Todella varhainen haamu

J

Josba05

Vieras
Sain tänään kaksi haamua, joissa oli punaista väriä ja tulivat n. 3min sisään testaamisesta (testeinä aamupissasta apterekin oma ja päivällä pregcheck liuska). Kuukautisten mukaan vasta rv 2+5. Kuopuksesta plussasin digitestillä rv 3+1. Rinnat kasvaneet yhdellä kuppikoolla, olen tänään oksentanut pitkin päivää ja nännit arat sekä palelee. Kaikki klassisset raskausoireetkin siis on.

Huomenna aamusta uusi testi, käytiin miehen kanssa ostamassa taas kaksi apteekin omaa raskaustestiä :red-heart:
 
Siis apteekin oma raskaustesti... Eipä tuo ainakaan ikinä ole värillisiä viivoja näyttänyt. Mieskin sen näki :smiling face with heart-eyes:
 
No nyt sain oman käyttäjätunnukseni toimimaan, niin ei tarvitse kirjoittaa uusia kommentteja kokoajan. T. Tekniikan ihmelapsi.
 
Oletko tehnyt sellaista kalliimpaa testiä, johon ei tule viivaa vaan tulee lukemaan joko "raskaana" tai "ei raskaana". Näitäkin oli muistaakseni sellaisina testeinä jotka näyttää tosi varhaisessa vaiheessa. Tällöin ei tarvi testituloksesta yrittää arvailla onko viivaa vai eikö ole.

Oireittesi perusteella spekuloin että taidat olla raskaana 😍 itselläkin oli hyvin varhaisessa vaiheessa mm. Rintojen turvotusta ja tunsin nojatessa pöytään mahassa semmosen selkeän möykyn 🤭😅
 
Juu, kyllä siihen apteekin omaan 25 mIU testiin tuli toinenkin viiva, ei vielä räikeä plussa mutta kuitenkin. Tuli n. 1min testaamisen jälkeen, eli raskaana ollaan
:red-heart:

Teen vielä digitestin perjantaina. Tämä on minulle vauva nro 4 ja miehelle ensimmäinen :red-heart:
 
Juu, kyllä siihen apteekin omaan 25 mIU testiin tuli toinenkin viiva, ei vielä räikeä plussa mutta kuitenkin. Tuli n. 1min testaamisen jälkeen, eli raskaana ollaan
:red-heart:

Teen vielä digitestin perjantaina. Tämä on minulle vauva nro 4 ja miehelle ensimmäinen :red-heart:
Isot onnittelut vauvaliiman ja jarrusukkien kera!
 
Tihrustettiin miehen kanssa pregcheck testiä just äsken ja kyllähän siinä haamu on, vaikka pissa oli rakossa vain vajaa 4 tuntia :smiling face with heart-eyes:
 
Neuvolasta soitti ja uudet hcg mittaukset ensi viikolla, ellei ala vuotoa tms niin samantien näytille. Minulla kohdunulkoisen pelko sekä kohonnut riski :crying-face:
 
Edelleen olen valitettavasti sitä mieltä, että jos tiistaina aloitit testailun ja oli jo silloin miehen nähtävä haamu, niin neljässä päivässä pitäisi näkyä selkeästi vahvistunut viiva raskaustestissä. Viivanpaikalta tuo näyttää yhä 😔 Miten herkkiä nuo testit on? Mut onneks sulla on se uusintaverikoe, se kertoo ens kerralla satavarmasti onko raskaus alkanut.
 
En saanu aiempia testituloksia kuviin, vaikka kuinka yritin ja ne eivät näkyneet enää kun testi oli ns. vanhentunut.

Tuo tuli testiajalla ja näkyy edelleen :Person Raising Both Hands:
 
Takaisin
Top