Toukokuun turinat.

Maiza

Näppärä viestien naputtelija
No mutta sehän on Toukokuu!! Hyvää Vapunpäivää kaikille! Ihanaa, kevät on ja puut hiirenkorvalla, nautitaan.
emoticon
Ajattelin, että voidaan palata tuohon lyhyempään ostikointiin, kaikillahan vauvat jo on...
 
noniin...
Tulipa nyt omanapaisesti mieleen kysyä että millaset määrät teidän talouksissa nukutaan?
Eli kuinka monta tuntia teidän pienet valvoo päivisin, minkä pitusia päikkäreitä nukkuu ja kuinka monet?
Meillä NORMAALISTI nukutaan 2-3 päikkärit 1-3h ja sit torkutellaan MUTTA tänään tuo poika on herännyt ennen aamu 7 (normi homma MUTTA) ja valvoo edelleen, on päivän mittaan torkkunut pariin otteeseen yhteensä alle KAKSI TUNTIA... Eli 13h sisään nukkunut alle 2h... Vähän on äiti ja iskä väsyjä, kun koko ajan on tietty pitäny viihdyttää...
Tossa se edelleen tappelee unta vastaan, onneks suurimmilta osin hyvätuulisena :D
Sais nukkua jo :D
 
Meillä nukutaan vaihtelevalla menestyksellä nykyään päiväunia.. Toisinaan klo 10-22 välillä poika saattaa nukkua vain muutamat pikkutorkut (yhteensä alle 2h..) Ja toisinaan poika taas torkkuu koko päivän, ollen hereillä yhteensä sen noin 2 tuntia..
Yleensä jos Artti on nukkunut huonosti edellisenä päivänä, niin hän sit nukkuu toisena päivänä senkin edestä.. Suurinpiirtein kerta viikkoon meillä on "nukkumapäivä"..
Yöunille mennään kuitenkin joka ilta noin klo 22 maissa ja nukutaan aamuyölle saakka ja noin klo 4 maissa vähän tissitellään ja jatketaan unia :) Sit seiskan maissa taas tissitellään ja jatketaan unia noin klo 10 saakka..  Yöt on siis onneks mennyt samalla kaavalla (täytyykin ihan puuta koputtaa:*kop kop*) ja unta on piisannut vaikka päivällä oliskin nukuttu urakalla..
Kaippa tuo päivän rytmi tasaantuu ja vakiintuu jossain vaiheessa...? :)
 
rötkis: ai että mä nauttisin jos meiän poitsu suostuis nukkumaan kymmeneen asti... meillä herää siinä ennen kasia tai joskus välillä seiskan aikaakin eikä tosiaankaan suostu nukkumaan sen enempää vaikka kuinka yrittäis ottaa sänkyy viereen. 

Ai joo mites teillä kun vaihtelette vaippaa niin tykkääkö toimenpiteestä? Meiän jätkä jokeltee menemään heti kun ruvetaan vaihtaa vaippaa ja hymyilemään :) On aina ilo vaihdella vaippaa kun tulee jotain vastakaikua.
 
dreamer mä sitten taas olisin onnellinen jos toi nukkui ees kasiin... Herää meinaan yleensä 6-7 välissä. Tänään jo puoli kuusi... Tosin tunnin kukkui ja sitten nukkui vielä pari tuntia. Mutta kuitenkin, ihan siis herää :DDD
Eilen valvoi päivällä sitten yhteensä 12h :DD

Meillä sama homma, että hoitopöydällä alkaa kauhea pälätys<3 Ollaan laitettu siihen pojalle näkyviin se neuvolan hymynaama ja sille tuo selittää ja huitoo aina innoissaan <3
 

Heips pitkästä aikaa!

Täällä arki rullaa tasaisesti ja kesää kohti mennään! Ensimmäiset pari kuukautta vauvan kanssa on sujunut todella hyvin. Ristiäiset oli pari viikkoa sitten, pääsiäinen vietettiin mökillä ja vappukin meni oikein mallikkaasti ystävien luona. Täytyy kyllä sanoa, että meillä asustaa maailman suloisin ja kiltein pikkutyttö. Niin, helppo tapaus hän on ollutemoticon . Enemmän päänvaivaa aiheuttaa sitten tuo esikoinen jolla on aikamoinen uhma päällä. Mutta ei siitä sen enempää.

Rytmistä... Meillä herätään vaihtelevasti 7-9 välillä. Sitten jaksetaan olla hereillä 1-1½h ja taas nukutaan. Yleensä nukkuu kolmisen tuntia, herää syömään ja valvotaan pari tuntia, jonka jälkeen toiset päikkärit. Ilta ollaan virkeimmillään n.18-22.30. Käydään yhtäaikaa yöunille ja nukkuu aamu kuuteen asti ilman syöttöä, sitten vielä tissin päälle nukkuu sen pari tuntia. Mutta saattaa nukkua koko päivänkin, jos ollaan liikenteessä. Joskus viisi tuntia nukkunut putkeen, jonka jälkeen yleensä herätän syömään kun tissit meinaa räjähtääemoticon . Samoin jos vaunuihin laittaa niin aina nukahtaa heti. Välillä on päiviä milloin ollaan enemmän hereillä ja toisina päivinä taas nukutaan koko ajan. Ja ei ole vaikuttanut yöuniin.

Vaipanvaihto... Meillä myös tuo neuvolan hymynaama hoitopöydän yläpuolella ja sille naureskellaan kovasti. Tosin meitin neiti on sellainen hymytyttö muutenkin, aina kun hänelle höpöttelee, hymyilee takaisin ja "juttelee" jo kovasti.

Nyt täytyy lähteä puuronkeittohommiin. Täytyy jatkaa paremmalla ajalla.
Mukavaa toukokuun jatkoa kaikille!



 
Tää oli arvattavissa että poitsu saa sitten kuumeen kun minä oon ollu tässä kipeenä.. Eilen nousi 38 asteeseen. Suppo takapuoleen niin johan alkoi laskea. Nyt on enää semmonen 37 astetta että ei kai tuo enää tuosta voi nousta. Torstaina ois neuvolaki ja sit ois toinen rokotus.. toivottavasti ei ole enää siihen mennessä kuumetta muuten jää rokotus saamatta :/ 
Onneks poika on ollu rauhallinen vaikka on ollu kuumetta.. ei ylimääräistä kitinää tai itkua, hyvä kun huomaa että sil ois kuumetta :) onkohan meillä liian helppo vauva? 
Silloin kun poika oli hoidossa niin oli sielläkin ollu niin kiltisti että ei ollu ees kellekään vaivaa :))
 
Nuo uniasiat kiinnostaa kyllä minuakin! Meillä kun poika on alusta lähtien nukkunut huonosti. Nyt tosin nukutaan yöllä jo ihan kivasti. Kaksi kertaa herätään syömään. Alkuun herättiin 3-4 kertaa, joten siihen nähden tuo kaksi kertaa on jo ihan kivasti. emoticon Pyritään siihen, että viimeistään klo 22 jätkä olisi yöunilla. Ja aamulla heräillään klo 8-9. Meillä yöuniin vaikutti paljon se, että alettiin antaa pojalle rintamaitoa myös pullosta illan viimeisellä syötöllä. Itse en jaksanut enää niitä maratonimutteluja ennen nukahtamista, joten päätettiin kokeilla antaa 80-100ml pullosta ja sitten sen jälkeen vielä tissiä. Näillä eväillä jätkä nukkuu 4-5h.

Mutta päivät onkin ongelmallisia. Eilen nukkui jopa neljät puolen tunnin päikkärit. Meillä oli jo muutamia viikkoja sitten kausi jolloin poika nukahti itsekseen vaunuihin ja nukkui niissä 2-3h, mutta nyt ei nuku taas kuin max 45min. Ei nuku vaikka oltaisiin lenkillä. Ikävää. Syö aika paljon omaa aikaani, kun vauva ei nuku. Onneksi viihtyy aika hyvin leikkimatolla naureskelemassa, niin ehdin silloin tehdä ruokaa ja syödä.

Epäilen muuten, että meillä nukkumattomuus päivisin johtuu osittain tutittomuudesta. Hyvän unen jaksolla söi tuttia hienosti ja nukahti aina tutti suussa. Nyt ei taas huoli tuttia, eikä siten myöskään nuku. Olisin kovin tyytyväinen, jos jollain konstilla saisin sen tutin taas pojan suuhun. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan! Ajattelin seuraavaksi vaihtaa tuttimerkkiä, jos sillä olisi jotain vaikutusta. Muita keinoja ei sitten kai olekaan.
 
dreamer: Voi että emoticon  Paranemisia nyt sinne teille kummallekkin..
Mun siskolle neuvolasta sanoivat, et 38 on ihan normaali lämpö pienelle (jos takapuolesta mittaa..) Mutta otappa nyt selvää sit näistä ohjeista, kun tuntuu vaihtelevan vähän sen mukaan keltä kysyy.. :/

Joo meillä kyllä on pojalla hyvät unenlahjat :) Mä ite heräänkin jo sit seiskan maissa, kun mies lähtee töihin.. Tuntuu melko ruhtinaalliselta keitellä kahvit rauhassa, syödä ja lueskella lehdet.. Ei näin tietenkään aina ole.. Eilenkin heräsin vasta pojan kans yhtäaikaa, ja sillon tuntuikin sille. ettei mistään tuu mitään :/ Kerkesin aamupalaa ottamaan vasta kun mies tuli ruokatunnilla kotiin syömään..

Ihanaa! Usealla meistä on nyt sunnuntaina ensimmäinen äitienpäivä ♥ Onko teillä suunnitelmia  tai odotuksia jo kyseiselle päivälle?! Mä toivon, että mies keittäis kahvit valmiiks (keittää kyllä viikonloppuisin muutenkin, kun nukun pitempään kuin se..). Eiköhän tuo lie muista mua muistaa :D Miehen lapsetkin on taas meillä äitienpäivän (osunut näin ainakin jo kolme kertaa..), mut tietystikkään en niiltä muistamista odota, kun en ole heidän äitinsä.. Yhdessä käydään sitten varmasti mummon ja isomummon luona... Joten kovin kiireetön tää mun ensimmäinen äitienpäivä ei tule olemaan :D
 
Googletin eilen ja katselin että 38 astetta lasketaan kuumeeks.. ja nyt poika on jo ihan terve ei ollu ku päivän seki kuume.. Onneks meni nopeesti ohi. Mut sit ku ne rokotteet tulee huomenna niin vähän pelkään että tulee kipeeks :/ ja vielä kaiken lisäks ois taas perjantaina mentävä katselemaan asuntoa ja jätettävä poika hoitoon mummolleensa :)
 
oi voi...
meillä ollaan kipeitä, käytiin lekurissa tarkistamassa ettei korvatulehdus ole uusinut.
Ei ollut, lekuri epäili että olis toi refluksi joka vaivaa.
Poikahan oksentaa ja paineella ja PALJON ja usein...
Ei kelpaa mikään muu asento kuin pysty, eli kaiketi se on se.
Ja pystyssäkin pitää kävellä koko ajan että kelpaa...
On mammalla kädet aika romuna ja selkä kun kanniskellut koko päivän
tuota huutavaa kipeää pientä :<
Saatiin resepti johonkin lääkkeeseen, kokeillaan josko auttais.
Kurjaa kun toista koko ajan vaivaa ja sattuu joku.
Kun tiedän että tuo on iloinen ja ihana, muttei pääse sitä paljoa näyttämään kun on kipeä ja sattuu koko ajan johonkin :<
Nytkin ressukka oli niin väsynyt että nukahti mun syliin pystyasentoon.
 

Nuu: oletko yrittänyt pitää kantoliinassa tai kantorepussa?

Dreamer88: Ei ne rokotukset pahoja ollut loppupeleissä. Annoin pojalle kaksi kertaa panadol suppona ja rahoittui melkein heti. Yksi kun tultiin kotiin (n kl 14) ja toinen klo 20 nukkumaan mennessä. Nukahti hienosti. Mutta ruokahalu oli kyllä pikkasen poissa koko päivän rokotuksen jälkeen. Lienee aika normaalia.

Meillä eletään nyt päivä kerralla ja uusia temppuja tulee koko ajan. Tänään tuijottanut käsiään ihmeissään :) Yöllä nukkui kivasti klo 21:30 - 04:40, söi, ja siirsin takaisin vaavisänkyyn, ja sitten heräs taas siinä 7 pintaan. Oli hereillä pari tuntia, ja nyt nukkunut tunnin, yrittää herätä mutta laitan käden hän selän päälle niin hän jatkaa unia. Hyvä niin, koska me mennään taas tänään itäkeskukseen, mulla on tapaaminen neuvolapsykologin kanssa.

 
jenni ihanaa että teilläkin on kekattu kädet <3 Se ihme tapahtui täälläkin tällä viikolla, toinen on ihan haltioissaan :D Tuijottelee käsiä ja leikkii niillä, huitoo ja heiluttelee, syö myös niitä hyvällä ruokahalulla :D Kiva että pääset juttelemaan jonkun kanssa, helppaa varmasti. Ite oottelen omaa psykologini aikaa... Sellaisella siis oon käyny jo ennen poikaa, viimeiset öhh 10 vuotta :D Niin nyt mulla olis ens viikolla eka aika synnytyksen jälkeen ja tarpeeseen tulee. On tää niin erilaista kun mitä luuli.

Meillä tosiaan kekattu myös kädet, ai että sitä riemua mitä niistä saa<3
Tosi harmi toi refluksi, selkeesti tekee toisen kipeeks. Kaikki on hyvin kunnes maito nousee taas ylös ja alkaa sattua. Toivottavasti toi auttais pian tuo lääke. Kantoliina löytyy mutten osaa sitoa sitä, en vaan jotenkin ymmärrä niitä ohjeita. Jonkun pitäis näyttää mulle.

Rintareppukin on mutten saa poikaa siihen itse. Ja herra ei oikeen siitä välitä. Selkä mulla on aivan sökö, ollu koko ajan, siinä nyt on kaikkea vikaa.. Niin ottaa senkin päälle komeesti toi kantelu. Ja paikallaanhan ei saa olla vaan pitää kävellä mieluiten, joskus heijaus riittää.
Ja meillähän isukki palas tällä viikolla just kokopäiväsesti töihin eli ihan yksin täälllä olen.
Nyt poika nukkuu ulkona, huonosti mutta eipä ole ainakaan huutanut. Nukkuis nyt hetken siellä että mä saisin lepuuttaa käsiä, kannellu herraa taas tuntitolkulla tänään. Ehdin äsken jopa syömäänkin :DD

Ja kantoliinaan en voi ehkä tuota lasta laittaa KOSKA se oksentaa, siis koko ajan, niin enhän mä sillon pääse siivoamaan niitä? Ja tosissaan meillä menee vaatteita ja rättejä päivässä PALJON. No, toivottavasti helppais viimeistään kun alkaa kiinteitäkin menemään. Jos pysyis ne ees paremmin alhaalla :)

rötkis oon niin kade teidän nukkumiselle. Tosin mua nyt ei sais kyllä 7 aikaan ylös jollei pakko ole, eli jos poika nukkuu niin nukun minäkin :DD Nyt poitsu on parina päivänä (osin "pakotettuna" eli en vaan noussut ja paijailin toisen takaisin uneen, menee noin tunti:D) nukkunut jopa 7.30-9. Eli ei olekaan noustu kuuden maissa. Jes, sais tulla tavaksi niin saisin minäkin illalla omaa aikaa hetken ettei tarttis mennä niin ajoissa nukkumaan että jaksaa :)

Mutta nyt katoon ja katon telkkua hetken tai siivoilen. :>
 
Päiväunet: Meillä kans nukutaan vaihtelevasti päivisin, joinain päivinä ei meina nukkua ollenkaan, torkkuu vaan. Ei edes vaunuillessa suostu nukkuu ku korkeintaan tunnin. Sitten on näitä päiviä että vaunuilun jälkeenki nukutaan 2-3h ulkona ja sitten näiden päälle torkutaan ja saatetaan nukkua vielä tunnin päikkärit jossain välissä.
Nukkumaan meno on taas vaikeutunut, nyt taisteluiden ja monien itkukohtauksien jälkeen nukahdetaan siinä 00-01 välillä. Rupee olee huumori kaukana, kun itseä väsyttäis! Yöllä syödään yleensä 2 kertaa ja aamulla herätään 6-7 aikoihin, valvotaan korkeintaan tunti ja nukutaan vielä 9-10.

Huomenna olis syntymäpäiväni, jotka taitavat mennä samaan tyyliin kuin tavalliset arkipäivätkin. Mies menee illalla treeneihin ja minä olen tytön kanssa kotona. Hyvä ystäväni tulee käymään kahvilla ja siinä taitavat minun juhlani ollakin. Sunnuntaina sitten äitienpäivä..Äitini tulee käymään synttärikahvilla ja saatamme käydä mieheni mummolla.
 
mmj: Meillä taisteltiin myös iltaisin. Itkeskeltiin, oltiin parikin tuntia tissillä, nukahdettiin ja herättiin heti, kun sänkyyn laskit. Pari viikkoa sitten kokeiltiin sitten antaa rintamaitoa ensin pullosta ja sitten siihen päälle vielä tissiä.
Erot huomattiin heti:
ennen nukahti 23-24 - nyt nukahtaa jo ennen 22
ennen nukkui 2½-3h ennen ekaa syöttöä - nyt nukkuu 4-5h
ennen viihtyi tissilla jopa pari tuntia - nyt riittää puoli tuntia ja nukahtaa sikeästi
ennen heräsi yöllä syömään kolmesti - nyt herää kahdesti
ennen iltapuuhat olivat minun vastuullani - nyt isäkin voi osallistua syöttöihin.

Eihän tuo välttämättä kaikilla toimi, mutta meillä toimii ja nyt ei tuosta tavasta enää luovuta. Vaatii vaan sen, että jaksaa pumpata maitoa päivällä.

Meilläkin poika juttelee paljon ja hymyilee aivan älyttömästi. Ja ihan selvästi jo kuuleekin, koska poika hymyilee. Sellainen "hehe" äännähdys on alkanut kuulua hymyjen yhteydessä. Ihanaa. Mietin eilen lenkillä, että nautin tästä äitiydestä päivä päivältä enemmän ja enemmän. Tämä on juuri sitä, mitä halusin. emoticon
 
Hei taas ja hyvää kevättä kaikille!!
mmj:lle paljon onnea sekä
kaikille tasapuolisesti Hyvää tulevaa äitienpäivää
emoticon

Yritän pikaisesti kirjoitella jotain, ennenkuin taas on mentävä pyykille ja ruuanlaittoon.
Meillä nukutaan, vihdoin ja viimein jo tunti putkeen..muutaman päivän ajan mennyt vain puolentunnin tirsoilla, mut nyt onneksi jo vähän pidemmät unet. Yöt nukutaan kuitenkin hyvin kahdella herätyksellä, nukkumaan saadaan 22-22,30 eka syöttö 2-3 ja toinen 5,30-6.00. Ennen otin typyn viereen kuuden jälkeen, kun isi lähti töihin, mutta sitten heräiltiin tissittelemään puolentunnin/tunnin välein. nyt olen vinyt omaan sänyyn ja herää noin kasilta, vielä pienet torkut ja puolysiltä lähes aina herää. Meillä syödään vain tissiä ja sinne ämk:kin maitoa vielä riittää.
Rintaraivareita oli taas noin viikko sitten, tuli jo itku ja meinasin luovuttaa, mutta sitkeys palkittiin, jälleen kerran :) kuuluukohan tuo tähän ikäkauteen...ensin rintaraivarit ja sitten unettomuus kun tuntuu nuo monella "vaivana" olevan.
Tytölle tuli rota:sta ripuli ja varmaan masu tosi kipeeksi, kouristeli ja itkeskeli yölläkin puolentunnin välein, no onneksi sekin on ohi ja kesti vain muutaman päivän..innolla odottaen seuraavaa rokotusta,pitääkin muistaa käydä niitä suppoja apteekista.
Ei tarvita kuin hyväpäivä, iloinen mieli, pienen ihmisen hymy ja jokellus, joita tuleekin jo aika paljon, niin kaikki murheet unohtuu, eikä haittaa vaikka oliskin mökki sekaisin ja pyykit pesemättä, samahan se täällä korvessa on kulkee vaikka eilisissä....
Huomenna typy pääseekin illalla mummolle hoitoon ja äiskä ja iskä lähtee vähän humputtelemaan ja syömään hyvin, sitä tässä jo alkaa kaivatakkin :)
Tulipas tuota pikaisesti tekstiä :o)
 
Joo kyllä ehdotan suppojen hankkimista kun pojal nousi kuume rotan ja niiden kahden rokotteen jälkeen korkeimmillaan oli 39.. meni päivässä ohi onneks. Mies mittasi ja kyl vähän säikähti kun 39 astetta tuli mittariin vaikka otettiin pepusta mut silti on kova kuume. Suppo tehos aika hyvin.. ei tarttenu antaa kuin kaksi. Illalla ja aamulla :) ei tarttenu sen jälkeen antaa kyl noi supot on käteviä. Mielipiteitä voipi kertoa siitäkin miten tipat toimii?? Kun suppoja on moni ehdottelut käyttämään.
 
Tänään on ollut huono päivä. Poika päätti pitkästä aikaa viettää huonoin yö sitten vastasyntyneen. Heräsi jo 1:30 jonka jälkeen en paljon nukkunut. Aamulla (klo 6) mies onneksi vei pojan alakertaan, sain nukkua klo 8 asti (no, kuulinhan minä kun poika itki alakerrassa kun oli väsy). Sitten alkoi helvetin päivä. Poika vaan itkee, huutaa, mikään ei ole hyvä ja sitten tajuamme (2 h:n jälkeen) että pojallahan on nälkä. Siis itkun alkaessa ei ollut muutta nälkähän tuosta itkusta nousee. Poika itkee, äiti itkee. Luen ihania updateauksia FB:ssä miten ihana on olla äiti. Itse en tunne samoin. Vihaan tunnetta. Rakastan poikaani mutta vihaan omaa tunnetta. Vihaan itseäni. Olen huono äiti kun en edes tunnista pojan nälän. Olen myös sortunut uudestaan tupakkaan, jonka takia vihaan itseäni.

Lopulta väsymme täydellisesti pojan kanssa ja puoli tuntia ennen formuloita nukahdamme sylikkäin sohvalle. Itse herään tunnin päästä, poika nukkuu vielä toisen tunnin. On hieman parempi olo.

Grillataan porsaan pihvejä, on namia. Kylvetän poikani ja nukutan hänet. Hän nukkuu tyytyväisenä yläkerrassa, ja minä nautin lasillinen punaviiniä. Tupakat on loppu, ja taistelen himoa vastaan lähteä lähibensikselle ostamaan. Mies on kultainen, koska sanoo että jos se auttaa mun henkistä hyvinvointia polttaa muutama rööki, niin se on ok (me siis lopetettiin plussattuani molemmat yhdessä viime kesänä). Sanoin hänelle että minun henkinen hyvinvointi kärsii vielä enemmän kun mies ei halua halata ja pussata kun haisen röökille. Ja se on ihan oikein. Nyt on raskasta. Hyvin raskasta. Ei minun päivä tänään.



 
Nuu_: Mä oon aina ollut enempi aamuvirkku :) Mut toisina aamuina nukun kyllä sit pojan kans myöhempäänkin.. Esim viikonloppuisin kun mies on aamuisin kotona helpottamassa aamuhommia..
Ootko kahtonut netistä kantoliinan solmintavideoita? Ihan youtubesta löytyy ja mä opettelin jonkun kantoliinasivun kuvallisilla ohjeilla.. Meillä poika on kans kova pulautteleen (ei kuitenkaan oo mikään refluksivaiva..) ja mä vuoraankin harsoilla aina ihteni kun meillä liinaillaan.. Esim mun rinnan ja pojan pään väliin virittelen harson ettei oo ihan kaikki paikat puklussa.. On se vaan niiiiiiiin näpeä keksintö! Voi siivoilla ja kokkailla.. Voi kävellä lenkkipoluilla :D Ihanaa! Kuumahan siinä tuppaa itelle tulemaan, mut meillä ainakin poika nukahtaa lähes samantien kun pääsee kyytiin..
Dreamer: Lääkäri suositteli ystäväni vauvalle (oli silloin noin 3kk) ennemmin sitä panadol oraalisuspensiota, koska aika moni lapsi osaa jo äkistää supon pihalle.. Ja jos sen äkistää pois, niin on vaikea tietää kuinka paljon sitä paracetamolia on kerennyt imeytymään elimistöön.. Eli se litku on helpompi antaa ja pysyy varmemmin siellä missä pitääkin.. Itse kyllä ostin suppoja jo raskausaikana valmiiksi, joten ne käytän ensin sitten pois jos tarvetta tulee.. Mut jos nyt menisin apteekkiin, niin ostaisin tuohon lääkäriin perusteluun vedoten ennemmin sitä litkua..
Jenni: Et sinä ole huono äiti! ♥ Olet paras mahdollinen äiti pojallesi! Aina ei voi tietää mitä lapsi itkee! *Voimahali* . Tsemppiä tupakanhimoa vastaan, mutta ole itselles kuitenkin armollinen! Jos se tällä hetkellä auttaa sun oloosi, niin osta aski tupakkaa! Miksi kiusata itseään yhtään enempää jos on muutenkin väsynyt ja stressaantunut..
 
Nyt tuntuu että elämä järjestyy parempaan suuntaan kun vihdoin ja viimein saatiin vuokrattua toiselta paikkakunnalta asunto. ja vielä parempi että se on täysremontoitu tai no parasta aikaa remontoi sitä ennen ku meiän family muuttaa siihen :) 
Tänään oli kyl semmoista reissamista pitkin kaupunkia kun piti hoitaa kaikki muuttoasiat ettei tuu sit kauhia kiire. Perjantaina tulee nykyiseen kämppään pesukone odottamaan muuttoa pois :) 
Harmi vaan kun muut asiat järjestyy niin pojalla on flunssa päällä. Kauhee yskä ja nenä tukossa.. pitää tarkailla tuota tilannetta jollei huomenna ala menemään yhtää paremmaks niin kai se on sit otettava yhteyttä lääkäriin että kuuntelis sen keuhkot sitten. Muutakuin huomenna ois viel hammaslääkäri itsellä ja jos pitää viedä poika viel lääkärille niin toivon mukaan ei tarttis mennä tuonne iltapäivystykseen odottelemaan noin 3-4 tunniks :/ 
 
Takaisin
Top