Toukokuun turinat

Nää on ihan hyviä kun vaan saatais lisää porukkaa niin tulee enemmän keskustelua :) mä kyllä kovasti odottelen salaista ryhmää :)
 
Niinpä! :) eiköhän pikku hiljaa ala tulemaan plussanneita nii alkaa tämäkin ryhmä herämään eloon. :)
 
Kohta saa olla jo kesäkuun turinoita! Sitä salaista keskustelua odottelen täällä kans :)

Eilen olin parhaan ystävän kanssa kaupungilla, ja vaikka piti olla kertomatta raskaudesta, niin pakkohan se oli kun välillä tuli keskustelunaiheita joissa se ois muutenki käyny ilmi. "Lähetäänkö baariin lauantaina" - oli ehkä pahin. Siihen oli pakko vaan vastata, että lähdetään vaan mut mä en sit juo, ja sen ilme oli näkemisen arvonen ku kerroin syyn :D

Kenelle te ootte kertoillu?
 
Mä en vielä ole uskaltanut kertoa kellekään ja vannotin poikaystävänkin olemaan vielä hiljaa, vaikka se haluais jo kertoa kaikille. [emoji23] Multakin meinannut tulla pari kertaa se suusta. Eilenkin työkaveri kysyi, mitä meinaan tämän vuoden jälkeen, kun määräaikainen soppari loppuu. Hymyilin vaan ja sanoin, että riippuu monesta asiasta. Viikonloppuna on retki perheen kanssa siskon luo, pysyyköhän salaisuutena kun kieltäydyn viinistä joka ilta...
 
Hilja, mulla on kans toi että kun porukoilla tarjotaan viiniä ruoan kanssa, enkä oo ikinä kieltäytyny.. :D paljastuu varmaan viimestään joku sellanen kerta.. mä aattelin että kerrotaan perheille kyllä aikasintaan jos varhaisultrassa kaikki on kunnossa, syke kuuluu jne, ja viimestään kerrotaan kaikille kun eka kolmannes on ohi :)
 
Mä kerroin äidille ja miehelle tottakai :grin ja mies kertoi omalle isälleen.. vielä pitäisi kertoa anopille ja omalle isälleni. Sanotaan kyllä että asiasta ei saa huudella. Muille läheisille kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen.
En olis nytkään halunnut kertoa näin alkuun, mutta kyllä he osaavat arvata kun lopetin tupakoinnin yhtäkkiä.. :p
 
Enkä hoksannut yhtää että huomennahan on jo kesäkuu :hilarious: ois voinu tehdä suoraan kesäkuun keskustelun
 
Heidukka, onko tupakoinnin lopettaminen ollu hankalaa? Mä en osannu seinään lopettaa, nyt on menny yks päivässä.. huomenna koitan mennä ilman! Tyhmä olo kun sytyttää tupakin kun tietää ettei se tee hyvää pienelle :sad001
 
On ollu hankalaa, nyt jo alkaa helpottaa. Lauantai siis oli ensimmäinen kokonainen päivä polttamatta (perjantaina illasta plussasin).

Tsemppiä! Tiiän että ei oo helppoo, mutta nyt muistaa aina sitä pientä kun sytytät :).

Poltin perjantaina vielä plussan jälkeen mutta alko tulla itelle niin huono omatunto ja eikä se tupakki maistunukkaa enään niin hyvälle ku aikasemmin..
 
Mä oon toistaiseksi kertonu omalle äidilleni ja parhaalle kaverilleni raskaudesta. Miehen äiti nähdään viikonloppuna niin varmaan sillekin sit kerrotaan. Ja saas nähdä kuinka moni muu arvaa viikonlopun ylppärijuhlissa kun en otakaan kuohuvaa.
 
Mies ja paras ystävä :) muille en aio edes kertoa. :D sitten kun lapsille on aika kertoa he hoitavat kyllä tiedottamisen :D
 
Sovittiin miehen kanssa, että vasta nt-ultran jälkee kerrotaan lähipiirille ja lapsille. Voin kuvitella ilmeet heille, koska olemme vakaasti ilmoittanut aiemmin ettei meille enempää lapsia tule :D
 
Me ei olla viel kenellekään kerrottu. Tai, mies on saattanu olla lörppä, ainaki aiemmin on jolleki kertonu melkein heti. Yleensä ite oon paljastanu melko alussa joillekin kavereille. Joku on aina tienny ennen nt-ultraa. Katotaan nyt ku tilanne selkeytyy ja asia omassa päässä varmentuu että kuka saa ensin tietää!

Olin niin velmu etten kertonu miehellekään heti :D viime viikol ku tein ekan haamun keskiviikkona ni ajattelin et se on joku läppä. (Epäilen et mulla Pregcheck reagoi ovulaatioon kun hutiplussa tuli jo aikaa sit.) No perjantaina viiva oli vahvistunut mutta mies oli lähdössä laivalle ja ajattelin et humalassa se ainaki laulaa kaikille! Sai kuulla vast sunnuntaina.

Oon miettiny jos olis töissä niin sukkela ettei kertois kelleen ennen ku ne profiilista huomaa. :wink
 
Mä oon kertonu 3 parhaalle tyttökaverille. 2 kanssa yritettiin yhtä aikaa ni oli vähän pakko kertoa kun tehtiin testejä samana päivänä.Sit mun äiti tietää. Miehen puolen isovanhemmille kerrotaan sit ar ultran jälkeen ja muille nt uä jälkeen.:nailbiting:

Tupakoinnin mäki lopetin 2 viikkoa sitten. Söin 3 päivää muutaman nikotiinipurkan ja sit lopetin neki. Tekeehä sitä mieli joka päivä mut onneksi onnsyy minkä takia ei polta :happy090 ja hienoa deb et oot saanu vähennettyä siihen yhteenki :happy:
 
Mulla on niin pas.. Työ etten voi hiiskuakkaan että saan mahdollisimman pitkään olla.. Multa erikseen kysyttiin haastattelussa että oonko tekemässä lapsia ja vastasin ettei asia heille kuulu mutta en :D mun työsopimus vaan on nii syvältä että mut on helppo irtisanoa jos ei ole tarpeeksi töitä. :/ mä niin odotan että pääsen pois sieltä!!
Deb mä oon polttanu 12v ja mulle nuo raskaudet on ollu tuskaa sen tupakan takia. 100% en oo ikinä lopettanu mutta meni parikin viikkoa ilman ja sitten oli pakko se puolikas polttaa.. :/ omatunto se paras on mikä laittaa röökin heittämään nopeasti pois mutta koitappa neuvolassa pyytää saatko puhaltaa mittariin mistä näkee paljonko sulla on tupakan myrkkyjä kropassa se näyttää myös mitä sikiöllä on. Olin järkyttävässä flunssassa mistä syystä olin tupakoimatta 3viikkoa ja ne lukemat oli kuitenkin aika kurjia. :sad001
 
Esikoisen mammaryhmässä kerroin, koska on niin oma maailmansa. :) Vanhemmille voisin hyvin tavallaan jo kertoa ja muutamalle ystävällekin, koska kertoisin joka tapauksessa, jos kaikki ei menisikään hyvin. Koitetaan kuitenkin pitää nyt jonkun aikaa pitää salaisuutena. Toisaalta outo olo pimittää esim. äidiltä, koska muutenkin puhutaan kaikesta. :woot: Jos vaikka varhaisultraan sais pidettyä salassa, niin olisi ultrakuvakin samalla näyttää. :p
 
En ole vielä muille kertonut kuin tietty miehelle, kun eilen vasta plussasinkin. Nyt ei ole edes hötkyä kertoa, kuten esikoisen aikaan oli.

Mutta vinkki noihin ylppärijuhliin sun muihin. Ottaa vaan sen lasin ja kohottaa maljaa ja on maistavinaan, sit sopivassa välissä käy kippaamassa/antaa miehelle/ "unohtaa" lasin jonnekin. Vedin monet kemut tällä taktiikalla eikä kukaan huomannut mitään. Varsinaisissa bileissä alkoholiton siideri tmv on ystävä. Pitää omia juomiaan vaik pussissa jossain viileässä, ja käy täyttämässä /pyytää miestä täyttämään lasin vaivihkaa. Eri asia sit jaksaako selvinpäin kovin monia bileitä...
 
Me ei olla kerrottu vielä kellekään, mutta plussasinki vasta tiistaina ja tänä aamuna "varmistin" :D
Tänään oli meijän yhteisen työporukan palaveri jonka perään sauna/poreallas/juhliminen niin vähän jänskätti, että miten tästä selvitään!?! Mutta hyvin meni just tuolla Tinjan mainitsemalla tekniikalla. Eli mies täytti siideritölkkiä limsalla eikä kukaan huomannu mitään. Kävi tuuri ku oli sitä limukkaa niin ei tarvinu vettä lipittää :)
Yritän olla kertomatta mahdollisimman pitkään, mutta oon maailman surkein valehtelija. Eli, jos joku kysyy niin paljastun heti. Äiti arvaa heti, ku kieltäydyn viinistä ruualla. Ei siis passaa mennä sinne syömään... Äiti on kuitenkin ensimmäinen jolle kerron. Sen puoleen kääntyisin joka tapauksessa, jos saisin keskenmenon. Edellisen keskenmenon kohdalla jouduin kertomaan molemmat asiat yhtäaikaa ja silloin päätin, että jos raskaaksi vielä tulen niin äiti saa siitä kuulla jo aikaisessa vaiheessa.
Tulipa pitkä ja sekava viesti :grin
 
Takaisin
Top