Tissin pureminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bluemoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootteko koittaneet eri asentoja? Entä jos antaisit lelun käteen tutkittavaksi imetyksen ajaksi?

Joo sylissä imettäminen ei onnistu enää ollenkaan. Imetys koruja oon käyttänyt ja jos antaa lelun käteen niin sitten ei kiinnosta enää muu kuin lelu. :) viime yönä söi sitten kaks kertaa ihan kiltisti mutta meillä on jo yöimetykset lopetettu..

Jos puristaisit rintaa kun imetät, niin maito tulisi nopsemmin? Ota yhteyttä imetystukihenkilöön? Rintakumi?

Meillä purtiin viimeyönä monta kertaa. Poika yritti imeä mutta nenä oli niin tukossa ettei tullut mitään. Liekö se sitten kiukutti? Yritin vaihtaa rintaa mutta sama show jatkui. Tissit piiloon ja kun seuraavan kerran halusi niin ei purrut. Tsemppiä sattuu kyllä kauheasti.

Pureminen siis paheni mummolaviikon aikana mutta kotiin palatessa taas oikuttelu loppui lähes kokonaan. Nyt oon saanut paremmin imetettyä mutta soittelin neuvolaankin ja kyselin vinkkejä. Ei olleet huolissaan. Sanoivat että kuulostaa ihan ok määrältä 9kk vanhalle jos aamulla ja illalla vähintään saa imetettyä ja sen lisäksi vauva puurossaki on maitoa. Eli maidon määrä riittäis ja nesteitä tulee myös soseista. Nyt oon kuitenki onnistunut imettään myös päivällä sen verran mitä vauva jaksaa olla kiinnostunut. sen oon huomannu että ruoan jälkeen ei kannata yrittää eikä ennen päiväunia.

Takaisin