Terolut ja jatkuva vuoto

Roem

Vasta-alkaja
Heippa!

Onko kellään kokemusta Teroluteista? Sain juuri pco-diagnoosin ja lääkäri määräsi niitä syötäväksi aina kierron 15.-24. päivinä lapsettomuushoitojen alkua odotellessa.

Söin ensimmäisen kuurin ja vuoto alkoi neljä päivää lääkkeiden lopettamisesta. Jostain syystä kuukautiset eivät kuitenkaan loppuneet, vaan muuttuivat tiputteluksi, joka on jatkunut tähän päivään saakka. Tänään olisi siis tarkoitus aloittaa jo uusi kuuri. Lisäksi tänään alkoi menkkakipuja muistuttava vatsakipu. Osaako kukaan sanoa onko tämä ihan normaalia vai olisiko parempi olla yhteydessä vielä tuohon lääkäriin?

Kiitos jo etukäteen!

P.s. Olen uusi täällä, joten älkää kivittäkö, jos tämä tuli väärään paikkaan tms.. :shy:

Edit. Heti viestin kirjoittamisen jälkeen alkoi "kunnon" vuoto..
 
Muokattu viimeksi:
Moikka!
Tervetuloa. Mulla myös pco-diagnoosi ja terolut ollut käytössä, tosin sittemmin vaihdettu lugesteroniin, koska alkoi aiheuttaa migreeniä.
Mulla pco aiheuttaa tiputteluvuotoa, koska ovulaatiota ei tapahdu. Just sellasta ärsyttävää pientä. Terolutin aloittaminen aina katkaisi mulla tiputtelun. Nykyisen lääkkeen kanssa on sama juttu. Tiputtelu loppuu heti, kun aloitan lugesteronin. Mulla tosin on kyllä tavanomainen ns kuiva kausi kuukautisten jälkeen, mutta tiputtelu alkaa yleensä siinä kohtaa kun normaalisti pitäisi tapahtua ovulaatio. Miten pitkä kierto sulla on normaalisti?

Jos mieltä rauhoittaa niin kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin!
 
Takaisin
Top