Kumpaa teillä suositaan?
Meillä molemmilla, nyt 5v ja 2v pidetään haalareita niin kauan kuin vain voi. Alaselkä vilkkuu molemmilla herkästi, ainakin alla olisi hyvä olla joku merinohaalari vaikkapa, jos olisikin takki ja housut yhdistelmä.
Meillä molemmilla, nyt 5v ja 2v pidetään haalareita niin kauan kuin vain voi. Alaselkä vilkkuu molemmilla herkästi, ainakin alla olisi hyvä olla joku merinohaalari vaikkapa, jos olisikin takki ja housut yhdistelmä.
