Koska kuun vaihtumiseen on enää pieni hetki, niin eiköhän harpata Tammikuun porinoista Toukokuun turinoihin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenna saa taas tylsistyä pari tuntia labrassa, sokerirasituksen merkeissä
Jos olet rastittanut kohdan, että äitiysraha lasketaan viimeisen puolen vuoden tulojen perusteella, käsitellään hakemus vasta kun olet toimittanut viimeisen palkkakuitin. Kelan sivuille kirjautumalla pystyy katsomaan missä vaiheessa asian käsittely on. Joskus niissä tuntuu kestävän pitkään.Eka kesäloma viikko takana ja ja kesäkuun 7pv alkaa mammaloma. Saa nähä koska Kelalta tulee päätös äitiysrahasta, vielä ei ole tullut vastausta..
Jos olet rastittanut kohdan, että äitiysraha lasketaan viimeisen puolen vuoden tulojen perusteella, käsitellään hakemus vasta kun olet toimittanut viimeisen palkkakuitin. Kelan sivuille kirjautumalla pystyy katsomaan missä vaiheessa asian käsittely on. Joskus niissä tuntuu kestävän pitkään.
Käsittääkseni noita palkkakuitteja ei voi itse sinne lähettää, vaan asiasta pitää sopia työnantajan kanssa että toimittavat oikeat liitteet Kelalle sitten kun äitiysloma alkaa. Itse myös tein hakemuksen jo joskus maaliskuussa, mutta vielä joudun odottelemaan kunnes viimeinenkin palkka maksetaan ja saavat palkkahallinnosta laitettua tiedot kaikista maksetuista palkoista Kelalle. Toivottavasti vielä muistavat näin kuukausien jälkeen hoitaa homman niin kuin sovittiin, kesäkuun alkuun asti on niillä aikaa toimittaa liitteitä.
Mulla alkoi tää järkyttävä närästys kun vauva kääntyi raivotarjontaan eilen meni 10 rennietä nyt on jo ehkä pakko pyytää lääkäriltä jotain pidempivaikutteista. Kolmannessa raskaudessa mulla oli aivan sama mutta en tosiaan muistanut että tää on näin kauheeta:banghead: mulla on niin lyhyt selkä että ei auta vaikka vauva on tosi alhaallaMulla oli närästys pahimmillaan reilu kuukausi sitten (nyt rv 33) - sai melkein joka päivä ottaa Rennietä. Liekö johtui vauvan asennosta vai liiallisesta suklaansyönnistä Maha on kyllä selvästi laskeutunut ja sikiö raivotarjonnassa eikä minua enää närästä niin usein.