Toisen vauvan kuumeilusta plussanneet

Vatuvatu

Jostain jotain jo tietävä
Äskettäin sain käteeni positiivisen raskaustestin, omani siis! ollaan miehen kanssa yritetty lasta jo syyskuusta 2011 lähtien ja viimeinkin näyttäisi tärpänneen.

Meillä on jo entuudestaan uskomaton poika, jonka olemassa olo sinällään on jo pieni ihme, mutta silti oli kaipuu sille toiselle pikkuiselle.

Omat näkemys ja kokemus on saanut aikaan sen, että toista lasta vaikeamman kautta yrittäneiden ja kerta toisensa jälkeen pettyneiden ajatusmaailma tuntuisi olevan lähimpänä omaani, joten päätin rohkeasti aloittaa ketjun meille toista vauvaa kuumeilleista plussanneille lasketusta ajasta riippumatta.

Tervetuloa siis jatkamaan siitä mihin kuumeilussa jäätiin. :)
 
Hep! Ilmoittaudun mukaan

Nyt on menossa rv 8+4. Varhaisultrassa käytiin rv 7+2 ja silloin löytyi yksi vahvalla sydämen sykkeellä varustettu vauva. Nt-ultra on kolmen viikon päästä, ja kyllä on odottavan aika pitkä..

Toivottavasti muutkin löytävät tämän ketjun ja tulevat pulisemaan!
 
Onpa kiva, kun pistit tämän pystyyn Vatuvatu. Helpottaa ehkä tuolta kuumeilijoiden puolelta lähtemistä, kun tuttu juttuseura jatkuu. :) Milloin sulla on la? Itse sain noista ovulaatiolaskureista, että la olisi 29.11.

Miten Sukeyn alkuraskaus on sujunut? Hienoa, että varhaisultrassa löytyi ihmisenalulta syke. Mahtoi olla hieno tunne. :) Me varmaan odotellaan siihen np-ultraan (vai onko nykyinen nimitys nt?).

On tämä kyllä jännää, vaikka onkin kertaalleen jo kokenut kaiken. Tänään olen oikein kuulostellut itseäni ja kyllähän tuota alamahaa nippailee, joten kyllä siellä jotain tapahtuu. :)
 
loro, ihan hyvin on alkuraskaus mennyt. Ensin oli jäätävää huimausta, sitten tuli jäätävä väsymys :-D Pahoinvointia ei onneksi ole ollut. Nyt on tosin viime päivinä kaikki syöminen äklöttänyt. Ennen ruokaa on vähän ällö olo, syödessä on ällö olo eikä maistu, ja tunti pari syömisen jälkeen alkaa syömiset ällöttämään :-\ No, jospa tämä tästä muutaman viikon sisään helpottaisi.

Olihan se hienoa nähdä sydämen syke, mutta ei siitä käynnistä muuten oikein mitään saanut irti. Sellainen epämääräinen möykky vaan. Nt-ultrassa on sitten jo enemmän näkemistä, ainakin toivon mukaan.. Sitten uskaltaa ehkä jo vähän huokaista ja uskaltaa jo luottaa vähän enemmän, että meille oikeasti tulee vauva loka-marraskuussa.

Tosiaan, vatuvatu, koska sulla on laskettu aika? Taitaa mennä joulukuulle?

Miten teillä on edelliset lapset syntyneet, ennen vai jälkeen lasketun ajan? Meidän neiti syntyi viikolla 42+1, ja olen jo varautunut, ettei tämä tulevakaan muksu synny ennen kuin lähempänä marraskuun puoltaväliä :-D

 
Meillä syntyi edellinen 40+2 eli melko täsmällinen lapsi oli. :) En edes pahasti ehtinyt tuskastua. Itse asiassa supistukset alkoivat lasketun ajan iltana. Jotenkin silti epäilen, että tämä saattaa hyvinkin mennä joulukuun puolelle, kun laskettu aika on niin loppukuusta.

Täällä on kyllä epätodellinen olo, kun ei kunnollisia oireita ole. En kyllä edes muista edellisestä raskaudesta, missä vaiheessa ne oireet kunnolla alkoivat. Pitäisi olla varmaan vain tyytyväinen, kun ei se hillitön väsymys ja pahoinvointi ollut mitään erityisen mukavaa.
 
Tervetuloa Sukey  ja  loro!

Toivottavasti tänne löytäisi muitakin kuumeilijoista plussanneita.
Mulla olis laskettu aika 26.11. mutta saapa nyt nähdä. Joudun jättämään keskustelun ylläpidon nyt muiden harteille ja poistun hetkiseksi näistä kuvioista ja palaan sitten joko tänne tai kuumeilijoihin..aika näyttää.

Elikkäs tilanne on siis tämä, mulle on tullut kummia oireita, jotka ei näin raskauden kannalta ole oikein lupaavia. Mulla on kovia kipuja kyljessä ja selässä ja lähes päivittäistä pyörtyilyä, joten lääkäriltä tuli passitus sairaalaan jatkotutkimuksiin ja hcg-mittauksiin.

Onnea teidän ja muiden tulevien plussanneiden raskauksiin, mä vetäydyn taka-alalle ja kömmin peiton alle... elämällä on sairas huumorintaju.


 
Minäkin liityn tänne =)
Elikkä meillä on 29.11.2009 syntynyt ihana poika <3 ja n. vuosi sitten päätettiin että toinen saa tulla. En nyt muista meniköhn siinä 9 kiertoa että tärppäsi, mutta se tuli kyllä niin puun takaa ja yllätyksenä kun juuri siinä kierrossa oli jäänyt pupuilut hieman vähemmälle =)

Minä oon nyt käyny viidessä ultrassa, kahdesti varhaisultrassa (toinen kerran siksi ku tuli joku ihme hysteria että siellä ei ole ketään enää :D) nt-ultrassa jossa ei saatu mitattua nt:tä, nt-ultrassa jossa se saatii mitattua ja se oli 0,8mm ja yhdessä ylimääräisessä ultrassa kun vaaviska oli niin ihme asennossa tuolla nt:ssä että ultraaja antoi uuden ajan että nähdään pieni vähän paremmin. Ylimääräisessä ultrassa ei löytynyt ainakaan kiveksiä, vaikka vaavi kyllä tosi hyvin sai piilotettua haarovälinsä, mutta ultraaja veikkasi tyttöä <3 Ens kuun 18pvä ois rakenne ultra jossa se toivottavasti selviää paremmin =) Ylimääräisessä ultrassa katsottiin myös jo vähän rakenteita ja kaikki näytti olevan kunnossa <3

Oireista sen verran, että oksennettu on ja monta monta viikkoa, onneksi se loppui joskus 15viikolla. Selkä on niin kipeä että joinain päivinä väännän itkua kotona kun ei voi olla missään asennossa. Pää on joka päivä kipeä ja Hermot kireällä mutta en valita, vaan ajattelen sitä palkintoa mikä sieltä on tulossa <3

Nyt ois rv. 18+2 ja puoliväli häämöttää <3
Laskettu aika on 24.8 <3

Vatuvatu, toivotaan että kaikki olisi hyvin! ei kuulosta yhtään kivalta :( miljoonia Tsemppi halauksia sinne  <3
Loro ja sukey, ihana että tekin ootte päässyt jo tänne odottajien puolelle, toivotaan että tuolta kuumeilioista saatais vielä paaaaljon seuraa tänne =))
 
No hui, Vatuvatu! Toivottavasti syy oireille selviää eikä olisi kyse mistään vakavammasta. Me odotellaan sua takas tänne, eikä sun toivottavasti tarvitse palata kuumeilijoihin. :)

Ihanan monta ultraa Jennivee saanut. :) Meillähän oli ensimmäisen kanssa niin surkea tilanne täällä, että ei saatu muuta kuin np-ultra kaupungin puolesta. :/ Joskus viikoilla 23-25 (en muista tarkkaan) käytiin kuitenkin yksityisellä tarkistamassa, että kaikki on kunnossa. Samalla yritettiin selvittää sukupuolta, mutta kun ultraaja ei ollut siitä varma, saatiin ilmainen uusintaultra kahden viikon päähän. Nyt tilanne on kuitenkin onneksi muuttunut ja kaupunki tarjoaa sen rakenneultrankin. Luulen, että jos rakenneultrassa ei sukupuoli selviä, niin käydään yksityisellä kokeilemassa onnea. Sukupuolelle ei ole väliä, mutta onhan se helpompi mm. vaatteita suunnitella. Meillä on Jennivee muuten melkein samanikäiset lapset. :) Toivottavasti siellä oireet helpottaisi, tosin taitaa tuo selkäkipu olla päinvastoin sellainen, että ennemmin pahenee. Ootko kokeillut sellaista tukivyötä, auttaisko se?

Jos olen osannut laskea oikein, täällä on nyt menossa rv. 4+6. <3
 
Hei arvon naiset, jotka olette tänne jo ehtineet ilmestyä, mitäpä olisitte mieltä jos siirrettäisiin tämä ketju tuonne odottajien alle? Olisi nimittäin mukava saada noita muitakin kuumeilijoita vaihtamaan kuulumisia. Useimmilla siellä olijoilla taitaa nimittäin lasketuksi ajaksi tulla tuo 2013.

Pyöräytän pystyyn saman nimisen ketjun tuonne odottajiin. Tervetuloa jatkamaan. :)

ja hitusen omaa napaa, kohdun ulkoista epäillään ja siksi täytyy käydä sairaalassa piipahtamassa. Mieluummin näin, että saan nopeasti tiedon, että kaikki on hyvin tai sitten pääsen nopeasti suunnittelemaan uutta yritystä.
 
Jennivee: Nyt kun luet tätä ketjua, niin selaat takaisin tuonne ihan ylös. Siinä lukee pienellä: "Olet täällä: > Forum > Odottajat jne. " Niin paina siitä tuota "Odottajat" linkkiä. Sen sivun alalaidassa on sitten se uusi ketju. Vähän pöhlö kyllä, kun itse en ainakaan ole löytänyt tuolta foorumin etusivulta suoraa linkkiä sinne Odottajien-sivulle, pitäiskö laittaa ylläpidolle palautetta? Toivottavasti löydät sinne. :)
 
Takaisin
Top