todella epäsäännöllinen kiertoko vai mikä vikana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miwwa2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

miwwa2

Vasta-alkaja
Eli siis olemme lopettaneet ehkäisyn. söin siis yasmin pillereitä. vuoto alkoi niinkuin pitikin 6.6. sen jälkeen ei ole kuulunut menkoista mitään. testaillu olen aina vähän väliä, mut selvää negaa näyttää!
Nyt viime viikon maanantaina tuli paperiin kun pyyhin niin vähän punaista.
ja keskiviikkona sama. luulin et vihdoin menkat alkais, mut mitä se sit oli?
testasin eilen mut nega oli.
jälkikasvu olis enemmän kun toivottua!

ennen kuin pillereitä koskaan edes aloin syömään niin menkat oli kyllä tosi epäsäännölliset mut ei ikinä näin montaa päivää.

kiitos jos joku jeesais.

E-pillereiden jälkeen kierto voi olla tosi pitkään sekaisin. Kannattaa varata aika vaikka ihan omalääkärille asian vuoksi, koska apuja on kuitenkin olemassa. Itse lopetin kyseiset pilleri viime vuoden heinäkuulla ja vieläkin kierto heittää häränpyllyä ;) Tosin en tiedä onko pillereistä johtuvaa, mutta kuitenkin.

Mulla oli kans samat pillerit käytössä ja lopetin 11/09. Sen jälkeen ei kuulunut menkkoja ei sitte millään ja oli todella ahdistava olo. Teroluteilla sain sitten menkat rullaamaan ja nyt on menossa ihka ensimmäinen luomukierto, jonka oma kroppa on tuottanut. Söin pillereitä 6 vuotta. Lääkäritkin sanoo, että kannattaa oottaa pillereiden jälkeen ihan reilusti vaan se puoli vuotta ja antaa kehon tasaantua rauhassa. 

Takaisin