Moikka!
Johan on aika mennyt äkkiä ja tää foorumi on jotenkin jäänyt kokonaan.
Aika mennyt pojan kanssa ja pihahommissa :) Mutta nyt on piha tehty valmiiksi viimein!
Poju on jo 5vk! 1kk neuvolassa jätkä oli jo 5050g j 54,6cm, eli kasvaa tosi hyvin! :D
Syntyessään oli 3880g ja 50cm.
Vaatteista menee 50cm vielä, vaikka on kasvanut noin hyvin. Housut varsinkin saa olla 50 kokoa, muuten hukkuu housuihin
Jos nyt muistaisin / viittisin käydä vähän useammin täällä foorumilla, niin en jää kokoajan jälkeen kaikesta!
Johan on aika mennyt äkkiä ja tää foorumi on jotenkin jäänyt kokonaan.
Aika mennyt pojan kanssa ja pihahommissa :) Mutta nyt on piha tehty valmiiksi viimein!
Poju on jo 5vk! 1kk neuvolassa jätkä oli jo 5050g j 54,6cm, eli kasvaa tosi hyvin! :D
Syntyessään oli 3880g ja 50cm.
Vaatteista menee 50cm vielä, vaikka on kasvanut noin hyvin. Housut varsinkin saa olla 50 kokoa, muuten hukkuu housuihin
Jos nyt muistaisin / viittisin käydä vähän useammin täällä foorumilla, niin en jää kokoajan jälkeen kaikesta!
sit katellaa munkin leikkaushaavat ja sun muut. Kiva nähhä miten poitsu on taas kasvanu! Enkkumamatobe, ei oo ollu napatyrää,kaverin muksulla oli joskus..se iteksie siitä sit parani kyllä..
mä oon huomannu kun ei nuku päikkäreitä kunnolla niin on iltaraivot taattu ja yö ei mee niin hyvin sillonkaan, kun ähisee ja herää johki nii on vaikiampi taas nukahtaa

Ymmärrän kyllä senkin, että se joskus on raskasta :) Mutta tää on niin lyhyt pätkä elämässä loppujen lopuks ja se on mulle konkretisoitunu nyt tän kolmannen lapsen myötä.