Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä ja malttiaMinäkin nyt varovasti liityn tänne keskusteluunkesäkuussa viimeisin keskenmeno ja pelottaa, miten taas käy.. tänä aamuna uskalsin testin tehdä kp28, menkat pari päivää myöhässä. Luulin että tulis jo hyvä viiva, mutta ei tullu, vaikka tämä on herkkä testi
![]()

testiin voi kuitenkin niin vaikuttaa moni asia ja voi vaikka olla susi testi välissä yms. Toivottavasti pieni pysyy matkassa ja testit ja muut olosuhteet vain tekivät tuon haalemman testituloksen!Mä tein ton testin eilen ja toimi oikein hyvin!Onko kukaan muu sattunu tekemään tätä rfsun viikko testiä? Ihan mielenkiinnosta piti kokeilla ja ei tää nyt tainnu oikein wörkkiä.![]()

Joo siinä jotkut haamuviivat näkyy kun tihrustaa, mutta edes tuo toinen kontrolliviiva ei värjääntynyt, joten tuskin panikoin enempää tämän testin suhteen ja todetaan epäonnistuneeksi.Näyttäis mun silmään, että tuonne toiselle puolelle ei ole mennyt näytettä ollenkaan?
Sillä minäkin tämän ostin, taisi olla puolet halvempi kun cb:n viikkotesti.Mä tein ton testin eilen ja toimi oikein hyvin!näytti juuri niitä viikkoja mitä pitikin, ehkä jopa ihanasti enemmänkin ku tohon t3 tuli jo vähän haamuakin
Tää testi menee kyllä jatkoon kun on huomattavasti halvempi ku CB
View attachment 147666