Temptation Island Suomi 6!

Oon kattonu jokaisen kauden ja varmasti katon uusimmankin. Ei oo mikään fiksu sarja, mut se on hyvää aivot narikkaan -meininkiä ja draama on parasta. :joyful: Suosikkeja sinkuista ei oo. :)
 
Tempparit on ei-niin-salainen paheeni. :grin Ei todellakaan mikään älykäs sarja, mutta ah, niin viihdyttävä. Miehen kanssa me joskus naureskeltiin, että kuka tuotakin katsoo, mutta sitten tämä farssi vei mennessään. :hilarious:
 
Siis iski heti tossa IS:n jutussa silmään tää "Tuun tekee ekan Temppari-vauvan", ihan mielettömästi kiinnosti millainen tyyppi sen sanoi!

Joskus satunnaisesti oon kattonu ohjelmaa. Aivot narikkaan ja sitä rataa.
 
Kuka odottaa keskiviikkoa ja ekaa jaksoa jo kuumeisesti? :wink Itse meinaan kyllä kattoa!
 
Mikä myötähäpeä :bag: Sit katoin heti et onkohan sinkku-Tuulilla kilppariongelmia kun kaula niin turvonnut :oops::rolleyes:
 
Hei apua nythän mä sekoilin, sekotin noi pariskunnat tai etenkin ne naiset. Joten unohtakaa toi mun aikasempi viesti :grin
 
No kyllähän siellä jo kahdestakin pariskunnasta oli sekoilua :grin
 
Joo kerta BB tulee tän takia myöhemmin :bag: saa nähä millo miehel menee hermo tähän showhun
 
Harmittaa kun ne päästävät (lähes) lapsia, jos ei pilaamaan elämänsä, niin ainakin nolaamaan itsensä...:facepalm:
 
kyllä on tullut katsottua, liian koukuttava sarja!:shy: mutta itsekin samaa mieltä tuosta että liian nuoria pareja sinne otetaan, voisiko tulevaisuudessa vähän vanhempiakin pareja tulla?
 
Takaisin
Top