Toisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään rv 15+0. Eilen oksensin ensimmäisen kerran kun haistoin vanhaa kotijuustoa :(

Onnea vain teille, jotka ette ole oksentanut. Minä olen halaillut pönttöä vasta seitsemän viikkoa, eikä näy loppuvan. On onneksi vähentynyt paljon nyt toisella kolmanneksella. :)

Huhhuh elaffy :( toivottavasti loppus jo! En oo ite kertaakaan oksentanu vaikka meinaa olla jatkuva kuvotusolo, elikkä ei piä valittaa mulla ku nii helpolla pääsee!

Luulin jo loppuvan, kun tämä viikko on mennyt niin hyvin. Noh, tänään sitten kuitenkin taas aamulla tuli kiire vessaan. Ruoka on pysynyt kohtuullisen hyvin alhaalla. Aamuisin yökin tyhjää mahaa..

Tietysti varmana vaikuttaa sekin, että mahassa on kaksi.

Kyllä oksentelu on kertakaikkiaan lamaannuttava omalla tavallaan. Oon sikäli onnellinen vaikka täällä myös kaksosia tulossa niin silti joutunut halaa pönttöä suhteellisen vähän. Ed.raskauksissa senkin edestä. Olis kyl katastrofaalista et oksentelisin jatkuvasti sit olis vielä kaksi pientä jaloissa.

Täälläkin laatta lentäny vielä tällä viikolla ja ei mitää varoitusta nii en kyllä vessaan ainakaan ehi vaan keittiön lavuaariin...

Ei mitään oireita täällä :) Tai no jos jotain ni öisin valvotuttaa. En vaan taho saaha aina unta. Nytkö jo sitä alkaa valmistautuminen yö valvomisiin? :(

Tää energiantarve on jotain ihan uskomatonta.Tuntuu,että pitää syödä koko ajan ja joku yksi hedelmä välipalaksi ei todellakaan riitä.Ja kaiken lisäksi en ole kahteen viikkoon pystynyt juuri liikkumaan koska jalka paketissa.Silti paino oli neuvolassa tippunut edellisestä,tosin vain 500g, mutta tällä liikkumisella suhteessa syömiseen en olisi uskonut!Eli jossain määrin "syö kahden edestä" pitää paikkansa...

Osaako joku sanoa et voiko päänsäryn yhdistää siihen että on syöny huonosti? Tai siis ei ole syönyt?

Mä söin edellisiltana viilin. Päivällä olin syöny kahdelta. Eilen aamulla purkki jogurttia ja päivän mittaan alas meni 2 croisanttia ja pullo muumilimsaa. Illalla maistoin ruokaa sen verran et totesin ettei maistu.

Nyt on onneks itkut itketty ja suurimmasta surusta päästy että jos se ruoka alkais maistumaan ja päänsärky helpottamaan

Timantti muistathan sä juoda? Päänsärky voi kuulemma johtua ihan vaan raskaudesta. Koitahan nyt tänää syyä jotain josko se päänsärkyihin lähtis.

Huonosti oon kyllä juonutkin, kun ei vaan mene alas :( tänään koitan skarpata, tai pakkokin se on

Mulla ainakin on joskus ihan selvä yhteys syömättömyydellä ja päänsäryllä. Tosin mulla kyllä särkee päätä milloin mistäkin syystä. Mutta tosiaan juodakin kannattaa muistaa!

Mulla särkee päätä just jos ei oo juonut tarpeeksi vettä. Varmaan lähemmäs 4 litraa menee päivässä pelkkää vettä ja sen kyllä huomaa jos on vähemmän juonut just tuosta päänsärystä :(

Onks muilla kovia menkkasärkyjä? Mulla eilen alko ja tänään jatkuu,en uskalla ottaa lääkettä kun haluan tuntea paheneeko. Pelottaa hurjasti et jotain on vialla. Yöllä alavatsa tuntu siltä kun olis kaikki lihakset jännittyneet ja se oli jatkuva tunne. Et kokoaika sellanen kova paineen tunne ja kivut aaltoili. Nyt aamulla enää kivut.

Oonki menny kehumaan kuinka hyvä olo ollu ja on pystyny syömään eikä oo tarvinnu oksennella. Tänä aamuna sit aloitettiin taas vessan pöntön halailu. :( kyllä pikkusen pistää ketuttamaan.

Crysade, mulla oli eilen ja näyttäisi vieläkin jatkuvan lievät menkkajomottelut :sad001. Kyllähän se pistää miettimään, että onko kaikki kunnossa. Mutta jospa tämä jomottelu olisi vain kasvukipuja, kun eikös ne vauvelit ota hurjat kasvusprintit tässä parin viikon aikana?

Mulla on päivittäin älytöntä vihlontaa alamahalla ja pienestäki rasituksesta tullee maha niin kipeeksi et pelottaa. Oon onneksi sairaslomalla ja tätä tietä ku mennään ni oon äippälomaan asti saikulla, mikä on aika varmaa jo nyt. :/ onneksi on säästössä sen verran rahaa et ei mennä vararikkoon.

En tiedä vielä oonko jo virallisesti toisella kolmanneksella mut menee hermot omaan olotilaan :D

Siis maha turvoksissa ja pinkeä koko ajan ja huono olo päälle. Missään asennossa ei oo oikein hyvä olla ja tuntuu etten mitään jaksa tehdä. Hyvä kun jaksaa liikkua. Sit huomasin et oon levinnyt kuin mikäkin possu. Kaveri totesi eilen et jos vielä maha leviää niin voisi olla tyttömaha :D

Rv 13+6

Takaisin