Tekemistä vuosipäiväksi (huomenna!), help!

Taimi2017

Oman äänensä löytänyt
Kauhean viimetingassa tulin sitten kysymään, kun luulin että keksisinhän nyt itse jotain... mutta en näköjään. :D

Tilanne on siis se, että meidän suhteen 2v.-vuosipäivä on siis jo huomenna (o-ou...) ja jotain kivaa tekemistä haluaisin järkkää :eek: Ilta sohvalla viinipullon kera olisi ollut ihan hyvä valinta, jos en olisi raskaana. Tai joku enemmänkin extreme juttu. Nyt pää lyö ihan tyhjää, vaikka olen miettinyt pari viikkoa jo. :/
Asumme Espoossa ja julkisilla/autolla pääsee tästä hyvin mihin vaan, joten ideoita otetaan vastaan.
Itsellä koko huominen päivä vapaa, joten voisin myös valmistella jotain "salassa", ennen kuin mies pääsee töistä. Mitään hirveän kallista hotelliyötä tms. ei budjetti salli, eli aika pienellä rahallisella panostuksella mennään.
Mutta mitä, APUAAAAA!?? Keksikäähän mammat jotain hyviä ehdotuksia :D:anyone

Tästä ketjusta voi sitten muutkin ottaa ideoita raskauden aikaisiksi juhlapäiviksi, jos tulee ehdotuksia :)
 
Jos on tällainen ilma huomennakin, niin menkää esim. Oittaalle tai Luukkiin piknikille/laavulle :) Jos teillä on farmari/auto, josta kaatuu penkit kokonaan, niin sitten piknikin voi järjestää vaikka takaluukkuun pehmeiden tyynyjen ym kera!

image.jpg image.jpg
Kuvat pinterestistä
 
Syömään kohtuuhintaiseen ravintolaan ja leffa päälle (big game, american sniper, luokkakokous.. monta hyvälta vaikuttavaa leffaa menossa täl hetkellä teattereissa) jälkiruuaksi leffaherkut messiin :)

Me ollaan harrastettu leffoja ja raflasyömistä juurikin tää raskausaika ku mua ei selvinpäin bailaamaan saa eikä muihinkaan juhliin jossa humaltuvia ihmisiä (ei hermo kestä) :D kahdet kännäysjuhlat käyty ja no more for me x)
 
Lauantaina käytiin kavereitten kanssa keilaamassa ja se sujui ihan mainiosti kasvaneesta mahasta huolimatta. Mukavaa oli ja bissen sijaan otin kyytipojaksi kokiksen :)
 
Flamingon kylpyläpuolelle lillumaan illaksi ja sit vaikka syömään siihen Amarilloon. Niin me juhlittiin pari viikkoa sitten. Oltiin tosin myös siinä Sokos hotellissa yötä, mutta eihän se välttämättä sitä vaadi!
 
Pirttimäessä on ihana takkatupa, jos sää ei suosi. Siellä siis takka, jossa saa tehdä tulen ja ruokaa.
 
Päädyttiin sitten loppujen lopuksi katselemaan leffaa omalta sohvalta ja hakemaan Hesestä ruuat alekupungeilla :D Budjettiratkaisu :wink No perjantaina sitten syötiinkin Tallinnassa vähän hienommassa ravinteelissa ja käytiin laivan aamiaisbuffetissa, että kai sekin meni osaltaan tähän vuosipäivän juhlintaan :)

Käytän näitä vinkkejä muuten sitten, kun järjestän miehelle synttäreiksi jotain kivaa toukokuussa! ;D
 
Musta toi takakonttipiknik oli aika hauska ehdotus!
 
Joo se on kyllä ihana idea, pitäis itse päästä myös toteuttamaan :) Me hyvin hyvin suurella todennäköisyydellä vietetään eka hääpäivämme joko synnärillä, sairaalassa tai ensi hetkinä uuden vauvan kanssa, niin ajattelin järkätä moisen omalle miehelle vielä ennen uusimman tulokkaan saapumista! Melkein sellaisena kotiinpaluu-juttuna tuo sitten toimii, kun palaa Jussiksi 7vkon työreissulta :Heartred Siinä on sitten reilu kuukausi laskettuun vielä!
 
Kivaa, tehkää ihmeessä kuulostaa kivalta :)

Mutta jos tätä ketjua vielä käy jotkut kurkkimassa, niin musta olis ainakin kiva lukea muiden ideoita yhteisestä ajasta :) Oon niin huono ite keksii mitään.
 
Takaisin
Top