Toinen lapsi tulossa, pienellä ikäerolla?

i.k

Vasta-alkaja
Onkos täällä muita kenellä on tulossa nyt toinen lapsi ja ikäero tulee heillä olemaan pieni? Meillä tulee olemaan 1v1kk ikäeroa pienokaisten kesken😊 muita sielunsiskoja? 😅
 
Tähän sen verran sanon, että muistan hyvin noi fiilikset kymmenen vuoden takaa kun esikoinen oli 1.4 kun toinen syntyi. Oli siinä aika lailla päivät täynnä lapsia mut kivasti siinä meni vauva kun isompaa hoiteli ja leikitti. Tsemppiä sulle jaksaa arkea kahden pienen kanssa ❤️
 
Meillä täyttää kans isoimmat tänä vuonna 11 ja 9, heillä ikäeroa 1v9kk. Voinee päätellä ettei ihan ollut minun juttu kun seuraavaan tuli melkein 5,5 vuotta ikäeroa ja nytkin raskauden onnistuessa tulisi 4 vuotta. Olisi saanut olla isompikin ero mutta mies halusi jo homman pakettiin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: i.k
Meillä kaikki tullut kohtuu pienellä ikäerolla.
1. ja 2. ikäeroa 1v4kk
2. ja 3. ikäeroa 1v4kk
3. ja 4. ikäeroa 1v8kk

Nyt tuntuu isolta toi 1v8kk ikäero :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Ai hurja, @Kipuna ! Mua oikeesti jännittää tää meidän suht pieni ikäero, mut ilmeisesti toiset pärjää tiukemmissakin paikoissa! Itseäni jännittää siis ennen kaikkea nukkuminen, kun esikoinen on vähäuninen ja itselläni on vuosikausia jatkuneita univaikeuksia. Miten ootte selvinneet öistä noiden teidän pienten kanssa? Jotenki itsestä tuntuisi, että tuollaisessa porukassa ois aina joku hereillä 😨
 
Ai hurja, @Kipuna ! Mua oikeesti jännittää tää meidän suht pieni ikäero, mut ilmeisesti toiset pärjää tiukemmissakin paikoissa! Itseäni jännittää siis ennen kaikkea nukkuminen, kun esikoinen on vähäuninen ja itselläni on vuosikausia jatkuneita univaikeuksia. Miten ootte selvinneet öistä noiden teidän pienten kanssa? Jotenki itsestä tuntuisi, että tuollaisessa porukassa ois aina joku hereillä 😨
Alku olku kyllä raskasta ja silloin normisti tullut 3h unta yössä :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Minua hirvittää miten noin tiiviissä porukassa riittää sitä aikuisen aikaa ja yksilöllistä tukea ja huomiota tarpeeksi kaikille
 
Mulla useampi lapsi. Jos kaikki menee hyvin niin tulevan lapsen ja pienimmän ikäero olisi 2v1kk tarkalleen
 
Takaisin
Top