Helinäkeiju <3
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elikkäs lasta yritetään ja pillerit lopetin heinäkuun lopulla,tyhjennysvuoto tuli ja elokuun lopulla ei kuulunut luomumenkkoja,no sain onneksi heti terolutit käyttöön,kun kävin gynellä..(olen "vähän" hätähousu) suvussani on vaikeaa endometrioosia ja siksi hätiköin. pillereiden lopetus aiheutti minulle voimakkaita hikoiluoireita yms kun hormoonit sekaisin,olin varma että olin raskaana,mahaa nipisteli yms.. mutta ei. gyne nauroi tutkimuksessa että munasarjat näyttää samalta kuin joidenkin lapsettomuus hoitojen jälkeen,siellä on PALJON munasoluja,mutta yksikään ei näyttänyt sille hetkellä siltä pomolta. kysyin näyttääkö ne pcos.lta mutta hän tuumi ettei hänestä kyseessä kuitenkaan se ole,vaan pillereiden lopetus on laittanut hormonit niin sekaisit että munasarjat ovat vaan akivoituneet,munasarjat ei olleet normaalia suuremmat. silti hiukan epäilyttää mut pitää kait uskoa,kun vasta pillerit lopetin että silti vaan munasarjat kierroksilla.
Onko muilla kokemuksia??
eli siis sain terot, kun luomumenkkoja ei kuulunut kp. 47, ja nyt on ensimmäinen terokuuri syöty. Nyt sitten alkoi menkat sunnuntaina ja menossa kp.5.
Milloin kannattaisi aloittaa tikuttamaan ovista,jos siis siitä nyt olisi hyötyä ja saisin tietää tapahtuuko koko ovista??? ja voisimme yrittää tärppääkö. kun itse normikierrostahan minulle ei oo mitään hajua kun sellaista ei ole tullut ollenkaan. :)
Sekä onko teillä tärpännyt terojen aikana :)?? gyne sanoi että nyt vaan oottella rauhassa ainakin puolivuotta mut se on niin pitkä aika odottavalle,ja sit vasta onkin jos koko ovista ei tapahdu... mut jospa se sieltä löytyisi.
Onko muilla kokemuksia??
eli siis sain terot, kun luomumenkkoja ei kuulunut kp. 47, ja nyt on ensimmäinen terokuuri syöty. Nyt sitten alkoi menkat sunnuntaina ja menossa kp.5.
Milloin kannattaisi aloittaa tikuttamaan ovista,jos siis siitä nyt olisi hyötyä ja saisin tietää tapahtuuko koko ovista??? ja voisimme yrittää tärppääkö. kun itse normikierrostahan minulle ei oo mitään hajua kun sellaista ei ole tullut ollenkaan. :)
Sekä onko teillä tärpännyt terojen aikana :)?? gyne sanoi että nyt vaan oottella rauhassa ainakin puolivuotta mut se on niin pitkä aika odottavalle,ja sit vasta onkin jos koko ovista ei tapahdu... mut jospa se sieltä löytyisi.