Teettekö muistiinpanoja Vauvan odotus -oppaaseen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Apteekista on saatavilla ilmaiseksi Vau.fi:n Vauvan odotus -opas. Kannattaa käydä hakemassa oma, jos ei vielä ole. :) (Jos teillä on vanha kannattaa harkita apteekkeihin hiljattain tulleen uuden hakemista. Ainakin omasta mielestäni uusi on parempi.)

Meitä kiinnostaa tehdäänkö kyseiseen oppaaseen muistiinpanoja. Siellä kun on joka viikon aukeamalla oma kohta muistiinpanoille. Eli teettekö sinne muistiinpanoja?
 
Löytyykö tuo jostakin hyllystä, vai täytyykö pyytää? En ole moiseen ainakaan huomiota kiinnittänyt.
 
Mä jaksoin esikoisesta täyttää ehkä just raskauden puoliväliin asti ja sit se vaan unohtu. Ei oo tässä raskaudessa tullu täytettyä ollenkaan.
 
Löytyykö tuo jostakin hyllystä, vai täytyykö pyytää? En ole moiseen ainakaan huomiota kiinnittänyt.

Näitä löytyy pienistä apteekeista (yliopiston apteekeista ei). Usein ne on telineessä tuulikaapissa tms. tai sit pitää pyytää hlökunnalta.
 
Esikoisen aikaan hain kaikki raskauteen ja vauvaan liittyvät ilmaistavarat kaikkialta, tuli selattua kertaalleen läpi ja sitten ne jäivät roskiksi nurkkiin kunnes kannettiin roskikseen. Nyt kun on jo yksi lapsi, yritän pitää tavaramäärän kotona kohtuullisena, joten en enää noita ilmaistavaroita hae, elleivät ne suoraan liity vauvanhoitoon (esim. ilmaiset vaipat).

Sähköisenä tuollaista voisi käyttääkin, esim. jos se tulisi kännykkäsovelluksena, ja siinä olisi täytettäviin kohtiin vaikka kysymyksiä. Esikoisen raskaus tuli dokumentoitua enemmänkin tänne Vau-foorumin keskusteluketjuihin kuin mihinkään paperiversioon.
 
Mää oon sinne muistiinpanoihin kirjoittanu jonku verran kirpparilöytöjä. Oireet/päiväkirjamaisen tekstin oon puhelimeöla tehny, mitä oon jaksanu.
 
Oon kirjannu, niin kuin edellisissäkin. Mukava oli lukea nyt millasia oireita ja tuntemuksia oli silloin -03 ja -07
Sovellukset ei taho vuositolkulla pysyä ja netistä muutenkin hankala löytää niitä omia juttuja. Saavat lapset vaikka itselleen ne sit joskus.
 
Takaisin
Top