Toukokuun masuasukit 2016 - lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nanaa_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Hei, mut voi poistaa listasta. Olen tyksissä ja eilen on tähystyksessä poistettu toinen munanjohdin kohdun ulkopuolisen raskauden takia Poistettiin myös verta vatsaontelosta. Tämä oli siis luomu raskaus ja alku vuodeksi suunniteltu pas tulee siis tarpeelliseksi. Toivottavasti se sitten onnistuisi. Nyt ei kyllä edes uskalla yrittää uudestaan vaan palaudutaan tästä hyvään kuntoon alkion siirtoa varten

Minut voi poistaa listalta. Eilen alkoi raju vuoto ja tänään ultrassa todettiin jo melkein täydellisesti tyhjentynyt kohtu.

paljon jaksamisia keskenmenon saaneille :(

mulla siis toukokuussa kkm ja se huomattiin ekassa ultrassa kun ei sykettä saatu muistaakseni rv 8 ja jotai päiviä päälle... ja koko ei vastannut kun rv 5 ja jotain eli ole kehitys loppunut... siitä ultrasta muutama tunti alko vuoto joka oli niukka ja pari pvää eteenpäin tuliki todella runsas vuoto ja itsekseen tuli pois.. henkisesti jumalattoman raskasta!!! nyt tästä raskaudesta uskalla jo vähä iloita kun viime viikolla oli se varhaisultra silloin siis rv 8+3 ja sieltä pikkuinen löyty ja syke myös, olin erittäin helpottunu ♡ tänään tulikin sinne niskapoimu seulontaan aika.
~hömötiainen ja masukki 9+4

Status
Not open for further replies.
Takaisin