TikTok ja YouTube

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
TikTok ja YouTube. Katsotteko videoita niistä? Millaisia?

Katsomme yhdessä mieheni kanssa joka ilta sohvalla yhdessä, videoita laidasta laitaan. Yleensä hauskoja videoita.:) Joitakin Tubettajia tulee seurattua.
 
Youtubesta katson päivittäin kaikenlaista, varsinkin kun länsimaalainen televisiotarjonta on sitä mitä on... :meh: Jenkkisarjat/elokuvat ei jaksa kiinnostaa ja kotimaisista en myöskään oikein välitä. Youtuben kautta pystyy sitten katsomaan muiden maiden tuotantoja ihan varietee ohjelmista dokkareihin. :) Seuraan myös joitakin tubettajia.

TikTok ei sitten ole mun juttu ollenkaan... :hilarious:
 
Joskus saatan katsoa joitakin pätkiä youtubesta, mutta en varsinaisesti seuraa mitään tubettajia. Ei ole päivittäisessä käytössä. Tiktokiin en ole tutustunut ollenkaan.
 
En katso. Jos jokin asia löytyy videolta tai tekstinä, valitsen aina tekstin, koska en jaksa odottaa, että joku saa kakaistua ulos asian, jonka luen tekstinä vähintäänkin tuplasti sillä nopeudella kuin se on mahdollista puhua. Lisäksi videoissa ärsyttää se, että puhujan olemuksesta tihkuu usein läpi kuvitelma, että hänen puheensa on äärimmäisen hauskaa ja/tai äärimmäisen mielenkiintoista, ja kuulijan se saa lähinnä kiemurtelemaan myötähäpeästä.
 
En jaksa katsoa videoita, en edes lyhyitä pätkiä. Luen mieluummin. YouTubesta laitan usein lastenmusiikkia ja lapsi tutkii isänsä kanssa erilaisten koneiden toimintaa.
 
YouTubesta tulee katseltua videoita tietyiltä tubettajilta ja lisäksi musiikkivideoita tulee tehtyä erilaisia soittolistoja. Tietyt dokkarit ja talkshowt tulee myös katsottua tuolta. Myös lapsille laitetaan sieltä välillä ohjelmaa päälle.

TikTokista en ole millään saanut kiinni, enkä ymmärrä sen pointtia laisinkaan. Vaikuttaa minulle täysin turhakkeelle.
 
Katson Youtubesta todella paljon opetusvideoita. Olen alkanut harrastelemaan graafista suunnittelua ja löydän aina apua jos tulee joku ongelma jonku jutun kanssa :)
Tiktokkia ei ole, eikä tule. Ei minulle eikä lapsille. Aivan hirveää paskaa :D pardon my French. :D
 
Takaisin
Top