Toukokuun rupattelukilpailu on päättynyt! Voittajat julkaistaan pian!

Miramaria

Tietävä tietäjä
Toukokuun rupattelukilpailu on alkanut!

Osallistu rupattelukilpailuun ja voita Muksutallin sponsoroima muhkean mukava Hotkiss-säkkituoli lastenhuoneeseen! Voittaja saa valita mieleisensä värivaihtoehdon seitsemästä eri väristä!
Lisäksi jokaisen yli 200 viestiä kirjoittaneen kesken arvotaan 30 euron lahjakortti Mammaksi.fi-verkkokauppaan ja VAUkirjan yllätyskirjapaketti!

hotkiss.jpg


Mukava lepotuoli mukautuu istujan mukaan ja soveltuu käytettäväksi sekä sisällä että ulkona. Kangasmainen kestävä pinta on helppo pitää puhtaana, ja tuoli sopiikin loistavasti lastenhuoneeseen, tv-huoneeseen tai päiväkoteihin.

Säkkituolin mitat ovat ideaalit pikkuväen oleiluun: 100 cm x 130 cm ja 100 litran tilavuus takaavat rennon meiningin missä vain. Hotkiss-säkkituolit ovat valmistettu Suomessa laadukkaista materiaaleista: pintamateriaali on kestävää polyesteria ja sisus on täytetty EPS-rakeilla. Täytettä voidaan tarvittaessa lisätä; vetoketju ja tarrakiinnitys pitävät huolen, ettei täyte karkaa. Palkinnon arvo on 135 euroa.

Käy tutustumassa säkkituoliin täällä! Tutustu myös Muksutalliin täällä!

Näin osallistut kilpailuun:

- Vau.fi:n foorumilla voivat keskustella vain rekisteröityneet käyttäjät. Jos et vielä ole foorumin jäsen, voit käydä rekisteröitymässä ensin osoitteessa http://www.vau.fi/liity.

- Tarkoitus on, että rupattelet missä tahansa keskusteluosiossa ja -ketjussa, mitään rupattelukilpailuketjua ei avata. Puhu siis siitä, mistä eniten haluat puhua, niiden kanssa, joiden kanssa mieluiten rupattelet!

- Muista, että mitä tahansa "meteliä" ei lasketa rupatteluksi: Viestien määrän lisäksi seuraamme siis myös sitä, että lähetetyissa viesteissä oikeasti sanotaan jotain - muutakin kuin vaikkapa "pöö".

- Seuraa omaa sijoitustasi päivittäin päivittyvästä Top 100 -listasta!

- Kun olemme löytäneet voittajan, otamme häneen yhteyttä sähköpostin kautta: Sinun ei tarvitse kertoa viestissäsi koko nimeäsi tai osoitettasi.


Toukokuun_kisan_logot.jpg


Palkinnot sponsoroi Lastentarvike Muksutalli, Mammaksi.fi ja Vaukirja.

Kilpailu alkaa 1.5 ja jatkuu toukokuun loppuun asti!

Onnea kisaan! :wink
Kuvat: Lastentarvike Muksutalli, Mammaksi.fi ja Vaukirja
 
Muokattu viimeksi:
Onko nuo viestien määrät nyt päivittyneet ihan oikein? o_O Mulla oli kuun viimeisenä päivänä tuo sama viestimäärä näkyvissä toukokuulle, kuin nyttenkin, vaikka sen jälkeen vielä kirjoittelin. Kun eikös ne päivity vuorokauden jäljessä, niin miten se on mahdollista? Kyllä mulla meni yli sen 200, vaikka laskuri näyttää 196... o_O
 
Onko nuo viestien määrät nyt päivittyneet ihan oikein? o_O Mulla oli kuun viimeisenä päivänä tuo sama viestimäärä näkyvissä toukokuulle, kuin nyttenkin, vaikka sen jälkeen vielä kirjoittelin. Kun eikös ne päivity vuorokauden jäljessä, niin miten se on mahdollista? Kyllä mulla meni yli sen 200, vaikka laskuri näyttää 196... o_O

Hei Martuti!

Voihan nyt sentään! Top-listan pitäisi päivittyä jopa muutaman tunnin välein, mutta nyt näyttää siltä, että lista on päivittynyt viimeksi 31.5.2014 klo 07:45:50. Eli lista ei pidä paikkaansa ollenkaan. o_O Hyvä, että huomasit asian! Olin nimittäin juuri arpomassa voittajia - nyt tämä viivästyy siihen, kunnes lista on päivittänyt koko toukokuun viestit oikeiksi. Hätyyttelen asiasta IT-puolta. Toivottavasti he tietävät asiasta enemmän!
 
Itseänikin mietityttää, miten nuo listalle menevät viestit lasketaan? Kirjoittelin toukokuussa yli 70 viestiä ainakin (näkee viestihistoriasta tarkemmin), mutta en päässyt edes koko listalle, vaikka "vähiten" listalla kirjoitellut oli kirjoittanut 38 viestiä.

Ja ei, viestieni sisällöt eivät ole linjaa "pöö". Kirjoittelen silloin, kun se hyvältä tuntuu ja asiaa on. En enempää, enkä vähempää, edes kilpailun vuoksi. Mutta periaatteen takia tahtoisin tietää, mikä logiikka tuossa on?

E: Näin minäkin ajattelin Martuti :)
 
Muokattu viimeksi:
^ Kyllä sinne kai kaikkien viestien pitäisi rekisteröityä? o_O
Nyt se lista on ainakin päivitetty.
 
Laskin omat viestini toukokuun osalta; 71. Onkohan noista mikään sitten "rekisteröitynyt" mihinkään? Tämän takia kiinnostaisi kovin, miten tuo järjestelmä toimii :)
 
missä vaiheessa toukokuun voittajat julkaistaan?

Hei Gatusa!

Olin taas aikeissa julkistaa voittajat, mutta nyt on ilmennyt lisää ongelmia. Äh! :BangHead Ilmeisesti kaikkien käyttäjien viestejä ei ole listassa mukana - tästä syystä listaan en nyt uskalla tällä hetkellä luottaa. Julkaisen voittajat mahdollisimman pian, kun tämä ongelma selvitetään!

Pahoittelen kovasti viivytystä! Todella ikävää, kun tämän kanssa on nyt näin paljon ongelmia. :sad001
 
Laskin omat viestini toukokuun osalta; 71. Onkohan noista mikään sitten "rekisteröitynyt" mihinkään? Tämän takia kiinnostaisi kovin, miten tuo järjestelmä toimii :)

Hei Bumble Bee!

Minäkin laskin viestisi, ja niitä tosiaan pitäisi olla 71. Minulla ei ole hajuakaan, miksi sinua ei ole listalla. Tämähän tarkoittaa nyt taas sitä, että listaan ei voi luottaa, ja arvonta siirtyy jälleen eteenpäin. :sad001 Otan asiasta selvää, ja otan sinuun yhteyttä heti, kun asia selviää.

Pahoittelen kovasti ongelmia, toivottavasti IT-puoli osaa korjata vian pian!
 
Top-listan ongelma on selvitetty!

Kyse oli inhimillisestä virheestä, joka hoitui pienellä päivityksellä. IT-henkilömme lähettää ison anteeksipyynnön virheestä.

Nyt pääsen arpomaan VIHDOINKIN toukokuun voittajat! Toivottavasti jaksatte odottaa vielä pienen hetkisen! :wink
 
Takaisin
Top