Olen 16-vuotias tyttö ja sain viikkositten tietää olevani raskaana. Eikä se raskaustestin tulos jäänyt ainoaksi yllätykseksi, kun olin tehnyt raskaustestin menin seuraavana päivänä terveydenhoitajalle. Emme vielä poikaystäväni kanssa tienneet, että pidämmekö vauvan vai teemmekö abortin, joten meidät passitettiin ultraääneen. Ultraäänessä huomattiin, että sikiö oli ollut minulla jo 3kk masussa tämä tieto tuli todella suurena yllätyksenä! Koska olin jo noin pitkällä päätimme pitää lapsen. Olen nyt viikolla 15.2 ja olen todella innoissani. [:)]
Tosin raskaus on tuonut mieleen monia kysymyksiä, joihin olen jo saanut vastauksia netistä, mutta muutamia asioita en ole saanut selville. Olisiko jollain tietoa näihin kysymyksiin..
- Mitä erilaisia rahallisia tukia teinivanhemmat saavat, kun asuvat kotona vanhempiensa luona?
( muuta kuin lapsilisä)
- Kuinka monta huoltajaa lapsella voi olla, jos teinien vanhemmatkin tahtoisivat olla huoltajia, kunnes täytämme 18? onko mahdollista, että minä, lapsen isä ja meidän kummankin äidit olisivat huoltajia?
Tosin raskaus on tuonut mieleen monia kysymyksiä, joihin olen jo saanut vastauksia netistä, mutta muutamia asioita en ole saanut selville. Olisiko jollain tietoa näihin kysymyksiin..

- Mitä erilaisia rahallisia tukia teinivanhemmat saavat, kun asuvat kotona vanhempiensa luona?
( muuta kuin lapsilisä)
- Kuinka monta huoltajaa lapsella voi olla, jos teinien vanhemmatkin tahtoisivat olla huoltajia, kunnes täytämme 18? onko mahdollista, että minä, lapsen isä ja meidän kummankin äidit olisivat huoltajia?