Toiveissa vauva 2023

Moi kaikille! Mä tulin fiilistelee tänne pitkän tauon jälkeen. Tasan vuosi sitten mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno ja pian sen jälkeen sitten erosinkin silloisesta kumppanista. Nyt on siitä onnekas ja onnellinen elämäntilanne, että uuden kumppanin kanssa halutaan yrittää lasta :Two-hearts: :smiling-eyes: elämä hymyilee ja tuntuu, että kaikelle oli tarkoitus ja tässä sitä ollaan.
Pillerit lopetin syyskuussa ja nyt on ehditty yksi kunnon kierto yrittämään vasta joka päättyi menkkoihin eilen. Menkat ei ollut suuri pettymys tässä vaiheessa vielä, koska ei olla ehditty tosissaan kuin yks kierto yrittämään.
Ovulaation tunnistan mielestäni hyvin ja kiertokin vaikuttaa säännölliseltä (34). Toivottavasti pian plussaillaan koko sakki, tsemppiä ja plussatuulia meille kaikille :Winking Face:
 
Tervetuloa uudet tyypit! :smiling-eyes:

Täällä olis kp 17 menossa. Otin One Step-ovistestit käyttöön kp 9 eteenpäin, eikä vieläkään tullut positiivista. Kierto yleensä 28-31 päivää eli oviksen olisi pitänyt jo tulla. Tarkoittaako tämä nyt, etten ovuloi? Jotain luin (google on kaveri), että on muitakin joilla ei ole tullut pos-tulosta, mutta ovat tulleet raskaaksi tms. Mutta mistä tämä johtuu? Tikutin pari kertaa päivässä, aamulla/aamupäivällä ja illalla.

Ovisoireita mulla tulee aina joskus; kramppeja ja limaa joten oletin, että ovuloin mutta testit ei näyttäneet kertaakaan edes viitettä siitä että testiviiva olisi tummentunut. Välillä tuskin näkyi ja välillä oli hyvin haalea, eli nega.

Yksi mitä mietin on, että mä juon paljon päivän mittaan, noin 3-4 l päivässä ja vessassa käyn usein (arvioilta parin tunnin välein, pois lukien toki yöllä). Virtsa on siis aika haaleaa. Voisiko tästä johtua? En tiedä... ei olisi pitänyt testailla, nyt stressaan. :sad-face:
 
Tervetuloa uudet tyypit! :smiling-eyes:

Täällä olis kp 17 menossa. Otin One Step-ovistestit käyttöön kp 9 eteenpäin, eikä vieläkään tullut positiivista. Kierto yleensä 28-31 päivää eli oviksen olisi pitänyt jo tulla. Tarkoittaako tämä nyt, etten ovuloi? Jotain luin (google on kaveri), että on muitakin joilla ei ole tullut pos-tulosta, mutta ovat tulleet raskaaksi tms. Mutta mistä tämä johtuu? Tikutin pari kertaa päivässä, aamulla/aamupäivällä ja illalla.

Ovisoireita mulla tulee aina joskus; kramppeja ja limaa joten oletin, että ovuloin mutta testit ei näyttäneet kertaakaan edes viitettä siitä että testiviiva olisi tummentunut. Välillä tuskin näkyi ja välillä oli hyvin haalea, eli nega.

Yksi mitä mietin on, että mä juon paljon päivän mittaan, noin 3-4 l päivässä ja vessassa käyn usein (arvioilta parin tunnin välein, pois lukien toki yöllä). Virtsa on siis aika haaleaa. Voisiko tästä johtua? En tiedä... ei olisi pitänyt testailla, nyt stressaan. :sad-face:
En poissulkisi ovulaation mahista tuon perusteella! Käytin kahta eri ovistestimerkkiä edellisessä kierrossa, ja rfsu:n ei kertaakaan näyttänyt posia, ei edes vahvistunut, kun taas PregCheck antoi mulle yhtenä iltana ja seuraavana aamuna vahvat posit. Täsmäsivät myös oireisiin, joten luotan tuohon pregcheckiin. Luotto rfsu:n meni samalla. Tuosta One Stepistä mulla ei ole kokemusta.

Tuohon vedenjuontiin en osaa sanoa. Aamuvirtsastahan ei suositella otettavaksi ovulaatiotestiä, koska se hormoninousu on tilapäistä, ja jos pidättelee esim. koko yön, niin se hetken hormoninousu virtsassa ehtii laimeta yön aikana. Ainakin noissa ovistestipaketeissa suositellaan, että testi otetaan aamuvirtsan jälkeisestä virtsasta ja sitten tosiaan päivän mittaan (toisin kuin raskaustestiö tehdessä, jolloin se hormoninousu on tasaista tai kasvavaa, ja siksi "virtsapaasto" on parempi). Mutta runsaan nesteen juonti toki voi laimentaa sitä myös?
 
Tänne myös tiedoksi, että "Raskaaksi 2023" ryhmä on perustettu pari päivää sitten nyt kun "Raskaaksi 2022" on päättymässä, ja siellä on jo kova kohina ja tulee varmaan olemaan. Joten sinne kannattaa varmaan siirtyä hiljalleen? :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Edellinen haamu ei vahvistunut :sad001
Nyt tein testin ja taas nään jotain! En tiedä voiko se oikeasti olla haamu vai kuvittelenko vaan. Mitä mieltä ootte? Onko viivanpaikka, haamu vai ette nää mitään.
 

Liitteet

  • 1D0C981F-426C-4C25-970A-278B19CC200E.jpeg
    1D0C981F-426C-4C25-970A-278B19CC200E.jpeg
    4.4 MB · Katsottu: 127
Edellinen haamu ei vahvistunut :sad001
Nyt tein testin ja taas nään jotain! En tiedä voiko se oikeasti olla haamu vai kuvittelenko vaan. Mitä mieltä ootte? Onko viivanpaikka, haamu vai ette nää mitään.
Miten tämän kanssa, vahvistuko? Haamu minun mielestä.
 
Moikka!

Oon pitänyt hiljaiseloa, kun marraskuun lopussa muutettiin. Silloin matraskuun puolessavälissä epäilin raskautta, mutta menkat tuli. Kuitenkin voin iloksi kertoa, että 23.12. saatiin vahvempaakin vahvempi plussa. Nyt olis siis 6+6 menossa. 😍🥳 Mitä kuuluu mm. @Unis ?
 
Moikka!

Oon pitänyt hiljaiseloa, kun marraskuun lopussa muutettiin. Silloin matraskuun puolessavälissä epäilin raskautta, mutta menkat tuli. Kuitenkin voin iloksi kertoa, että 23.12. saatiin vahvempaakin vahvempi plussa. Nyt olis siis 6+6 menossa. 😍🥳 Mitä kuuluu mm. @Unis ?
Ihanaa onnea tosi paljon😍😍

Mulla dpo 3 menossa ja ei täsä vaiheessa varmasti mitään voi olla joten koitan olla kuulostelematta omaa kroppaa😂
 
Takaisin
Top