Toukokuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Annsku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oo käyny vielä missään! Tänään 12+0. Tiistaina on verikokeet ja ultra. Ei mitään hajua, seulooko ne samoja juttuja kuin Suomessa, mutta ei mua oikeastaan edes kiinnosta. Kunhan näkee, että siellä kohdussa on elämää.

Pregnancy+ sovelluksessa (philips avent) on kiva viikko viikolta koko osio, näyttää sen hetkisen koon siis hedelmänä, eläimenä ja makeisena :)
Mistä toi löytyy? En löytänyt juuri tuota.

Iphonelle juu on ainakin :/ Tosi hauska kyllä, auttaa hahmottamaan vauvan kokoa :)
Miten teillä kattili noin paljon on neuvoloita, ootko ensisynnyttäjä en nyt muista? :) Meillä täällä on about kerta kuukauteen, saa venytettyä onneksi pidemmäksi ajan välillä, lopussa myös vaan kahden viikon välein. Jos tarve niin saa käydä useammin tietty ja avoin neuvola on kerran viikossa jos tarve verenpainetta yms seurata.

Kolmas lapsi jo. Kuulemma täällä meidän kunnassa on lisätty noita käyntejä.

Voihan Lidl ja äityisfarkkujen metsästys. Lähdin etsimällä etsimään ja kolmannesta löytyi! Ostin kostoksi kahdet. :smug:

Kolmas lapsi jo. Kuulemma täällä meidän kunnassa on lisätty noita käyntejä.

Okei no aika jännä. Ei tietenkään huono juttu, vastapainoa sille että kaikkea vähennetään aina. Olisiko mahdollista sopia harvempia käyntejä sinulle jos ei tarve oo tiheämpään kun matkaa enempi? Kannattaa kysyä :)

Tänään ihan *piip*-päivä. Tänään raskausoireet mitä ollut tuntuu kadonneen. Mutta ärsytys tullut tilalle. Siis oon niin huonolla tuulella. Tuntuu et " kaikki " on kiellettyä mitä tekisi mieli. Salmiakkia ja lakua ja sushia...
Samalla pelottaa et onko kaikki kunnossa vielä ja ärsyynnyn että mietin noin pieniä asioita kun joku kielletty ruoka. Ihan kun olisi mitään merkitystä. Argh !

Mie jo yksillä sukulaispojan synttäreillä mietin arvasiko jostain, kun eräs n. 4-v tyttö tuli tuimana tuijottamaan. Pysähtyi vain eteen ja vuorotellen tuijotti minua vatsaan ja kasvoihin :D Mitään ei kyllä sanonut, vaikka mietin että kohta varmaan tokaisee jotain tyyliin -miks sulla on vauva mahassa tms.. :D

Minkä kokoisia olette olleet syntyessänne ja minkä kokoisia aiemmat lapsenne ovat olleet? Miten vahvasti isän ja äidin syntymämitat periytyvät, vai periytyvätkö ollenkaan?

Minkä kokoisia olette olleet syntyessänne ja minkä kokoisia aiemmat lapsenne ovat olleet? Miten vahvasti isän ja äidin syntymämitat periytyvät, vai periytyvätkö ollenkaan?

Mulla lapset olleet 52cm 3645g 40+1 ja 51cm 3695g 41+4. Ite oon ollut isompi ja mies myös, sisko myöskin isoja lapsia saanut, minä tehny keskikokoisia :)

Mä olin 1960g ja 48cm. Tytöt olivat 51cm, 3260g ja 52cm, 3640g. Mieheni myös ollut pieni 2500g 49cm. Et en tiedä siitä periytymisestä ... :wink

Okei no aika jännä. Ei tietenkään huono juttu, vastapainoa sille että kaikkea vähennetään aina. Olisiko mahdollista sopia harvempia käyntejä sinulle jos ei tarve oo tiheämpään kun matkaa enempi? Kannattaa kysyä :)

Aijon kyllä kysyä ku meen tällä viikolla.

Mä olin syntyessäni 3100g, mies 3960g ja esikoinen painoi 4060g. Ilmeisesti miehen puolelta tulee periytyvästi paino kun miehen sisarusten lapsetkin on ollut isohkoja :D

Mulla ei mene enää takki kiinni niin oli pakko tilata äitiystakki. Tekis mieli tilata jo vaikka mitä, mutta yritän malttaa mieleni.Musta tuntuu että viikot ja päivät vain menevät niin nopeasti!!en oikein pysy kärryillä kuinka mones raskausviikko on menossam

Kesä yllätti :) Huomiseksi pitää keksiä jotain siistiä työvaatetta tämän päiväiset olivat ihan liian kuumia.

Kesä yllätti :) Huomiseksi pitää keksiä jotain siistiä työvaatetta tämän päiväiset olivat ihan liian kuumia.

Lähdin itse h&m katsomaan edullisesti vaatteita. Mamma vaatteet tuntuu vielä hassulta ja sit taas omat puristaa. Ajattelin jos löytäisi edullisia trikoopaitoja, shorteja yms jotka venyisi...

Lähdin itse h&m katsomaan edullisesti vaatteita. Mamma vaatteet tuntuu vielä hassulta ja sit taas omat puristaa. Ajattelin jos löytäisi edullisia trikoopaitoja, shorteja yms jotka venyisi...
Mä ratkaisen tän ongelman siivoamalla vaatekaapit tänään. :cool:
Mulla on mystisesti "kadonnut" monta kivaa maximekkoa, joiden uskon menevän tän kesän. Eilen yritin niitä penkoa esiin, mutten onnistunut. Ne ovat kyllä tuolla "jossain" kaappien perukoilla, mutta eri asia missä siellä.

Maximekot muuten. Mullakin pitäisi jossain jemmassa olla muutama.( Sama missä, jossain kuitenkin)

Ensi viikolla olisi ultraääni, vihdoin. Tuntuu aika matelevan niin hitaasti. Odotan, että pääsisin kertomaan. Omalle äidille kertomista odotan varsinkin <3 Lomaviikko vielä osui tähän, jos olisikin tekemistä menisi aika nopeammin. Nyt on vain aikaa odottaa :D

Takaisin