Toukokuulaisten blogeja?

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2015' aloitti satuvee, 29 maalis 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. satuvee Näppärä viestien naputtelija

Mua kiinnostais tietää, onko muilla blogeja, tai vaikka suunnitteilla aloitus? Mä alotin tammikuussa sellasen blogin kun This Storyline (www.thisstoryline.wordpress.com), siellä on sisustuksesta, lapsista ja kohta vauvastakin :)

Laittakaa tähän, jos teillä on blogi, tai toisaalta, jos seuraatte jotain kivoja äitiysblogeja, sekin kiinnostaa!

:computer005
    • Tykkään Tykkään x 2
  2. amanita Näppärä viestien naputtelija Toukokuunmammat 2015 Maalismammat 2017

Mun blogi plussanpuolella.blogspot.fi
    Päivittyy säännöllisen epäsäännöllisesti. Toistaiseksi kirjoitukset keskittyy raskauteen (pluskokoisen naisen näkökulmasta) mutta syntymän jälkeen alkaa vauva-arki ja varmaan jotain muutakin.
    • Tykkään Tykkään x 3
  3. JMT Asioista perillä oleva Toukokuunmammat 2015 Maalismammat 2018

www.projektinabebe.blogspot.com alotin kun vähän sai mutustella raskautta ja keskittyy tällä hetkellä ihan raskauteen, sitten kun vauva syntyy niin varmaan enempi lapsiperhe arkea yms yms
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. Guang Xi Puuhakas puhuja

• Tykkään Tykkään x 1
  5. satuvee Näppärä viestien naputtelija

hei kiva että löytyi muitakin bloggareita, mäpä alan lukuhommiin huomenna neuvolan jälkeen
  6. satuvee Näppärä viestien naputtelija

hei JMT ja amanita, haluisitteko Liebster awards -haasteen, 11 kysymystä bloggaamisesta?
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. JMT Asioista perillä oleva Toukokuunmammat 2015 Maalismammat 2018

satuvee Antaa tulla vaan :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. amanita Näppärä viestien naputtelija Toukokuunmammat 2015 Maalismammat 2017

Juu, laita vaan tuleen :)
  9. satuvee Näppärä viestien naputtelija

tänään tulee blogiin haastetta illalla, keksin just teille kysymykset :)
    • Tykkään Tykkään x 2
  10. LMK Näppärä viestien naputtelija

Mä oon käyny kurkkaamassa myös kaikkien teidän blogin läpi, kivoja blogeja! :shy: Mä oon itse vuosikaudet harkinnut oman blogin pitämistä, mutta jotenkin... en oo toistaseks uskaltanut siihen ryhtyä. Nythän sitä riittäis tosin kirjoteltavaakin, kun on vauva tulossa ja kaikki.. :p
    • Tykkään Tykkään x 2