Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saanko kysyä, mikä tämä Premom indeksi on? Siis analysoiko joku appi raskaustestin kuvan perusteella vai 😊?
Sovellus analysoi ovulaatiotestin testiviivan suhdetta kontrolliviivaan ja näin ennustaa ovulaatiota. Suhteen pystyy tarkistamaan myös raskaustestillä samassa kohdassa.

Esim. Mun dpo 10

Liitteet

• Screenshot_20250824_110741_Premom(1).jpg
    Screenshot_20250824_110741_Premom(1).jpg
    403.1 KB · Katsottu: 35
Mutta tähän taas huomio! Mun dpo12 oli 0.01. (Kun dpo10 oli 0.03) Ja olin varma, että nyt tuli taas kemiallinen. Mutta dpo 14 oli taas 0.09. Eli, ei kannata ihan sokeasti uskoa ko menettelytapaa.
Sovellus analysoi ovulaatiotestin testiviivan suhdetta kontrolliviivaan ja näin ennustaa ovulaatiota. Suhteen pystyy tarkistamaan myös raskaustestillä samassa kohdassa.

Esim. Mun dpo 10

Mutta tähän taas huomio! Mun dpo12 oli 0.01. (Kun dpo10 oli 0.03) Ja olin varma, että nyt tuli taas kemiallinen. Mutta dpo 14 oli taas 0.09. Eli, ei kannata ihan sokeasti uskoa ko menettelytapaa.
Joo, hyvä huomio! Tuossa appissa vaikuttaa tosi paljon, jos ei ole tismalleen samat valaistusolosuhteet ja kuvakulma.

Joo, hyvä huomio! Tuossa appissa vaikuttaa tosi paljon, jos ei ole tismalleen samat valaistusolosuhteet ja kuvakulma.
Joo! Tällä on ihan valtava merkitys.
Samasta testistä voi saada hyvin eri lukemat kun vähän muuttaa paikkaa jossa ”sen analysoi”.

En siis pitäisi mitään absoluuttisena keinona analysoida testin tummumista!

Nää oli kyllä positiivinen yllätys, jos siis tarkoitit tätä merkkiä, etkä liuskatestejä yleisesti. 🤭 Ostin 50+20 pakkauksen, jossa oli ovis- ja raskaustestejä. Sain parhaiten oviksen näillä kiinni, ja eka varjo r-testissä oli dpo7, vaikka pregcheck ei vielä näyttänyt mitään. Sinällään tosi hyvä testille, jonka herkkyys on 25.
Juu nimenomaan tätä Easy@homen testejä. :) Mulla myös ollut molempia testejä ja aina näyttäneet selkeät tulokset.

Pregcheck-testien jälkeen tein tänään vielä digitaalisen testin. Ja kai tässä voi huokaista ilosta. ❣️ Jostain syystä en saa kuvaa ladattua tähän. Näytössä oli +3. 😊 Ehkäpä voisi pitää pienen tauon testaamisessa, ensi viikolla taas.

Pitikö mun pitää välipäivä vai? Ai en mä muistanut silti.
Juuri ja juuri vahvempi eiliseen. Voi kun lähtis nyt vahvistuu kunnolla 😔

Miltä teidän silmään näyttää? Pitäiskö pyytää maanantaina verikoetta jos ei selkeesti lähde suuntaan tai toiseen?

Muoks. Tarkemmin nyt kun katsoo kuivaa testiä niin onkohan haaleempi jo?

Huomenna ollaan taas viisaampia, ehkä.

Liitteet

• IMG_6951.jpeg
    IMG_6951.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 71

Miltä teidän silmään näyttää? Pitäiskö pyytää maanantaina verikoetta jos ei selkeesti lähde suuntaan tai toiseen?

Musta näytti silmällä aika samalta, ja premomilla katsottuna näytti kans samaa desimaalia.

Mä soitin edellisessä kemiallisessa neuvolaan 4+6 (tiistaina), että kuinka kauan voi verenvuotoa odotella, ennen kuin herää epäilys keskeytyneestä keskenmenosta. Sieltä ohjeistettiin, että odota sunnuntaihin (5+4), ja tee testi jos vuoto ei ole alkanut. Jos vuoto ei ole alkanut, ja jos raskaustesti edelleen näyttää positiivista, niin sitten verikokeeseen.

Voithan sä kysyä, jos sulle verikoe nyt jo annettaisiin mielenrauhan vuoksi, mutta suurella todennäköisyydellä odottavat, että kemiallisen raskauden vuoto olisi jo alkanut tai viiva tummentunut, jos kyseessä on myöhäinen ovulaatio.

@Mamiksx5 Tuo on kamalan piinaavaa odottelua ❤️‍🩹

Mullekin sanottiin neuvolasta, että olet raskaana niin kauan kuin testi sitä näyttää, ja vuoto ei ole alkanut. Että voi olla pidempi kierto, joka ei vain näy vielä testissä. Eli niin kauan on toivoa tässä kierrossa❤️

Mä onneks tiesin heti plussan jälkeen, että siitä omastani ei raskautta tule, ja puolison kanssa odotettiin vain vuotoa, joka lopulta alkoi 5+0. Tästä raskaudesta ilmoitin alussa jo, että tää on nyt totta, ja tästä tulee kunnon raskaus. Jostain sen vaan tiesi.

Jos haluat oikeasti vertailla testien tummenemista, niin suosittelen testaamaan aina samaan aikaan vuorokaudesta. Aamu yleensä helpoin, mutta silloinkin virtaan vahvuus voi vaikuttaa testiin. Eli toisin sanoen illalla nautitulla nesteen määrällä on väliä.

Toivotaan että huomenna viiva näyttäisi toissapäiväisen verrattuna ainakin hieman vahvemmalta.

Itsehän olen käyttänyt myös chat gpt:tä oman mielen rauhoitteluun ja oon pyytänyt sieltä analyysia viivojen vahvistumisesta 😅 kaikkeen sitä tässä sortuu. Se antoi kyllä ihan hyviä vinkkejä miten selvitä tämä jakso ennen varhaisultraa - nyt tuntuu taas aika menevän tosi hitaasti, kun on vasta perjantai.

Sorruin myös woltittamaan itselleni cb viikkotestin 🫣 tosin ajatuksena tehdä se sunnuntaina tai maanantaina. Oon lukenut että siinä on välillä eriä joissa hcg täytyy ollakin googlaamalla löytyvää rajaa korkeampi, ja toki se erittyy virtsaankin eri tavalla (&vahvuus voi vaihdella) ja toisaalta kun vielä rv 6 normaali hcg vaihteluväli on sieltä jostain 1500 ylöspäin, niin sekin jo kertoo että kaikki vielä rv5+ saa sitä 3+

Mun mielestä niissä ohjeissa pitäis olla varoitusteksti tästä. Aiheuttaa niin monelle turhaa huolta, kun ne hcg vaihteluvälit on niin isoja.

Jos haluat oikeasti vertailla testien tummenemista, niin suosittelen testaamaan aina samaan aikaan vuorokaudesta. Aamu yleensä helpoin, mutta silloinkin virtaan vahvuus voi vaikuttaa testiin. Eli toisin sanoen illalla nautitulla nesteen määrällä on väliä.

Toivotaan että huomenna viiva näyttäisi toissapäiväisen verrattuna ainakin hieman vahvemmalta.
Joo noi loput on aamulla otettu. Teen huomenna pc n niin saan siitä kans nähtyä onko yhtään tummentunut vai vaalentunut.

Ja sitten sunnuntaina taas ultra.

Tuntuu piinaavalta odottaa vuotoa jos viivat lähtee vaalenee 😔

Itsehän olen käyttänyt myös chat gpt:tä oman mielen rauhoitteluun ja oon pyytänyt sieltä analyysia viivojen vahvistumisesta 😅 kaikkeen sitä tässä sortuu. Se antoi kyllä ihan hyviä vinkkejä miten selvitä tämä jakso ennen varhaisultraa - nyt tuntuu taas aika menevän tosi hitaasti, kun on vasta perjantai.

Sorruin myös woltittamaan itselleni cb viikkotestin 🫣 tosin ajatuksena tehdä se sunnuntaina tai maanantaina. Oon lukenut että siinä on välillä eriä joissa hcg täytyy ollakin googlaamalla löytyvää rajaa korkeampi, ja toki se erittyy virtsaankin eri tavalla (&vahvuus voi vaihdella) ja toisaalta kun vielä rv 6 normaali hcg vaihteluväli on sieltä jostain 1500 ylöspäin, niin sekin jo kertoo että kaikki vielä rv5+ saa sitä 3+
Samaa olen tehnyt 🫠

Milloin digi pitöis näyttää 2-3?

Takaisin