tripp trapp

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yvonne
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Y

Yvonne

Vieras
Käykö Stokken tripp trapp tuoliin jonkun muun valmistajan pehmuste? Istuuko yhtähyvin? Nuo Stokken kuosit ei miellytä, eikä varsinkaan tuohon hintaan

Eipä niihin taida oikein käydä. Meillä on alkuperänen pehmuste, jonka pohjalta meinasin itse ommella muutamat uudet pehmusteet. Ei ole vaikea tehdä jos vaan osaa itse hieman ommella ja piirtää kaavat. Huuto.netistäkin löytyy jonkun itsetekemiä pehmusteita.

Kyllä mä kans ostaisin siihen tarkoitetun pehmusteen. On niin eri mallia, kuin mitkään muut. Ja itse saa helposti tehtyä lisää. Stokken omat pehmusteet ovat myös mielettömän kestäviä, että huoletta uskaltaa käytettyjä ostaa! Ja helppo malli, jos itse osaa vain ommella hiukankin.

Stokken oma istuinpehmuste menee pitkään myös sen jälkeen, kun ei enää vauvaosaan ole tarvetta selkäosalle. Esim. meillä 2-vuotias istuu "normaalin tuolin asennossa" ja menee itse tuoliin istumaan. istuinpehmuste on käytössä. Koska itse menee tuoliin istumaan pitää pehmusteen olla kunnollinen ja jämpti, ettei tule haavereita.

Takaisin