Tiipero

Vieras
Vko 12 käynnistyy huomenna ja onkin sitten edessä jännä viiikko..Huomenna olisi aamulla sairaalalle meno sokerirasitukseen ja Keskiviiikkona olisi ensimmäinen ultra....HUH!!!
Osaa jännittää tuo ensimmäinen ultra..että mimmonen tiipero siellä aluillaan on..Toisinaan jostain jotenkin "peloissaan" on että jos siellä ei olekkaan mitään..Sekavia ajatuksia pyörii siis aikas paljon pääkopassa...Ja toisinaan jo odottaa että tuo maha rupeaisi näkymään :Dvaikka tuota ylipainoa on ettei se sieltä itsestään "pullahda"...:).Saa siis nähdä saako nukuttua ti-ke välisenä yönä silmän räpäyksellistäkään ....:)
 
Toivottavasti siellä on pikkuinen! :) Itseä pelotti kans hirveästi että löytyykö mitään, viimeviikolla sitten ultrassa löytyi kuitenkin elävä pikkuinen <3 tosin sen verran aikaista että kaikki on vielä mahdollista :( mutta toivossa on hyvä elää! :D
Ja tuosta mahan näkymisestä. Mulla on näkyny jo monta viikkoa ja olisin toivonu ettei ihan vielä alkais näkyä ku halutaan vielä pitää tieto ittellä näin varhaisessa vaiheessa :)
 
Kaikkea hyvää sinulle odotukseen ja toivon että kaikki menee loppuun asti hyvin :)
Minulla yksi huolen aihe tänään pois...Sokerirasitus testi on läpäisty hyvin tuloksin tänään Wuhuuu!!! :)Nyt vain keskiviikkoa jännityksellä odottaen ja toivoen parasta..
 
Kiitos sitä samaa! :) Hyvä, että läpäisit sokerirasitustestin, nyt on ainakin yksi huolenaihe vähemmän :) Tuntuu, että jotenkin raskausaikana aika hidastuu. Yleensä vaan huomaa, että ompas aikaa kulunut mutta nyt tuntuu että viikkoja kertyy tosi hitaasti lisää :D Haluais jo että sais huokaista kunnolla helpotuksesta. Mutta eiköhän sekin aika vielä koita toivottavasti! :)
 
Kiitos :)...Tänään oli ensimmäinen ultra >3...Ja siellä se noin 7 senttinen ihmisen alun sydän hakkasi kovasi ja "temmelsi" hirmuisesti kunnes nukahti :)..Huikeaa nähdä että siellä se temmeltää ja itse ei vielä tunne mitään :). Nyt vain vielä kärsivällisesti odotellaan loppu tulosta kun sikiö kuvat käy analysoitavana Kuopion suunnalla että onko mitään downiin liittyvää..
 
Ihana kuulla että siellä oli kaikki hyvin ja vauva löytyi! :) Joo oon ittekki sitä miettiny et aika hauskaa että vauva myllertää mahassa mutta mitään ei vielä tunne :) Meillä on kans 25.2 se niskaturvotus mittaus ultra. Jännittää kyllä jo vähän että onko kaikki vielä hyvin, mut ei kai sitä auta kun olla luottavaisin mielin :)
 
Takaisin
Top