SannaKoo
Sanavalmis juttuseppä
Mäkään en kyllä voi tunnustautua Titi-nallen kavereihin... Periaatteessa mulla ei oo mitään tollasia rallatus-renkutus juttuja vastaan, mutta rajansa kaikella ;) Moni lastenohjelma kyllä ärsyttää mua, etenkin noi 90-luvun loppupuolen leikki-ikäisten ohjelmat - pikkusisko sattu olee just sen ikäinen, että se katto niitä, kun mä oisin mieluummin kattonut jo jotain vähän muuta...
Mä oisin halunnut katsoa poikani kanssa Muumeja, mutta äh, ei ne kelpaa tuolle. Ilmeisesti liian pliisua ja vähän hailakoita värejä.
Myös Alfred J. Kwack boxi löytyy hyllystä odottamassa katsojia! Ja Disneyn ihania klassikko dvd:itä oon kans haalinut tässä hiljaksiin... Sit jos käy niin, että ipana ei niitä tahdo katsoa, niin katson sit itekseni, hah! :D
Mä oisin halunnut katsoa poikani kanssa Muumeja, mutta äh, ei ne kelpaa tuolle. Ilmeisesti liian pliisua ja vähän hailakoita värejä.
Myös Alfred J. Kwack boxi löytyy hyllystä odottamassa katsojia! Ja Disneyn ihania klassikko dvd:itä oon kans haalinut tässä hiljaksiin... Sit jos käy niin, että ipana ei niitä tahdo katsoa, niin katson sit itekseni, hah! :D