Toukokuun turinat

Keskustelun 'Heinäkuiset 2018' aloitti marbles, 14 touko 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. alppa Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Huh, luulin olevani ainut, jolla kaikki ei todellakaan ole valmiina :D pinnasängystä puuttuu patja, vaunut pitäisi käydä ostamassa ja lisäksi kaikkeeta pikkusälää uupuu :D
  2. Neia81 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Mä tein henkilökohtaisen maailmanennätyksen ja kävin esikoiselta jääneet vaatteet läpi ja pesin tuossa jo about kuukausi sitten.

Samalla tohinalla pakkasin sairaalakassin osittain valmiiksi.

Vaunut ja muut jutut on, mutta turvakaukalo puuttuu.

Esikoiselle ei ennen syntymää ollutkaan hankittuna, kuin yhdet sukat. Sai isäntä käydä pikashoppailemassa, kun oltiin pari päivää osastolla :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. marinellahi83 Addikti Helmikuiset 2021 Heinämammat 2018

Mäkään en oo vielä sairaalakassia pakannu. Kesäkuussa sen vielä kerkii, toivottavasti :P
    Tiiän kyllä mitä ottaa mukaan, listaa oon tehny. Vauvanki kotiintulovaatteet on katottu valmiiks, pakkaan ne eri laukkuun ja laitan kaukaloon, saa mies sitte tuua ne ko tulee hakeen meitä kotia :)
  4. marbles Vieras

Tänään sain sentään jotain aikaseks ja kävin ostaa vaunut... Tilaukseen meni mut eipä niillä onneksi hätäkiire olekaan :grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. RanaRidibunda Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020 Heinämammat 2018

Ois kiva jos ylläpitäjä UusperheSatu ei ois nimennyt julkiselle puolelle näitä otsikoita täsmälleen samoin kuin salaisella puolella. Ihmisillä voi mennä ketjut sekaisin ja sit on ikävää, jos/kun kirjoittaa vahingossa julkiselle puolelle jotain, jonka tarkoitti salaiselle puolelle, eikä todellakaan koko maailman nähtäväksi. Voisiko jatkossa ehkä vähän panostaa tämmöisen pitemmälle ajattelemiseen? Just sayin´.........
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Nepeta Cataria Naimisissa foorumin kanssa Eloäidit 2020 Heinämammat 2016 Elomammat 2018

Elokuisten salaisella puolella jokainen keskustelun aloituksen otsikko on varustettu sanalla 'salainen'. Toimii ihan ok.
  7. kuopus2018 Aloittelija Heinämammat 2018

Kiva, että helteisiin tuli edes pieni tauko. Jalat turpoo eikä just mitkään kengät mene jalkaan ja alkaa noi käypäset kesävaatteetkin olla aika vähissä. Kyllä mä tykkään, että on lämmintä, mut ei montaa viikkoo putkeen kuitenkaan helteitä. Ei jaksa tehä mitään. Nyt on jaksanu jo paremmin liikkuakin, kun issias ei vaivaa ihan niin pahasti, kun töissä käydessä.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  8. Rotokastinen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Joo voi että ku oli kiva laittaa nyt aamulla farkut jalkaan ja ulkona tuli jopa vähän vilponen :grin

Jaa tämä sivu