Testikuvia

Liirumlaarum

Päivystävä dosentti
Helmiäidit 2020
Monella varmaan jo tosi selkeet viivat mut pistetään tänne silti testikuvia jakoon ja dpot/viikot :)
 
Omien laskelmien mukaan 4+3, neuvolan laskujen mukaan 5+1.

Ompa heitto laskuissa :D Mulla neuvolassa kun soitin kysyttiin myös kuinka pitkä kierto on. Vuosi sitten ei kysytty kun olin ekan kerran hetken raskaana. Nyt kysyttiin ja samat viikot oli neuvolan mukaan kun mitä ite laskenu :)
 
Hienoja viivoja! Minä sain digiin 3+. Ei siinä oikein kuvattavaa ole.
 
Yritin laittaa kuvan plussatestistäni, mutta en jotenkin osannut. :sad001 Olkoot sitten. Mutta hienoja viivoja muilla näkyy! :)
 
Tein tän ku menkat oli jo muutaman päivän myöhässä, varmistin ettei näy kemiallista :happy:. Nyt 5+4
 

Liitteet

  • 20190612_223514.jpg
    20190612_223514.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 40
Tossa kehitys dpo13-dpo16. :joyful: enää en varmaan testaile.

Hyvät viivat :) Mää lopetin dpo15 testaamisen. Ihan oman mielenrauhan takia. Ja se päätös on helpottanut :) Edes digiä en meinaa tehdä vaan luottaa, että tää raskaus on se mikä onnistuu. Ikävältä tuntuu sanoa, mutta jos se ei ole tämäkään niin en voi sille mitään ja sitten täytyy kasata itsensä taas ja yrittää uudestaan taas.
 
Tässä nyt kokoelma viimeisen viikon ajalta. 5-päiväisen pakastealkion siirto oli siis 10. kesäkuuta.
Aion nyt lopettaa testaamisen ja yrittää luottaa, että nuo arvot tuolta nousevat kuten pitäisi. Alkuun ahdisti, kun tuntui ettei tuo viiva millään tummentunut, mutta kyllä se tänään näyttää jo ihan hyvältä. :)
 

Liitteet

  • testikuvat3.png
    testikuvat3.png
    255.2 KB · Katsottu: 48
Mä tein vaan yhden enkä ottanut ees kuvaa kun ei ollut mitään epäselvää :D
 
Takaisin
Top