Tokaluokkalaisen läksyt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Terhiläinen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

Terhiläinen

Vieras
Kertokaapa mulle rehellisesti kuinka moni teistä katsoo päivittäin tokaluokkalaisen läksyt? Me tsekataan ne noin 2-4 kertaa viikossa. Kahdesti on tullu noottia et joku tehtävä on jääny tekemättä, noottien jälkeen katselen niitä tarkemmin. Tämä varmaan osaksi johtuu minun vuorotyöstä ja arjesta johon kuuluu muitakin lapsia. Ja varmaan olen välillä laiska tai en ole muistanut koko hommaa, jos tekemistä on koko päiväksi kummallekkin kädelle ja jalalle... Mietin vaan. Niin ja kuinka usein vierailette wilmassa tai helmessä tai kenellä nyt mikäkin ohjelma käytössään on? Joka päivä??

Jokapäivä :) tyttö tulee itse kirjan kanssa tarkastuttamaan ne aina kun on tullut läksyä. Sama on iskostunut jo pojallekin :)

Pieniä unohduksia on tullut oikeastaan vain sillon kun olen itse ollut sairaalassa makaamassa tai vauva ollut teholla..

Wilma pilpauttaa kännyyn viestin kun sinne tulee jotain.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

me katsotaan ja poika on kuitenkin jo nelosluokkalainen :) itse tulee nayttamaan laksynsa ja kokeetkin tuodaan naytille :)

wilmassa kayn kolmesta viiteen kertaan viikossa, hoidetaan opettajan kans viestittely sita kautta.

Joka päivä Wilma (kilahtaa suoraan kännykän sovellukseen), joka päivä läksyt ja ehkä 4x viikossa tarkistan repunkin, ettei unohtuneita synttärikutsuja, liiksavaatteita jne. Unohduksia tosi harvoin ja läksyt poika tuo ite tarkistettavaksi. Näin mun omatkin vanhemmat toimivat kun olin pieni ja vastuullinen omatoiminen koululainen mustakin kasvoi.

Meillä katsottiin läksyt joka päivä nelosluokkaan asti, vitosesta eteenpäin taisi jäädä jo välistä useampia kertoja.

Wilma-sovellus mullakin luuria,on hyvä.Minä kysyn et mitä tuli läksyksi,oletko tehnyt,niin silloin viimeistää muistaa jos joku jääny.Jos ei osaa,ni autellaa.

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk

Takaisin