Toukokuun Syntyneet masuasukit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, luulin synnyttäväni NKLlla, mutta väärä luulo. Ja siis täällä ollaan vielä. :D Toivottavasti sulle ei tuu niin nopea startti mitä mulle... kätilöt olleet kyllä ihania! <3

Joo, luulin synnyttäväni NKLlla, mutta väärä luulo. Ja siis täällä ollaan vielä. :D Toivottavasti sulle ei tuu niin nopea startti mitä mulle... kätilöt olleet kyllä ihania! <3

Miks sä luulit, et synnytät NKL? Sanoiko ne neuvolassa, et se olis mahdollista vai kui? Mä oon ollut siinä uskossa, että siellä hoidetaan tällä hetkellä vain sovitut sektiot ja muut ns. erikoissynnytykset. Sinne oli kai tulossa joku väistökin jossain vaiheessa. Ihan uteliaisuuttani kyselen :)

Kättärillä oli kyllä kivaa henkilökuntaa kun käytiin siellä pojun kielijänteen takia :)

No siis silloin kun piti valita, valittiin se ja ollaan käyty ultrat ym siellä. Nyt sit pe selvis, että eikun Kättärille. NKLlla on kuulemma tehty jotain normisynnytyksiäkin viime aikoina, mut pääsääntöisesti sektioita ja hankalampia. Mut Kättäristä ei mitään pahaa sanottavaa. :)

• Tykkään
Reaktiot: Dee
Meillekin sanottiin heti raskauden alussa että NKL:llä tehdään vaan erikoissynnytykset eli automaattisesti meille määrättiin kättäri. Ultrat oli NKL:llä mut niiden paikkahan saattoikin olla eri kuin synnytyssairaala. Huvitti vaan kun kävin kättärillä päivystyksessä kerran raskausaikana, niin niillä ei ollut mun tietoja kun ne oli sillä hetkellä postissa just lähetetty NKL:ltä. Näin toimitaan siis vielä tällä teknologia-aikakaudella :joyful:. Piti sitten täytellä kaikenmaailman historiatietolomakkeet.

• Tykkään
Reaktiot: Dee
Joo, meidänkin paperit lähetettiin ihan sisäpostissa, koneelta ei löytynyt mitään. Meille sanottiin siis ultrissakin NKLlla, että tervetuloa sitten synnyttämään ja käskettiin soittaa sinne. No, mutta tää oli ihan ok näin, vaikka olikin meiltä kauempana. Hlökunta tosi kivaa ja saatiin perhehuone, kun oli tilaa. :)

Takaisin