Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä viimeisin (5+5) ja eka testi (4+1).
Yks tommonen viikkotesti on vielä kaapissa, jos tuo neljäskin viiva vahvistuis tuosta. Sitten jätän kyllä testailun 😄

Tää viikkotesti on kyl mun uus lemppari!

View attachment 148148
Onpa vahvat viivat! Mä en saanut viikkotestiin kuin haaleita viivoja jota tuohon T2 🤣

Dpo12 / pp7. Toivoin ehkä selvempää tummumista 😐 Oli hölmöä testata tänään, kun piti alunperin pitää välipäivä just tästä syystä, etten ehkä näe vuorokauden aikana tapahtuvaa tummumista riittävänä vaan alkaa epäilykset nousta.

IMG_1971.jpeg

Dpo12 / pp7. Toivoin ehkä selvempää tummumista 😐 Oli hölmöä testata tänään, kun piti alunperin pitää välipäivä just tästä syystä, etten ehkä näe vuorokauden aikana tapahtuvaa tummumista riittävänä vaan alkaa epäilykset nousta.

View attachment 148154
Oma kokemus easy@home testeistä on, ettei todellakaan kannattaisi testata joka päivä, sillä erot ovat niin hiuksenhienoja. Omia testejä katsellessa sen huomasi tosi hyvin, laitan tähän alle verrokiksi. ☺️IMG_8477.jpeg

Jep ei ne joka päivä tummu niin selkeesti nii älä huolehdi vielä! Odota ainaki päivä tai kaksi ja testaa uudelleen niin varmemmin saat eron näkyviin!

View attachment 148154
Ihan samanlainen viiva kuin minulla dpo 12, hyvältä näyttää! Ja tiedät tosiaan itsekin, että ei kannattaisi joka päivä 😅❤️

Täytyy todella yrittää huomenna pitää välipäivä. Neljä huonoa kokemusta heikosta / epätasaisesta vahvistumisesta vaan kummittelee taustalla 🫠 Mutta pahimmillaan saan liian tiheästä testailusta vain just tällaista ylimääräistä stressiä, joten koitan huomenna pitää testit kaapissa.

Täytyy todella yrittää huomenna pitää välipäivä. Neljä huonoa kokemusta heikosta / epätasaisesta vahvistumisesta vaan kummittelee taustalla 🫠 Mutta pahimmillaan saan liian tiheästä testailusta vain just tällaista ylimääräistä stressiä, joten koitan huomenna pitää testit kaapissa.
Ja jos kuitenkin testailet parin päivän välein, niin saat joka tapauksessa hyvissä ajoin huomata, jos vahvistumista ei tapahdu, eli tiheällä testaamisella et voi voittaa mitään!

Liityn seuraan, vaikkakin hienoisen kauhun vallassa🫣 Ikää on liikaa ja takana kaksi keskenmenoa viime vuoden loppupuolelta. Aiemmissa raskauksissa viivat on olleet tosi vahvoja, mutta nyt saan aika hailakoita. Mitä lie tarkoittaa😅 Nyt menossa viikot 4+4 laskettuna edellisistä kuukautisista.

Liitteet

• IMG_0148.jpeg
    IMG_0148.jpeg
    344.2 KB · Katsottu: 45
1000056603.jpg
Oon vähän huolissani tuosta, kuinka hitaasti nuo tummuu. Ensimmäinen vihreä on sunnuntailta, keskimmäiset maanantailta ja viimeinen tiistailta. Ei ole kauheasti muutosta omaan silmään. Eikä noissa punaisissakaan (eka ma ja toka ti).. Onkohan taas kemiallinen. ☹️ muoks. Nyt tiistaina jo siis dpo 14..

Kovasti voimia ja malttia tummumisten odotteluun kaikille! Noi alkupäivät on kyllä niin piinaavia 😣 koittakaa pitää mielessä, että kaikki voi myös mennä hyvin ja jokainen raskaus on erilainen 🙏❤️

View attachment 148205
Oon vähän huolissani tuosta, kuinka hitaasti nuo tummuu. Ensimmäinen vihreä on sunnuntailta, keskimmäiset maanantailta ja viimeinen tiistailta. Ei ole kauheasti muutosta omaan silmään. Eikä noissa punaisissakaan (eka ma ja toka ti).. Onkohan taas kemiallinen. ☹️ muoks. Nyt tiistaina jo siis dpo 14..
Kyllä mun mielestä sunnuntain ja tän päiväsen testin välillä on selvästi vahvistunut. Jospa olisi ollut vain myöhäinen kiinnittyminen? Hcg tuplaantuu noin kahden vuorokauden välein, joten joka päivä testatessa eroa ei välttämättä huomaa. Kannattaa testata vain joka toinen päivä (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty 😁) tai sitten ainakin verrata viivoja edellispäiväiseen.

View attachment 148205
Jos vertaat vihreistä sunnuntaita ja tiistaina, niin onhan tuo tummunut. Jos vaan mahdollista, niin kannattaa testata vaikka parin päivän välein, niin on helpompi nähdä muutokset. Tsemppiä odotteluun ja testailuun! Toivottavasti kaikki on hyvin.

Ehdottomasti kannattaa testata vain joka toinen päivä. Opin taas itsekin kantapään kautta 😅

Dpo14 / pp9 aamu:
IMG_1976.jpeg

Eli aika tarkkaan 1,5vrk edellisestä testistä, jonka tein toissapäivänä iltapäivällä. Nyt eron huomaa. 🥹 Oon niin helpottunut!

Nyt koitan kestää maanantaille asti (virallinen testipäivä) testaamatta enempää.

Hyvältä näyttää @Lilja96! Tummeneminen oli mullakin alussa toosi hidasta. Joka toinen päivä testaaminen voi tosiaan olla parempi taktiikka 😊

Luulin käyttäneeni testit loppuun, mutta löysinkin vielä yhden kaapista. Aiemmin oon luottanut täysillä hailuroihin, mutta nyt ekaa kertaa sain näin tummat viivat. Tähän dpo20 on hyvä päättää testaaminen. 🤞

Liitteet

• IMG_3437.jpeg
    IMG_3437.jpeg
    784.4 KB · Katsottu: 4
Mulla ekassa kuvassa vuosi sitten vanhentunut testi dpo17(4+2) ja toinen uusi testi dpo18 (4+3).
Tässä mietin että pitäiskö se huvikseen tehdä vielä tuo viimeinen testi pois kuljeksimasta 😁

Liitteet

• Screenshot_20250917_100745_Photos.jpg
    Screenshot_20250917_100745_Photos.jpg
    70.3 KB · Katsottu: 4
  • Screenshot_20250917_100759_Photos.jpg
    Screenshot_20250917_100759_Photos.jpg
    51.6 KB · Katsottu: 4
Takaisin