyn :)
 
Päivän positiivinen oli lenkki esikoisen ja koirien kanssa ihanassa aurinkoisessa pakkassäässä :). Pakkassäätä on toki ollut jo melko pitkään, mutta kerrankin oli sen verran lauhaa (-18 astetta), että päästiin koko porukka ulos.
 
Löysin tänään Brunon kirpparilta ihanan collegen, jonka sain tingattua 2€:n. Aivan loistava näille keleille, menee legginssien kanssa kun farkut puristaa ja mahaakin mahtuu ☺️
Oon jotenkin tosi ilonen tosta. Meinasin, ettei miun vatsa vielä näy, mutta kyllä se turvotuksena taitaa tossa kuvassa näkyä... 10+6ImageUploadedByVau Foorumi1452436289.285186.jpg
 
Joo tämmönen on kyllä tosiaankin paikallaan! Ihana lukee muiden kivoja juttuja niin tulee itellekin parempi mieli :)

Mies oli tänään imuroinu, luutunnu, tiskannu ja tehny kanasalaattia sillä aikaa kun olin koululla opparin kimpussa! :) Ruokaa se kyllä laittaa, mutta oma-aloitteinen siivous on niin harvinaista. Okei, kyl mä aamulla sanoin että voisit vaikka imuroida, mut oli tehny noin paljo extraakin! :p
 
Meidän ISON pihan kolaus sujui vihdoin ongelmitta! Tänään riitti vain pienen pienet torkut, että jaksoin päivän loppuun asti lasten kanssa. Ah, väsymys ja pahoinvointi! Teitä en tule kaipaamaan :wink

rv 10+0
 
Meilläkin on kotona ollut ihana huomata, että mies tekee paljon kotitöitä ja antaa miul levätä. Jaksaa myös hyvin miun mielialanvaihtelua tai lähinnä sitä tiuskimista ja kiukuttelua mitä välillä on...
 
Musta ihan tuntuu, että mun hermoromahdukset ja kiukunpuuskat alkaa hellittää. Ehkä siis mulla johtu ne enimmäkseen omasta väsymyksestä ja etoomisista, nyt kun ne on helpottanut, niin hermotkin kestää taas entiseen malliin! Ah, oli ihanaa tajuta tämä! :wink
 
Takaisin
Top