Mcgonnor, sympatiat sinnepäin parisuhteen tilanteen takia
Noi on varmaan haastavia tuommoiset pattitilanteet
Löytyykö tukiverkostoa molemmista kaupungeista? Auttaisikohan jos ihan jollein ammattilaiselle puhutte? Vähän niin kuin joku puolueeton. Mun muistaakseni neuvolan puoleltakin oli saatavilla jotain tuon kaltaista apua :) Mun mielestä "väkisin" ei kannata kenenkään olla yhdessä, eikä nyt "vaan" lapsen takia. Mutta tietysti tuo eri paikkakunta olisi siitä ikävä syy eroon, koska sitten lapsiskin joutuisi kulkea kahden paikkakunnnan väliä...
Onnittelut painonpudotuksesta!! :) Mäkin ehdin vähän painoa pudotella (muutkin huomasi), mutta sitten alkoikin uusi raskaus ja nyt projekti vähän jäissä... no mutta onneksi mulla nyt painoa kuitenkin vähemmän kuin ekan raskauden ekassa neuvolassa! :)
mä77, kiva kuulla että teillä jo noin hienosti syödään :) Mä oon ollut vähän laiska tuossa syömisessä... helpompi vaan kauhoo lusikalla sitä ruokaa naamaan
Pitäisi varmaan jatkossa antaa enemmän jotain mitä voi itse syödä. Ja hommata semmonen lusikka, millä tyttö voisi yrittää itse syödä.
Noista rusinoista on vaan pakko sanoa yksi juttu. Ja tämä ei edes ole yhtään mun tapaista, kun oon aika huoleton tyyppi enkä omasta mielestäni ihan älytömiä juttuja pelkää/stressaa...
Mä olin pienenä ihan sika kova syömään rusinoita, etenkin joskus ala-asteikäsenä! Nykyään ei niin maistu, tuli kai kiintiö täyteen
ja tiedän että noita rusinoita on annettu tyyliin miljoona vuotta lapsille syötäväksi :) Silti mua vähän "pelottaa" mun äitini kokemus. Hänellä siis oli hoitolapsi (toimi perhepäivähoitajana). Tämä hoitolapsi siirtyi sitten jossain vaiheessa äitini hoidosta tarhaan. Ja siellä ollessaan tyttö menehtyi tukehtuessaan rusinaan! Äitinikin otti tämän aika rankasti, tapahtui joskus 70-80-lukujen vaihteessa. Mutta kuten jo kerroin, niin olen minäkin koko pienen ikäni syönyt rusinoita :) Ja tulee varmaan tytöllekin annettua. sitten joskus. ja istun haukkana vieressä...