Toukokuisten ketju

Mulla on samoja kokemuksia ku sulla äippä. :) tosin olen itse nuorin, ja vanhin sisaruksista on mua kymmenen vuotta vanhempi ja muut sit siltä väliltä. Minun ja musta seuraavan ikäero 3,5v.. ja tosiaanki tuntuu et se on liikaa. :)
 
Oishan se ihan kiva jos tois hiukan testosteronia tähän prinsessa laumaan mutta hiukan epäilen 5 tytön jälkeen:D ei mulla kyllä oo oloja suuntaan tai toiseen, ainakaan vielä:wink
Mun miehellä on äitinsä puolelta 5tätiä ja 1eno, ja tämä eno on kaikista nuorin, ollaan mietittykkin millainen lapsuus sillä on ollut kun ollut 6 siskoa. Kasvanut akkavallan armoilla :grin
 
No meil on tolla esikolla ja kuopuksella ikäeroo 6vuotta:playful: ensimmäisen lapsen jälkee kun olin sitä mieltä et enempää en tee...(esikon kun sain olin 19v.) Mut juuuu,sit tulinkin toisiin aatoksiin että kaks on ihan hyvä luku:smug: kyllähän se vähän on outo aatella et kun esikko on vaikka 9wee nii pikkunen on 3wee:hilarious:
 
Näillä mun tytöillä jo nyt aikamoinen luonto(periny multa) että entä sitten jos ois pikku veli joka perisi mun miehen rauhallisen elämän katsomuksen, jäiskö se ihan siskojensa jalkoihin? Tai toisaalta ajatella minkälainen ihanne mies hänestä tulisikaan jollekin onnekkaalle naiselle kun oppinut jo pienestä pitäen käsittelemään temperamenttaalisia naisia :,D
Mies ainakin ois ihan fiboissa jos sais pojan mukaan auto remppoihin tms,
äijä hommiin... mut onpa toi meidän neiti 2 kans aikamoinen poikatyttö ja isänsä kanssa huoltamaassa autoja ja kiinnostunut tietotekniikasta vaikka ikää vasta 5v:D
Mulle loppupeleissä aika sen ja sama kunhan ois terve:)
 
Tein aamulla rtestin, negahan se oli. Eli tää mun kierto on vaan ihan kuutamolla vielläkin :shy: hyvähän se oli ettei nyt vielä olla raskaana, järjellä ajateltuna. Ukko vaan tuumas kun kerroin testin tuloksen että "mennään äkkiä korjaamaan asia" :hilarious: mikälie sitä vaivaa kun sille ollut niin raskasta tämä vauva/taapero/uhmaikä aika, eikä aikaakaan kun ehdotti että nämä 2kpl on ihan riittävästi.
Mutta mä ainakin haluan odottaa vielä ja keskittyä näihin kahteen toistaiseksi :rolleyes:
 
No nyt ne menkatkin sitten alkoi :cool:

Meidän pienellä lämpöä kainalosta mitattuna 38.1, kitisee ja vikisee, mitään muita oireita ei oo. Muutama päivä sitten puhkes ylähammas ja nyt näyttäis toinenkin tulevan ja ehkä siitä seuraavatkin pian :eek: laitan siis niitten piikkiin tämän :rolleyes:
alahampaat tuli 5-6kk ikäisenä.
Mikäs muiden toukokuisten hammas tilanne? :)
 
Meillä ei ole hammastilannetta! Hampaita ollaan tehty jo tovi mutta ei oo vielä valmista :p
Siis aivan kamala keli! Olihan homma toi esikon eskariin vienti/haku+kauppa reissu, rattailla siis o.O mä oon ihan loppu tätä päivää! Oispa jo ilta, tahon nukkumaan...
 
Täällä myös kamala keli äippä, tuulee niin että tukka lähtee ja lunta tuiskaa näkimiin niin ettei voi pitää silmiä auki.. :/
 
Meillä hampaita 2 alhaalla ja 4 ylhäällä. Ekat tuli jo 5kk iässä ja seuraavia alko tulemaan jouluna.

Huh, huijaa, meillä ois vkl tytön synttärit ja muuttorumbakin pitäis alottaa. Onneks on vielä kolme viikkoa muuttoon. :D
 
Eipä se kuume tainnutkaan johtua hampaista, kun eilen esikoisellekkin nousi kuume, mutta ei mitään muita oireita, ei valita että olis kipeä mistään tms :eek:
 
Hampaita on tullut näköjään useammalle [emoji13] Meillä on kaksi alhaalla ja juuri oli puhjennut 2.ylös, eli 4hampua, kun jätkä vehtasi koko viime yön. Mies kehotti antamaan kipulääkettä ja annoin lopulta 5aamulla. Pieni on niin reipas ja silti niin surkea .
 
Joo meilläkin tosiaan jo 2 hammasta:) en muista sanoinko niistä jo tuolla vauvan kanssa keskustelussa:D
 
Onko kellään tullut vauvarokkoa? Edelliselle tuli 9kk ikäisenä. Nyt jänskään tuleeko enää nuorimmalla jätkällä, kohta 11kk.
 
Takaisin
Top