Teetkö vauvalle jotain itse?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Teettekö vauvalle itse esim. vaatteita odotusaikana? Mitä olette tekemässä/tehneet? :)

Itse neuloin aikoinaan pieniä villasukkia ja tumppuja. Vastasyntyneelle oli kokemattomammankin ihastuttavan helppo tehdä tumput, kun ei tarvinnut tehdä peukaloa. :grin
 
Teen housuja ja just tein kietasubodyn. :) Olin nuorempana surkee ompeleen, kun mulla oli lapsena hahmottamisen vaikeus. Nyt kun se on helpottanut iän myötä, niin ai että on kivaa hommaa.

Muoks. Olen myös maalannut kuvia pikkumiehelle ja tuleviakin lapsia ajatellen. Esimerkiksi toi mun pingviini profiilikuva on mun maalaama.
 
Muokattu viimeksi:
La on marraskuussa, mutta aloin neuloa vilttiä jo nyt :)
Edelliselle tein vasta kun oli syntynyt, joten tuleva vauva saa viltin heti kun syntyy. Aivan ihanaa on tuota tehdä ja vaikka välillä etenee hitaasti, niin onhan tuo jo pian valmis :)
 
Mulla kans villasukat työn alla ja keskeräiset villahousut ja - nuttu mitkä piti mennä tutulle alunperin mutta erinäisistä syistä jäikin antamatta eteenpäin. Viltti olisi kiva tehdä myös ja mietin noita soseita että voisi tehdä pakkaseen jo valmiiksi sitten myöhemmin.
 
Ompelen vaatteita esim.potkujousuja, housuja ja harjoittelen nyt kietaisubodyjen tekemistä :happy: virkannut olen peittoja vaunuun ja lattialla köllöttelyyn .
Sitten kun on soseiden aika niin niitäkin teen itse höyrytän ja soseutan :)
 
Takaisin
Top