Tiputtelu satulasta/ satulatuolista johtuvaa?

Susanie

Näppärä viestien naputtelija
Joulukuiset 2023
Voiko limakalvot olla raskaudessa oikeesti niin herkät että tiputtelu johtuisi työmatkapyöräilystä ja/tai satulatuolissa istumisesta töissä? 🙄 jotenkin tuntuu että joka kerta kun töihin pyöräillyt sen 5km niin vessassa pyyhkiessä on kirkasta verta vähän. Ois kiva saada jotain kokemusta muille tähän vastaavasta kun tää tuppaa stressaamaan vaikka just nt-ultrassq nähty että kaikki hyvin
 
Ei satulatuolissa istumisesta ainakaan. Pyöräilyn suhteen voi toki tehdä testejä, eli älä pyöräile viikkoon, katso tiputteleeko, sitten kokeile pyöräilyä, katso tiputteleeko. Jos pyöräillessä tulee tärähtelyä, voi se olla viisasta jättää vähemmälle muutenkin.
 
Istukka voi olla jossain kohdunsuun kohdalla: mulla vuoteli viikolle 17 asti ja ultrassa viikolla 14 nähtiin että istukka oli osittain kohdunsuun päällä. Muistan että nimenomaan liikunnan jälkeen vuotoa oli enemmän ja välillä muuten vaan.
 
Istukka voi olla jossain kohdunsuun kohdalla: mulla vuoteli viikolle 17 asti ja ultrassa viikolla 14 nähtiin että istukka oli osittain kohdunsuun päällä. Muistan että nimenomaan liikunnan jälkeen vuotoa oli enemmän ja välillä muuten vaan.
Mulle nt-ultrassa sanottiin että istukka on "hyvässä paikassa" 🤷‍♀️
 
Takaisin
Top