Teettekö muistiinpanoja Vauvan odotus -oppaaseen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Apteekista on saatavilla ilmaiseksi Vau.fi:n Vauvan odotus -opas. Kannattaa käydä hakemassa oma, jos ei vielä ole. :) (Jos teillä on vanha kannattaa käydä hakemassa apteekkeihin hiljattain tullut uusi. Ainakin omasta mielestäni uusi on parempi.)

Meitä kiinnostaa tehdäänkö kyseiseen oppaaseen muistiinpanoja. Siellä kun on joka viikon aukeamalla oma kohta muistiinpanoille. Eli teettekö sinne muistiinpanoja?
 
Kiitos vinkistä, tämähän täytyy hakea! Kännykkään olen kirjoitellut Flo nimiseen sovellukseen omia tuntemuksia ja muistiinpanoja heti plussan jälkeen. Olisi kiva kun olisi jokin konkreettinen paikka mihin kirjoitella.
 
Itse en ole vielä kirjannut mitään ylös, kun olen ollut niin oireeton. Kiinnostaisi kuitenkin käydä hakemassa tuo ilmainen kirja :) Toinen mitä mietin, niin bullet journaliin täyttäisi raskausjuttuja ylös
 
Pitääkin käydä apteekista hakee toi kirja niin pääsee täyttää, esikoiselta täytin tarkkaan viikko viikolta
 
Olisin toivonut kirjaan enemmän kirjoitustilaa. Melko lyhyesti saa viikosta kirjoitettua. Mutta olen ajatellut tehdä myös oman vauvakirjan pikkuiselle, eli semmoisen skräppi book tyyliin niin saa varmasti omannäköisen kirjan :happy:
 
Minun tuli vasta haettua tämä apteekista. Tykkäsin kovasti, että siihen saa kirjoittaa muistiinpanoja. On tarkoitus täyttää sitä.
 
Takaisin
Top