Tissin pureminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bluemoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bluemoon

Näppärä viestien naputtelija
Siis mä en kestä miten tän saa loppuun??? Niin ärsyttävää kun sattuu ja menee hermo eikä kieltäminen tehoa ollenkaan. Toinen pitää nänniä lukkopurennassa ja nauraa hampaiden välistä kun äitiin sattuu. Imetys jää aina kesken kun ei enää uskalla tarjota tissiä ja muutenkin tää niin vähän suostuu imemään vaikka maitoo vielä olis.

Mä oon laittanu pojan samantien lattialle, ku on purassu. Nyt ei o varmaan viikkoon purru mua. *kopkop* :)

Meillä se ongelma on siinä et muutenkin harvoin pyytää maitoa ja jos nää loputkin kerrat menee siihen että ottaa pois tissiltä niin kohta loppuu maitoki.

Meillä tapahtuu tuota kausiluonteisesti. Ottaa purentaan ja katsoo mua silmiin että miten reagoin. Nauraa jos sattuu mutta jos sanon topakasti että äitiä sattuu niin vakavoituu ja saattaa lopettaa puremisen.
Voimia sinne. Voi olla ohimenevääkin.

Haluaisin kuitenkin vielä imettää ainakin sinne vuoden paikkeille. Tuntuu vaan niin pitkältä tuo aika jos joka päivä tulee purruksi.

Kannattaa sormella irroittaa purenta. Meillä puree joskus, ensin kiellän, sitten tarjoan uudestaan ja jos vielä puree, niin lopetan imettämisrn :) Kyllä max.parin tunnin päästä viimeistään itkee tissiä, eikä enää pure :wink

Joo oon irrottanutkin ja lopettanut imetyksen mutta meillä ei vaan itke tissin perään. Minä yritän sitä tarjoilla mutta ei se jaksa niin kiinnostaa kun kaikki muu on ympärillä paljon kivempaa.

Joo oon imettäny ennen ruokaa mutta tyttö on vaan niin rauhaton imaisee kerran ja pyörii pois tai sitten pureskelee. kiinteiden välejä en oo pidentänyt kun sitte jäis joku ruokailu kokonaan pois.

Kai se sitte saa maitonsa parilla imetyksellä kun ei oikein jaksa olla kiinnostunut useammin...

Montako kertaa teillä syödään? Esim. jos on välipala kehissä, kiin senhän voisi koittaa vaikka korvata maidolla? Meilläkin kyllä vaan syödään 4krt/pv mutta välillä pitkitän jotain ruokaa jos ei ole syönyt rintaa kunnolla. Ja päikkäreiden jälkeen syö aina hyvällä halulla.

Joo 5 krt päivässä. On välipala ja just käytiin pitkä päiväunilenkki ja sit tarjosin rintaa. Heti alkoi vaan pureskeleen. Sit annoin välipalaa kun ei siitä imetyksestä tullut mitään. Tänään oon onnistunut imettään vaan aamulla.

Mä en imetä, mutta välillä poika puree ja nauraa päälle. Joskus kiljaisen"kivusta", samalla lailla kuin tein koirille kun olivat pentuja. Nykyään poika vaan alkaa itkeä tän seurauksena, eikä sekään kyllä ole tarkoitus :oops:

Jätin iltaruoan pois ja tarjosin rintaa. Taas vaan purtiin. Iltapuuro nyt syötiin ja yleensä on nukkumaan mennessä tissitelty mutta saa nähdä mitä siitäkin tulee. Molemmat tissit jo kipeenä raatelusta. :(

Meillä ihan samaa nipistelyä ja repimistä joka nyt on ehkä vähentynyt kun pureminen on paljon kivempaa.

Iltapuuron jälkeen oli kohtuullinen imetys joka taas päättyi puremiseen. Eli tänään tasan kaks imetystä ja useita epäonnistumisia eli varmaan tässä saa alkaa hankkii korviketta ihan kohta. :(

Entä jos kokeilisit pumpata/lypsää maitoa pari päivää ja tarjota sitä tytölle. Antaisit aikaa omille rinnoille rauhoittua ja koittaisit parin päivän päästä uusiksi? :) Luultavasti toi pureminen on vaan vaihe, mutta esim. mun imettäminen on loppunut tohon puremiseen 1,5vuotiaana, kun äiti ei enää jaksanut alkaa taistelemaan..

Meillä tätä puremisvaihetta kesti ja kesti ja nyt oon luovuttanu ja imetys loppunut kokonaan, ku yritin ensin kuukauden pari pyrkiä tarjoamaan 2-4 kertaa päivässä.

En heru ollenkaan pumpulle joten täytyy yrittää sinnitellä hetki jos menis ohi. Mutta tuntuu että imuotekin on jo niin pielessä kun hampaat tuntuu vaikka ei puriskaan.

Takaisin