Todella hiljaista avoimella puolella.

Sunflower

Oman äänensä löytänyt
Jokseenkin aika tylsää yksin kommentoida ja virittää keskustelua tällä avoimella puolella. Ei täällä taida monikaan enää kirjoitella.
 
Mä vasta aloin tänne kirjoittelemaan, mutta olen kyllä saman havainnon tehnyt. Hiljaista tosiaan on.
 
Jep, samaa olen viikon ihmetellyt. Mä luulin sen johtuvan siitä, että moni palasi lomilta töihin ja ei vaan ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan. En tiedä vielä mimmoinen kuhina on siellä salaisessa ryhmässä :confused005
 
No pitänee toivoa, että täälläkin väki aktivoituu tai pyrkiä itsekin sitten sinne salaiselle puolelle, jos pysyy näin hiljaisena.
 
Eiköhän sitä juttua ala tulla enemmän kun viikkoja lisää. Minusta täällä on yhtä ahkeraan jutusteltu kun esikoisen ryhmässä näihin aikoihin.
 
Juu, luulen kans että tää virkistyy kun aikaa menee. Mulla on huomenna vasta eka neuvola ja viikoistakin olen vähän pihalla, joten odotellessa on mennyt tähän saakka. Konkreettista on jatkuva huono olo, mikä on tehnyt myös sen, että oon jotenkin vetäytynyt omiin oloihin tavallista enemmän eikä senkään puoleen ole kummoisesti tullut tänne kirjoiteltua.
 
Mä olen ainakin siirtynyt kirjoittelemaan enemmän salaiselle puolelle nyt
 
Luen kyllä useasti mitä kaikki kirjoittelee, mutta jotenkin aina menee ohi se oma kirjoittaminen kaikessa arjen häslingissä.
 
Itsellä on kans ollut vaihteeksi arki aika hektistä joten ei ole siksi kerennyt paljon kirjoittelemaan.. Tosin hiljaiselta tämä on vaikuttanut muutenkin..
 
Esikoista odottaessa minulla oli paljon aikaa höpistä täällä. Voitin jopa höpötyskilpailusta esikoiselleni repunkin. :D
Nyt tilanne on toinen. Esikoinen on viiden vanha ja vaatii tietysti oman osansa huomiostani. Päivisin olen töissä ja iltaisin ysiltä tekee mieli jo alkaa unille, että jaksaa aamulla herätä, olla päivän töissä ja suoda perheellekin aikaa illalla kotona. :)
Tähän ei paljon mahdu forumeilla juttelua eikä muutenkaan tietokoneen tms ääressä möllöttelyä. Nyt lomalla tietysti olisi ehkä ollut aikaa, mutta mieluummin vietin aikaa perheeni kanssa.

Tosin on sääli, että keskusteluryhmät täällä vaatii todella aktiivista kirjoittelua eikä esim. minulla ole ryhmään asiaa. (Minulle todellakin 10 viestin pakko kuukaudessa saattaa olla nykytilanteessa liikaa.) Luulen, että osa porukasta juttelee siellä yksityisesssä ryhmässä? Vai jutteleeko?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top