Telkkari lapsenvahtina

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Moon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkään en kyllä voi tunnustautua Titi-nallen kavereihin... Periaatteessa mulla ei oo mitään tollasia rallatus-renkutus juttuja vastaan, mutta rajansa kaikella ;) Moni lastenohjelma kyllä ärsyttää mua, etenkin noi 90-luvun loppupuolen leikki-ikäisten ohjelmat - pikkusisko sattu olee just sen ikäinen, että se katto niitä, kun mä oisin mieluummin kattonut jo jotain vähän muuta...

Mä oisin halunnut katsoa poikani kanssa Muumeja, mutta äh, ei ne kelpaa tuolle. Ilmeisesti liian pliisua ja vähän hailakoita värejä.

Myös Alfred J. Kwack boxi löytyy hyllystä odottamassa katsojia! Ja Disneyn ihania klassikko dvd:itä oon kans haalinut tässä hiljaksiin... Sit jos käy niin, että ipana ei niitä tahdo katsoa, niin katson sit itekseni, hah! :D

Sanna, siinähän se just on, että kun äiti tykkää jostain ja yrittää opettaa lapsensa hyvälle, niin aina on mahdollista juuri se, ettei lasta kiinnosta. Kaikki kun ovat omia yksilöitään ja rupeavat tekemään valintojaan jo yllättävän pienenä. Esim. lastenkerhossa tyttö on ruvennut hihittelemään isoille vauvanukeille, jokka on mun kauhistus (ei nyt liity telkkariohjelmiin vaan tulipa sanottua kuitenkin). Mutta onneksi aina voi yrittää ja toivoa, ettei lapsi löydä jotain mielenkiintoisempaa. Tyttöä on ruvennut nyt kiinnostamaan mainoslehtisistä "paapapaapa" ja "paapi" eli barbababat ja barbiet eli vielä mennään hyvinkin äidin mielenkiinnon mukaan.

mulla on kauhee morkkis ku poika kattelee aika paljon telkkarii ku leikkii lattialla ku sillo viihtyy siin yksin muutoin jos ite makaa vieres ja leikkii pojan kaa nii toisella silmällä kattelee kans telkkuu... ei siitä telkusta mihkää pääse vaik kui yritän...

Heheheheeeh... oli pakko tulla teille heti tuoreeltaan kertomaan. Tuossa koitin aamupuuroa väkertää lapselle ja se pyöri jaloissa. Nostin sen syöttötuoliin ja laitoin tietsikasta viihdykettä - ajattelin testata tätä teidän hehkuttamaa Mimiä ja Kukua. Google ohjas mut juutuuppiin, joten sieltäpä sitten. Ensimmäisenä joku "Lokkenlollia" ja tuomio oli sillä siunaaman sekunnilla selvä: EIEIEIEIEEI!! Ilmeisesti ei Joonaa kiinnostanut. Jonkun toisen, mikälie Ile Ihmemato se nyt sit kait oli, niin sen tuo kyllä katsoi läpi, mutta ei ollut mitenkään kovin innostunut... Tosin siitä Mimistä (?) se kyllä kiljas "ÄITI!" kun mulla myös vaalee tukka ja pinkkejä vaatteita :D

Sanna, vielä hirveämpiä Mimi&Kuku -pätkiä löydät Ylen Areenasta, ihan vaan  vinkkinä.

Ja otan osaa tohon rinnastukseen Mimin kanssa :D  Tosin jos yhtään lohduttaa niin mä olen Emmerdalen Andy kuulemma ja Maija Vilkkumaa on sitten isi (näin siis meidän poika tunnistanu vanhempansa telkkarista...)

Takaisin