terolut&clomifen

Mirjarr

Jostain jotain jo tietävä
Tällainen pikkuprobleema olisi johon ajattelin kysästä neuvoa teiltä, jos joku tietäisi.

Eli aloitin terolutit tässä kierrossa kp 15 ja niitä piti syödä tähän päivään eli kp 24 (tänään otin siis viimeisen).
Eilen kuitenkin alkoi menkkamaiset kivut alavatsassa ja tuli vähäseltään ruskeaa vuotoa. Alavatsakipu jatkuu myös tänään ja aamulla vessassa käydessä tuli oikein kunnon klöntti rusehtavaa vuotoa.

Nyt sitten minulla on käytössä ekaa kertaa myös clomit, jotka pitäisi aloittaa kp 3...eli siis jos menkat alkoi lauantaina niin se tarkoittaisi siis huomista eli maanantaita...

Voinko ottaa clomin maanataina kun tänään olen vasta ottanut viimeisen teron??

Kellään kokemusta tällaisesta??
 
Eka kiertopäivähän lasketaan vasta ekasta kunnon vuotopäivästä. Ainakin se on yleisin ohjeistus. Eli ekasta päivästä, kun tulee ihan kunnon kirkasta verta. Teroista mulla ei ole kokemusta, clomeista vaan...
 
Okei...No vähän epäilen itekki että olisko tää vaan jotaki teroista johtuvaa välivuotoa...nooh, odottelen kunnon mnkkoja ja jos ei ilmesty niin alotan terot sitte uudestaan kierron mukaan ja jätän clomit välistä kokonaan...

Vaikka en tiedä voiko raskaana tulla tällaisia oireita...Ovulaatio kun gynen mukaan 20.6, että oisko vielä voinu olla kiinnitysvuotoa...

tiedä häntä..mutta katellaan miten tää etenee...Vuoto ku ei kuitenkaa niin runsasta oo...tänäänkää ei kuitenkaa oo pikkareihin asti tullu mitään vuotoa, vaan vessassa käydessä paperiin vain...

Mutta kiitos sulle JMH :)
 
Hei Mirjarr!!

Mulla kävi sama juttu! ja mulle lääkäri sano et terot pitää lopettaa heti ku vuotaa(jos rupeaa vuotaa kesken terolut kuurin) ja clomit aloittaa siitäå kunnon vuotopäivästä... mullaki siiis eka tero & clomi kierto menossa! on kuulemma tosi yleistä et ekassa kierrossa vuoto alkaa aijemmin.
 
OLIS huippua jos tänne tulis muistakin kellä terot ja clomit käytössä, ois kiva kuulla miten muilla menee ja mistä syystä joutuvat noita nappaileen ja muutenki... Itsestäni voin kertoa että olen 164/52cm/kg 23 vuotias nainen jolla diagnosoitu PCOS, ei pahin laatuaan mutta kumminki. Mulla ei oo tullut mitää oireita/haittavikutuksia kummastakaan lääkkeestä...paisti 2 ensimmäisenä terolut päivänä ihanan järjetön päänsärky. mujtta ei onneks muuta :) Kohta saa ruveta ovulaatiota tarkkailemaan :) toivosttavasti tämä kierto olis meille se :Heartred
 
Ite oon 25 vuotias nainen...Ehkäisy on jätetty pois 12/2011 ja kierto epäsäännöllinen...ihmeenkaupalla tulin raskaaksi 6/12, mutta meni kesken rv11+...Sen jälkeen kierto edelleen epäsäännöllinen ja ilmeisesti munasolu ei kypsy jokaisessa kierrossa..Joten nyt siis terolut&clomifen...

Ja clomifenin aloitan siis huomenissa..vähän jännittää sivuvaikutukset..toivotavasti ei hirveästi mitään tule...Itellä vatsa jokseenkin melko herkkä, joten sen takia vähän jännittää..Varsinkin tuo huonovointisuus...Mutta toivotaan parasta...

Ja toivotaan että tärppäisi, sinulle myös kizu tsemppiä yritykseen..:)
 
Heips Mirjarr!
Onnea teille tähän kiertoon! mulla oli ongelma piiiiiiitkät kierrot ja ovuloimattomuus, yhden kerran tiedän varmasti ovuloineeni ennen noita pillereitä...meillä ehkäsy jätettiin pois tammikuussa :) mulle ei ainakaa tullu clomeista mitään oireita vaikka sitä vähän pelkäsinkin :)
 
Täällä elellään nyt ensimmäistä kiertoa missäkäytössä sekä clomi että tero...Ja nyt sitten tänään kp 27/28..ettäjännityksen hetket meneillään...Tänään ei ainakaan herkällä näkynyt vielä mitään...Nyt sitten vaan odotan kauhulla huomista ja ensiviikkoa piinavasti..toivotaan että on tärpännyt...

Olo on kyllä vähän semmoinen oireidenkin suhteen että voisi olla plussaa...Mutta sitä on ennenki kuviteltu toivossa niin...Mutta ens viikkoa jännityksellä odotellen...:/
 
Voi vitsi mirjarr! toivottavasti siellä ois lyköstäny :) täällä kiertopvä 12/28-29 ovista jännäillään..!
 
No eipä tärpännyt ei...Nyt menossa kp 13/28...viimeksi kuukautiset alko sen 2 päivää myöhässä, mutta olivat kyllä niin hervottoman kipeät että tuli ihan mieleen väistämättäkin keskenmeno kokemukset...Lääkkeet ilmeisesti vaikuttaa tuohon kuukautisten kipeytymiseen...

Mutta nyt on ahkerasti yritetty ja toivotaan että gynen laskujen mukaan huomenna tapahtuvalla ovulaatiolla saataisiin uusi ihme alulleen...

Mitenkäs Kizulla?? Sulla alko vissiin jännityspaikat ja odottelut...Vaikka niimpä ne tääläki taasen pian...
 
Mirrjarr: täällä on tosiaaa PIINAVIIKOT. Menossa kp 20/31 ovulaatio olo 100 varmaks 10.8

7.8 olin kontrolli ultrassa kp 15 ja siellä näkyi KAKSI komeasti kasvanutta munasolua! Kääk toiveet NIIN korkeella :Heartred
 
mirjarr: mikäs tilanne siellä? täällä nänni ja rinnat kipeät(nännit on aina oviksen jälk kipeet) ja alavatsaa vihlonut pari kertaa oikeen kipeesti. nyt 27/31 dpo 9 kp 30/31 ajattelin testata ekan kerran :)
 
Täällä terolut meni tänään viimestä päivää eli 24/28-30 että jännää jännää...aika oireetonta..eilen ja tänään ollu ilmaa mahassa ihan älyttömästi ja vähän etova olo...Ens viikolla sitävois sitte testailla...

Mä niin toivon olevani raskaana...ens kierros sais ottaa enää clomit, ku 3 kierron jälkeen lääkäri käski pitää teroista ja clomeista taukoa...alotin sillon teroilla, joten siis clomeja olis vielä yks erä kokeilematta ennen taukoa...joten hope so nyt tärppää..

Mitäs sun testi kizu näytti??
 
Mirjarr: täällä tuli haamu dpo 10 ja tänään dpo12 myös! Rinnat edelleen kipee ja turvoksissa, mutta siltikin on ihan sellaset fiilikset et täti tekis tuloaaan :sad001 kn on iha pehmee ja alhaalla sekä välillä vihloo siihen samallailla kun tätin aikaan :sad001 no 24.8 tätin pitäs kurvata paikalle jos on tullakseen....
 
no toivotaan että täti ei oo saapunu..täälä kans ilmesesti täti tulossa...tänään aamulla mahaa vihlo ihan sikana ja tullu vähä rusehtavaa vuotoa..kai sitä vielä pienesti vois toivoo, että se olis jotaki muuta ku täti...huomenna ois kp28, viimekierros menkat tosin alko vasta kp30...mut joo sen näkee sitte...toivotaan sullaki parasta :)
 
Mirjarr: Mitä kuuuluu? Tänne täti tuli tollon kun viimeksi tänne kirjoittelin. Nyt taas elellää piinaviikkoa kp27/31-32 dpo 9. maanantaina ajattelin tehdä ekan testin, riippuen tietty myös vähän muista fiiliksistä/tuntemuksista :)
 
Mitäpä tässä...geneltä saatu tälläviikolla 5 kuukauden kuuri vielä tero-clomi yhdistelmää, ja sen jälkeen kuulema sitten keskussairaalaan lähete tutkimuksiin jos ei tärppää...Joten toisaalta onnellisena ja toisaalta mieli ihan maassa...Ei millää jaksaisi lähteä käymään läpi sitä tutkimusrumbaa...mutta, onhan tässä nyt vielä aikaa...toivotaan toivotaan..

toivotaan että sielä testit näyttää monia viivoja :)
 
Tein tänään kp 30/31 dpo 12 raskaustestin joka näytti seuraaavaa.. Kuva huonolaatuinen, mutta livenä testissä näkyy kaksi ihan oikeaa punaista viivaa toinen vaan aika haalee... Voi että mä toivon ettei se täti tuu taas pilaa kaikkeee!!!
imageuploadedbyvau-foorumi1379916909-182585-jpg.605
 
Takaisin
Top