Testejä

Kai sitä uskaltaisi jo liittyä mukaan sakkiin :smiley-bounce005


Testit tehty dpo10-11 (ylempi) ja 12-13 (alempi). LA näillä näkymin 22.2. tai ainakin sinne päin.

22.jpg
33.jpg
 
Elya tervetuloa :Heartred

muistin vasta että mullahan on tallessa oikeen kollaasi plussista... :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402775853161.jpg
    1402775853161.jpg
    43 KB · Katsottu: 58
  • 1402775868205.jpg
    1402775868205.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 51
Dpo on days post ovulation, eli siis ovulaation kun bongaa se on dpo0, ovistestiplussa on dpo-1 ja sit ku ovis on tullut niin siitä sit dpo1,2 jne. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ok, jos ovistestin plussasta (dpo -1) sit lasken ku muusta en oo varma niin sain raskaustestiin hyvin haalean viivan dpo 12, dpo 13 aavistuksen voimakkaamman ja dpo 14 digillä raskaana 1-2 viikkoa ja sit dpo 19 tuli digiin jo 3+ viikkoa. Sitä kävinkin jo tammikuisten digitestiaiheisessa ketjussa ihmettelemässä :)
 
Viimeiset kuukautiset alko 18.5 ja ensimmäinen (vasen) testi tehty tiistaina 10.6, toinen torstaina 12.6. Lyhyt kierto sattu tuohon väliin, en oo ihan varma oisko kuukautisten pitäny alkaa tuollon tiistaina vai torstaina mutta tuollaset plussat jo sain :3 :Heartred
 

Liitteet

  • 20145.jpg
    20145.jpg
    1,016.4 KB · Katsottu: 54
Digi tänään päiväpissasta vain 2-3vko :/ onneks nuokin cb on vain viitteellisiä, eikö?

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Digi tänään päiväpissasta vain 2-3vko :/ onneks nuokin cb on vain viitteellisiä, eikö?

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
Mitä toi 2-3 viikkoa sitten oikein tarkoittaa? 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä vai?
 
Juu juurikin sitä, eli siis kun testi näyttää 1-2 on raskaus 3-4vkoa ja kun on 2-3 on raskaus 4-5vkoa ja 3+ niin olis 5+. mut sekin kyllä uskoakseni hyvin hyvin viitteellistä. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin odottelee digi jo tekemistään mutta juurikin tuon takia olen viivyttänyt sen tekoa. Pelottaa että mitäs jos se näyttääkin 1-2 kun nyt kai pitäisi jo näyttää 2-3 kun on 4+. Ehkä mä vasta torstaina teen sen kun on oviksen mukaan 4+4 (ja neuvolan laskuilla jo 5+3). Mutta eikös tuo digikin tosiaan ihan viitteellinen ole ja se on varmaa että onko raskaana vai ei mutta ei kai se tarkkaan osaa pitoisuuksia laskea...
 
Elya, mä en millään usko/luota edes siihen että cb olis niin "älykäs" että ne viikot olis automaattisesti oikein. Sama kuin liuskoissakin huomaa kun joskus viiva vaihtaa muotoa, paksuutta ja kerran samasta virtsasta samat testit anto eri vahvuisen tuloksen, joten on se digikin aika humpuukia (periaatteessa). viitteellinen ja hauska lisä et näkee viikot mut se aiheuttaa kyllä liian monelle huolta ihan turhaan... :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, just näin, kirjoitit juuri sen mitä minäkin ajattelin. :) Siksi se vähän pelottaakin tehdä se, alan kuitenkin miettimään kaikkia kauhuskenaarioita jos viikot onkin väärin siinä.

Tein taas tänä aamuna RFSU:n liuskatestin mutta en mä edelleenkään siihen saa tasavahvoja viivoja. Ihan selkeähän tuo testiviivakin on mutta jotenkin sitä kuvittelee että nyt "pitäisi" jo olla tasavahvat tässäkin eikä vaan puolikkaat kontrolliviivan vahvuudesta. Pregcheckiin jo tuli eilen kauniit samanlaiset viivat. Harrastushan se tämäkin... :grin
 
Mä oon tehnyt davidi herkällä testillä joka päivä ja kyllä onkin komiasti vahvistunu :-) nyt seuraavan teen kyllä vasta viikonloppuna, hih jos maltan siis :wink olin siinä verikokeessa missä hCG vain 70 ja sillloin oli haamu viiva. Onkohan se hCG arvo nyt sitten noussut kun viivatkin ovat vahvistuneet? :-)
 
Elya, mää sain tasavahvat liuskaan vasta 5+ jotain. :) Digi on kiva varmistus kun liuskat antaa haamuja mut ei ne kyl mittään kerro raskauden etenemisestä. :)

Nuorineito, kyl se sit on noussut jos virtsaan erittyy enemmän hormonia aka viiva vahvistuu :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Jee, näyttää just sitä mitä pitääkin!

WP_20140619_004_2.jpg

Tikussa lukee siis dpo17-18 ja rv4+4 (oviksen mukaan). Tein nämä molemmat yhtä aikaa :grin
 
Enkkuversio! :D onnea elya :Heartred

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo, ihmettelin kans hetken tuota että enkkuversionko sitten ostin mutta joku näistä paikallisista nettikaupoista (en muista oliko raskauskeiju vai kotitesti vai mikä) piti noita tarjouksessa alkuvuodesta ja tilasin kaksi digiä melkeinpä yhden hinnalla. Onneksi tuon verran taipuu jopa minunkin englantini :grin
 
Ostin kans noita ClearBlue enkkuversioita. Makso 19-20€/2kpl kotitestissä :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Jee tänään tuli RFSU:n testiin vahvempi testiviiva mitä kontrolli! Ilmestyi aivan heti siihen, testiviiva kirkui jo punaisena ennen kun kontrolli oli edes muodostunut :grin Ja nyt siis 5+2. Kai sitä uskaltais jo pian tehdä uuden diginkin jos vaikka saisi siihen 3+.
 
Takaisin
Top