Toivotko tyttöä vai poikaa?

Kumpaa toivot?

  • Tyttöä

    Äänet: 22 39.3%
  • Poikaa

    Äänet: 9 16.1%
  • Ei väliä

    Äänet: 25 44.6%

  • Kaikki äänestäjät
    56

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kumman toivot saavasi, tytön vai pojan? Vai onko sillä väliä? Onko mielestäsi hyväksyttävää toivoa nimenomaan jompaa kumpaa?

Itse toivon vain, että tämä vauva tulee syliin asti. Tyttö olisi kiva, koska esikoinen on tyttö ja tytölle olisi vaatteet yms. :Heartpink Poika taas olisi kiva, koska olisi hienoa olla äiti myös pienelle pojalle :Heartblue
 
Toivoin lasta :Heartred Esikoisen kohdalla oli pieni tyttötoive, mutta ihan yhtä onnellinen olin/olen tuosta pojastakin :Heartblue Nelosesta toivoin vähän enemmän tyttöä (lähinnä koska kolmonen on tyttö ja kaikki tyttöjen vaatteet oli valmiina :laughing002) ja tyttö tuli.
 
Esikoisesta toivoin poikaa, vaikka olin rakenneultraan asti ihan varma että saan tytön. Poikahan hän kuitenkin on. Tokalla kierroksella, sitten kun tästä toivottavasti ehkä pian raskaudun, jaetaan miehen kanssa yhteinen toive tytöstä. Poika on kuitenkin yhtä tervetullut, olisi vain kivaa, jos olisi molemmat.
 
Mitään varsinaista toivetta ei ollut, neljän tytön äitinä automaattisesti ajattelin saavani vain tyttöjä. Raskauden alussa vaan tuli niin voimakas tunne että poika on mahassa, eikä se missään vaiheessa muuttunut vaikka np ultrassa lääkäri sanoi 70% todennäköisyydellä tytöksi. Rakenneultrassa hän varmistui pojaksi.
Mies toivoi tyttöä ja oli pojasta hiukan ehkä jopa pettynyt.
 
Itselläni ei ole sukupuolen kanssa väliä, kunhan lapsi syntyisi terveenä. Vaikka mieheni ei myönnä, uskon hänen toivovan poikaa, mitä ultrakin jo enteilee. Oli sen verran iloinen ultran tulosten jälkeen. :rolleyes:
 
Toivoisin tyttöä. Poikakin olisi ihana, mutta se tietäisi itselleni riskiraskautta. Kannan itse geenimutaatiota, jota kantavat poikalapset vammautuvat syvästi. Meistä löytyy monenlaista odottajaa. Joku haluaa tietää ja joku ei, toiselle se on taas olleellinen tieto. Ihana odotusaikaa jokaiselle ! :Heartred
 
En ole nyt raskaana, kuumeilen vasta eikä yritystäkään ole vielä aloitettu. Mutta haaveillahan saa aina.

En pettyisi kummastakaan. Tavallaan toivoisin tyttöä toiselle tytöllemme kaveriksi, mutta tavallaan toivoisin poikaa, koska olisi ihana päästä myös pojan äidiksi.
 
Meilläkään ei yritetä, kaksi tyttöä on jo. Yhtäältä olisi kiva olla myös pojan äiti (ja tiedän että appiukko haluaisi ainoalle pojalleen pojan, mies taas aina toivoi tyttöjä), mutta ajatus tyttötriosta kiehtoo myös. Plus tytölle on tietty kaikki valmiina. Saa nähdä, voi myös olla että lapsiluku jää tähän :)
 
Ekassa raskaudessa oli fiilis ja toive, että olisi tyttö niin hän oli. Toive siksi, että tytön saa ihaniin kimallus ja prinsessa vaatteisiin pukea :Heartred Toinen raskaus näin ennen kun edes olin raskaana poika vauvasta unta ja raskaana ollessa olo oli erilainen kuin tyttöä odottaessa, mutta todella paljon oireet vaihtelivat niin en ollut varma kumpi hän on fifti-fifti saimme pojan :Heartred
 
Ekassa raskaudessa toivoin aluksi poikaa, mutta loppuvaiheessa mieli muuttui ja lopulta tyttö tulikin. Toisessa raskaudessa toivoin alusta asti poikaa ja poika tuli. Nyt toivoisin taas tyttöä, mutta saa nähdä muuttuuko mielipide ja kumpi sieltä sitten tuleekaan. Loppupeleissä sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä. Rakastettu tulee olemaan silti :Heartred
 
En toivonut, kummatkin olivat yhtä tervetulleita ❤️. Aavistin tosin sukupuolet raskaana ollessa, esikoisen tytöksi ja kaksosraskaudessa ensin olin varma pojasta, mutta kuultuani sikiöitä olevan kaksi, vaihtui aavistus poikaan ja tyttöön.
 
Tyttöä toivon vaikka ei mitään väliä ole kumpi tulee. Pojalle meillä on kuitenkin enemmän nimiä ja jotenkin pieneen poikaan ollaan varauduttu enemmän jo siitä asti kun alettiin yrittämään vauvaa. :happy:
 
Toivon vain tervettä vauvaa. Esikoista odottaessakin koin ihan viime hetkille asti odottavani vauvaa, kunnes lopulta tuli poikaolo ja poika saatiin.
 
Toivon, että tämän vauvan saisin syliin asti ja terveenä. Tyttöolo ollut alusta asti ja sisko ennusti tyttöä myös (hänellä todella vahva intuitio ja tulee joskus vaan se-tunne). Poikaa toivoin ennen raskautta, nyt en osaa edes sanoa kumpaa toivon :grin
 
Ennestään tyttö ja poika, nyt en toivonut mitään kun oli yllätys koko raskaus. Saan nyt sitten kuitenkin molemmat, nämä kaksoset tuplaavat lapsiluvun ja kohta on sitten kaksi tyttöä ja kaksi poikaa
 
Lähtökohtaisesti tietenkin toivottiin lasta (niin ku varmasti kaikki). Raskauden ollessa vähän varmemmalla puolella, toivottiin tyttöä. Rakenneultrassa varmistui, että poika on tulossa. Yhtään ei harmittanut :Heartred mutta btw ärsyttää että tyttövauvoille on tarjolla noin viisi kertaa enemmän vaatteita kaupoissa kuin poikavauvoille, mutta eipä se poikien syytä ole.
 
Tietenkin eniten toivoo tervettä lasta, mutta toivon että pojan saisin. Kaksi tyttöä on ja tää kolmonen luultavasti jää viimeiseksi niin olisi kiva saada poikakin. :)
 
Takaisin
Top